abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57061593
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:42 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

voor nu is het dicht, en het blijft even dicht, tot alles weer gezakt en doorgedrongen is.
ik denk dat het wel weer open zal gaan (maar dat is een persoonlijke noot, overleg volgt nog.)
maar dan wél met een aantal duidelijke spelregels, en daar zal w.m.b. dan ook zeker op gelet worden, het moet maar eens afgelopen zijn met al dat geneuzel
Geneuzel als in: off-topic? Waarom is dat erg? Gebeurt in meer thema-topics, hoeft gen probleem te zijn en vind ik persoonlijk ook wel wat toevoegen.
Geneuzel als in: gemene opmerkingen? Ja, dat mag idd afgelopen zijn

* omearos gaat heel hard duimen dat het topic snel weer open gaat
pi_57061604
En over een paar dagen gaat het topic open, dan komt miss_s terug en het gezeik begint van vooraf aan. Goed plan!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 februari 2008 @ 14:47:12 #128
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57061621
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat laatste, het verschijnt achter het topic in de topiclijst
Dat werkt dan niet al te best. Want deze TR's zijn te lang blijven hangen, dat zul je toch wel met me eens zijn? Want als er niemand naar kijkt (om wat voor reden dan ook) heeft een TR weinig nut. Een TR vraagt om snel ingrijpen, of op zijn minst om onmiddellijke aandacht.

Lijkt me zinvol om daar een of andere technische oplossing voor te vinden zodat mods/FA's meteen op een TR worden gewezen zodra die geplaatst wordt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57061640
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:45 schreef omearos het volgende:

[..]

Geneuzel als in: off-topic? Waarom is dat erg? Gebeurt in meer thema-topics, hoeft gen probleem te zijn en vind ik persoonlijk ook wel wat toevoegen.
Geneuzel als in: gemene opmerkingen? Ja, dat mag idd afgelopen zijn

* omearos gaat heel hard duimen dat het topic snel weer open gaat
offtopic is geen probleem, wat offtopic gaan kan best.
maar het was ondertussen meer verzand in 1 grote slowchat, en buiten dat, hoe vaak ik niet steken onder water heb gezien, ordinair kinderachtig gedrag en geruzie, echt, niet normaal. van de 50 posts zijn er dan bij wijze van spreken 3 die echt over diëten gaan.
er zijn een aantal buitenstaanders die er wilden komen posten, maar daardoor niet durfden te posten, kan ik me héél goed voorstellen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57061666
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:46 schreef YPPY het volgende:
En over een paar dagen gaat het topic open, dan komt miss_s terug en het gezeik begint van vooraf aan. Goed plan!
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:42 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

voor nu is het dicht, en het blijft even dicht, tot alles weer gezakt en doorgedrongen is.
ik denk dat het wel weer open zal gaan (maar dat is een persoonlijke noot, overleg volgt nog.)
maar dan wél met een aantal duidelijke spelregels, en daar zal w.m.b. dan ook zeker op gelet worden, het moet maar eens afgelopen zijn met al dat geneuzel
lees
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57061699
Die spelregels zijn al zo vaak gesteld. Dat wij jij net zo goed als wij. En toch gaat het steeds fout. Ik vind het echt vervelend dat zo'n hele groep (en dan heb ik het over de sluiting en niet eens die bans) de dupe moet zijn van steeds hetzelfde probleem.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 14:51:18 #132
43556 miss_dynastie
pi_57061720
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
er zijn een aantal buitenstaanders die er wilden komen posten, maar daardoor niet durfden te posten, kan ik me héél goed voorstellen.
En dat er vaste posters niet meer het achterste van hun tong durven te laten zien omdat ze afgebrand worden door een zekere gene op elk foutje, een 'als iedereen zo goed bezig was als ik was het topic niet meer nodig ' om hun oren krijgen, maakt dat nog wat uit? Want het maakt me geen bal uit hoe je het wendt of keert, dat die mensen niet durven te komen komt niet door de vaste posters, die hebben altijd iedereen met open armen ontvangen. Je vindt notabene diverse voorbeelden in de laatste topics.
pi_57061768
Nieuwe mensen zijn juist leuk. Je kunt echt niet zeggen dat die niet met open armen ontvangen worden. Ik post zelf juist maar weinig, geen gezin in opmerkingen die ik niet trek.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 februari 2008 @ 14:56:54 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57061830
Er komen zat nieuwe mensen binnenwandelen trouwens Gezellig juist!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57061926
Ik moet trouwens zeggen dat er ook best veel wel ontopic was in het laatste topic. Het was echt niet alleen offtopic geneuzel.
Al moet ik zeggen dat het wel vrij kinderachtig eindigde, maar daar zullen de meesten het wel over eens zijn gok ik.
pi_57062097
Het einde was inderdaad niet goed, maar om nu te zeggen dat wij teveel offtopic zijn vind ik flauw. Als je in het slank topic kijkt zie je hetzelfde beeld.

Verder had ik ook het idee dat dit heel anders af had kunnen lopen. Ik heb ook eerder deze week al een TR geplaatst, was er toen wat gezegd/gedaan, dan ws het denk ik anders gelopen.

En ik vind het heel jammer dat wij nou de dupe worden door één iemand die er heel goed in is om mensen te provoceren, en dat degenen die dan uiteindelijk happen omdat het de druppel is nu ook geband zijn. Want in mijn ogen zijn er gewoon hele rare bans gegeven nu..

O ja, en het negeren, wat jullie altijd zo prediken. Als je haar negeert gaat ze steeds meer en botter reageren totdat mensen het gewoon echt niet meer aan kunnen zien, en dan hebben ze ook groot gelijk dat ze zo reageren voor mijn gevoel..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57062591
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dat er vaste posters niet meer het achterste van hun tong durven te laten zien omdat ze afgebrand worden door een zekere gene op elk foutje, een 'als iedereen zo goed bezig was als ik was het topic niet meer nodig ' om hun oren krijgen, maakt dat nog wat uit? Want het maakt me geen bal uit hoe je het wendt of keert, dat die mensen niet durven te komen komt niet door de vaste posters, die hebben altijd iedereen met open armen ontvangen. Je vindt notabene diverse voorbeelden in de laatste topics.
Klopt, post van mij hierover een tijdje terug:
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik keek of ik kon vinden wanneer Miss_S was begonnen (nog voor zij had gezegd), was meer toeval dat ik daarop stuitte. En daarmee kwam voor mij een moeilijk punt naar voren.

Ik begin gewoon steeds minder geneigd te zijn om te melden als ik weer ben aangekomen. Men roept wel dat het niet erg is, maar verdoezelt wel eigen schommelingen of meldt het pas als ze weer zijn afgevallen. Ik kwam het van Miss_S toevallig tegen, maar als het iemand anders was die dat beweerde zou ik ook zo hebben gereageerd. Het lijkt wel of het not done is om aan te komen, je mag alleen meedoen als je gelijk blijft og afvalt. Dat is iig hoe ik het momenteel ervaar, en daar voel ik me allesbehalve prettig bij.

Miss_S, excuses dat ik jou eruit heb gepikt.
pi_57062643
MM, mag ik iets zeggen over de nieuwe posters?

Ik ben nog niet zo lang 'lid' van de dieetclub, en ik voelde me echt welkom. Op mijn beurt probeer ik ook altijd hartelijk te reageren naar nieuwe mensen (dat kun je echt in de history van de dieetclub nazoeken, gewoon, omdat het helemaal niet zo leuk is om je bij een dieetclub aan te sluiten). Je reageert gewoon zoals je zelf wilt dat er op jou wordt gereageerd; even een arm om je schouder als het klote gaat, en enthousiaste als het goed gaat en je kilo's kwijtraakt. Dat is de sfeer in de dieetclub, normaalgesproken. Echt.
Nieuwe posters voelen zich heus niet geremd. Nou ja, tenzij ze midden in zo'n 'als je je zo druk maakte om je gewicht als om mij konden we dit topic opdoeken'-sessie binnenkomen. Dat schrikt af. Maar offtopic gepraat over het verdriet van Ymme of de belastingaangifte van Freecell niet.
pi_57062655
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

en hier sta ik ook achter. Voor mij is het plezier in de dieetclub al een tijdje weg door dit gezever, ik post wel, maar niet zoals ik eerder wel deed. En het is heel jammer, want ik heb er veel aan gehad!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 15:56:40 #140
43556 miss_dynastie
pi_57063013
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is de sfeer in de dieetclub, normaalgesproken. Echt.
En ik denk dat het beste bewijs daarvoor de sfeer is in de weken dat miss_s niet heeft gepost. Voor iedereen is na te lezen hoe gezellig het er toen aan toe ging.
pi_57063155
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En ik denk dat het beste bewijs daarvoor de sfeer is in de weken dat miss_s niet heeft gepost. Voor iedereen is na te lezen hoe gezellig het er toen aan toe ging.
Vooral ook de sfeer tussen de slank- en dieettopics. Gewoon prima.
't Is jammer dat bepaalde mensen dat als een wij-tegen-zij beschouwen, terwijl het natuurlijk geen competitie is...
pi_57063196
Ik zit in beiden en vind het in beide topics over het algemeen erg leuk.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:19:34 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57063590
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef omearos het volgende:
Geen dieetclub meer? Of komt die wel terug binnenkort?

Om het ff kort door de bocht te zeggen (weet niet wat er is gebeurd, zie alleen wat er in MED staat):
Miss_S verziekt de sfeer in het dieet-topic, 4 uit dat topic reageren blijkbaar ook op een manier die de sfeer niet ten goede komt. Miss_S kan straks gewoon weer posten in slank ("haar" topic) maar alle mensen uit het dieet-topic zitten met lege handen. Dus wij trekken aan het kortste eind en zijn "ons" topic kwijt omdat iemand uit een ander topic ruzie maakt (zoekt?)
Ik heb net de hele discussie even gelezen (jaja...).
Er is geen sprake van "jouw topic" of "mijn topic". Iedereen mag overal komen.
Verder vind ik dat jullie zwáár overdreven reageren op Miss_S. Iedereen mag alles zeggen, maar Miss_S moet op haar tenen lopen? Ik moet zeggen dat ik me hetzelfde afvroeg als Miss_S en anderen. Waarom begin je in een financieel enigszins instabiele situatie aan kinderen? Dat moet Freecell natuurlijk helemaal zelf weten, maar als je je hele hebben en houwen tentoonspreidt op een forum, kun je er ook donder op zeggen dat er vragen komen over dingen waar je helemaal geen vragen over wilt krijgen.
Jullie zijn zelf net zo goed (en naar mijn mening nog meer dan Miss_S) schuldig aan de rel, want zij stelt gewoon een normale vraag en jullie reageren daar achterlijk op. Gek hè, dat Miss_S dan ook venijnige opmerkingen gaat maken. Freecell gaf zelf al aan dat iemand als Stormqueen de vraag wel had mogen stellen, dus dat geeft wel weer aan dat het niet ligt aan de vraag, maar aan degene die de vraag stelt.
Dus, dat wilde ik even kwijt.
Niet meer actief op Fok!
pi_57063777
Als je echt goed gelezen had, had je kunnen lezen dat we vanaf april beide een goede baan hebben en dus geenszins een finacieel onstabiele situatie.

En wil je er ALSTJEBLIEFT! niet weer over beginnen? We hebben deze discussie nu wel gehad dacht ik zo
pi_57063782
Och Viking, sleep er Freecell maar weer eventjes bij en spui direct ook maar even weer hoe jij er over denkt. Heel bevorderlijk voor de discussie en ook zo nuttig (en er is gvd helemaal geen instabiele financiele situatie in dat huis)

Ik kan me even niet meer inhouden en het negeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57063873
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

...
...
Daarom had ik het ook tussen "" gezet. Ging om mijn gevoel bij de situatie, even heel kort neergezet.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:32:04 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57063875
Ok, sorry, daar heb ik even overheen gelezen dan (en die smiley is bedoeld als 'kusje' en niet als 'puh' ).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:34:29 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57063915
nou ik baal er wel van dat het dieetclubtopic gesloten is. Er zijn ook een heleboel leden die wel normaal meedoen en het ook regelmatig over dieeten en eten hebben. en dat het af en toe offtopic is, dat is toch heel normaal als je er al zolang met zijn allen zit?

en Viking, Miss_s doet dit niet voor de eerste keer en is er al veelvuldig op gewezen, zowel door de leden als door de mods, dat bepaald gedrag niet geaccepteerd wordt en sommige mensen irriteren zich erg aan de opmerkingen van Miss_s. ... dit heeft wel degelijk te maken met de manier waarop zij zichzelf presenteert ten opzichte van de andere mensen in het topic. (ze weet het ALTIJD beter en laat dit altijd erg duidelijk merken).
ik kan me voorstellen dat voor bepaalde mensen de maat vol is inmiddels...

daarnaast vind ik dat nieuwkomers niet worden buitengesloten en over het algemeen een hartelijk welkom krijgen in het topic... een beetje jammer allemaal....

dan moet ik met mijn BMI tussen 25-27 nu maar naar het Slank-topic
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57063924
quote:

[..]

Ik heb net de hele discussie even gelezen (jaja...).
Klopt. Maar als je het over afvallen hebben, zijn het toch twee verschillende topics. En, hoe leuk ook, uiteindelijk kom ik echt niet alleen voor de gezellige slowchat, maar ook omdat ik nou echt eens een paar kilo's kwijt wil. Jij toch ook? En daarvoor post ik in het dieetclubtopic. Omdat mijn BMI op het moment 27,6 is

En verder, dat is natuurlijk het lastige van forums, c'est le ton qui fait la musique. Ik vond echt dat Miss_s te ver ging.
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 16:35:31 #150
43556 miss_dynastie
pi_57063934
quote:
Jullie zijn zelf net zo goed (en naar mijn mening nog meer dan Miss_S) schuldig aan de rel, want zij stelt gewoon een normale vraag en jullie reageren daar achterlijk op.
Ja, echt een doodnormale vraag
quote:
Gek hè, dat Miss_S dan ook venijnige opmerkingen gaat maken.
O jee, zou ze pas nu op dat idee zijn gekomen? Of zou miss_s die kunst helemaal uit zichzelf beheersen? Kom op zeg, dit is laaaaang niet de eerste keer.
quote:
Freecell gaf zelf al aan dat iemand als Stormqueen de vraag wel had mogen stellen, dus dat geeft wel weer aan dat het niet ligt aan de vraag, maar aan degene die de vraag stelt.
Dus, dat wilde ik even kwijt.
Het is de toon die de muziek maakt. Is meerdere malen tegen miss_s gezegd. Het is haast net zo als in het echte leven: vraag je aan een bekende iets op een fatsoenlijke manier, dan krijg je netjes antwoord, vraag je aan een minder bekende iets op een onbeschofte manier, dan heb je kans op een knal voor je hasses. Net echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')