Geneuzel als in: off-topic? Waarom is dat erg? Gebeurt in meer thema-topics, hoeft gen probleem te zijn en vind ik persoonlijk ook wel wat toevoegen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
voor nu is het dicht, en het blijft even dicht, tot alles weer gezakt en doorgedrongen is.
ik denk dat het wel weer open zal gaan (maar dat is een persoonlijke noot, overleg volgt nog.)
maar dan wél met een aantal duidelijke spelregels, en daar zal w.m.b. dan ook zeker op gelet worden, het moet maar eens afgelopen zijn met al dat geneuzel
Dat werkt dan niet al te best. Want deze TR's zijn te lang blijven hangen, dat zul je toch wel met me eens zijn? Want als er niemand naar kijkt (om wat voor reden dan ook) heeft een TR weinig nut. Een TR vraagt om snel ingrijpen, of op zijn minst om onmiddellijke aandacht.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat laatste, het verschijnt achter het topic in de topiclijst
offtopic is geen probleem, wat offtopic gaan kan best.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:45 schreef omearos het volgende:
[..]
Geneuzel als in: off-topic? Waarom is dat erg? Gebeurt in meer thema-topics, hoeft gen probleem te zijn en vind ik persoonlijk ook wel wat toevoegen.
Geneuzel als in: gemene opmerkingen? Ja, dat mag idd afgelopen zijn
* omearos gaat heel hard duimen dat het topic snel weer open gaat
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:46 schreef YPPY het volgende:
En over een paar dagen gaat het topic open, dan komt miss_s terug en het gezeik begint van vooraf aan. Goed plan!
leesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
voor nu is het dicht, en het blijft even dicht, tot alles weer gezakt en doorgedrongen is.
ik denk dat het wel weer open zal gaan (maar dat is een persoonlijke noot, overleg volgt nog.)
maar dan wél met een aantal duidelijke spelregels, en daar zal w.m.b. dan ook zeker op gelet worden, het moet maar eens afgelopen zijn met al dat geneuzel
En dat er vaste posters niet meer het achterste van hun tong durven te laten zien omdat ze afgebrand worden door een zekere gene op elk foutje, een 'als iedereen zo goed bezig was als ik was het topic niet meer nodigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
er zijn een aantal buitenstaanders die er wilden komen posten, maar daardoor niet durfden te posten, kan ik me héél goed voorstellen.
Klopt, post van mij hierover een tijdje terug:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat er vaste posters niet meer het achterste van hun tong durven te laten zien omdat ze afgebrand worden door een zekere gene op elk foutje, een 'als iedereen zo goed bezig was als ik was het topic niet meer nodig' om hun oren krijgen, maakt dat nog wat uit? Want het maakt me geen bal uit hoe je het wendt of keert, dat die mensen niet durven te komen komt niet door de vaste posters, die hebben altijd iedereen met open armen ontvangen. Je vindt notabene diverse voorbeelden in de laatste topics.
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik keek of ik kon vinden wanneer Miss_S was begonnen (nog voor zij had gezegd), was meer toeval dat ik daarop stuitte. En daarmee kwam voor mij een moeilijk punt naar voren.
Ik begin gewoon steeds minder geneigd te zijn om te melden als ik weer ben aangekomen. Men roept wel dat het niet erg is, maar verdoezelt wel eigen schommelingen of meldt het pas als ze weer zijn afgevallen. Ik kwam het van Miss_S toevallig tegen, maar als het iemand anders was die dat beweerde zou ik ook zo hebben gereageerd. Het lijkt wel of het not done is om aan te komen, je mag alleen meedoen als je gelijk blijft og afvalt. Dat is iig hoe ik het momenteel ervaar, en daar voel ik me allesbehalve prettig bij.
Miss_S, excuses dat ik jou eruit heb gepikt.
en hier sta ik ook achter. Voor mij is het plezier in de dieetclub al een tijdje weg door dit gezever, ik post wel, maar niet zoals ik eerder wel deed. En het is heel jammer, want ik heb er veel aan gehad!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat er vaste posters niet meer het achterste van hun tong durven te laten zien omdat ze afgebrand worden door een zekere gene op elk foutje, een 'als iedereen zo goed bezig was als ik was het topic niet meer nodig' om hun oren krijgen, maakt dat nog wat uit? Want het maakt me geen bal uit hoe je het wendt of keert, dat die mensen niet durven te komen komt niet door de vaste posters, die hebben altijd iedereen met open armen ontvangen. Je vindt notabene diverse voorbeelden in de laatste topics.
En ik denk dat het beste bewijs daarvoor de sfeer is in de weken dat miss_s niet heeft gepost. Voor iedereen is na te lezen hoe gezellig het er toen aan toe ging.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is de sfeer in de dieetclub, normaalgesproken. Echt.
Vooral ook de sfeer tussen de slank- en dieettopics. Gewoon prima.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik denk dat het beste bewijs daarvoor de sfeer is in de weken dat miss_s niet heeft gepost. Voor iedereen is na te lezen hoe gezellig het er toen aan toe ging.
Ik heb net de hele discussie even gelezen (jaja...).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef omearos het volgende:
Geen dieetclub meer?Of komt die wel terug binnenkort?
Om het ff kort door de bocht te zeggen (weet niet wat er is gebeurd, zie alleen wat er in MED staat):
Miss_S verziekt de sfeer in het dieet-topic, 4 uit dat topic reageren blijkbaar ook op een manier die de sfeer niet ten goede komt. Miss_S kan straks gewoon weer posten in slank ("haar" topic) maar alle mensen uit het dieet-topic zitten met lege handen. Dus wij trekken aan het kortste eind en zijn "ons" topic kwijt omdat iemand uit een ander topic ruzie maakt (zoekt?)
Daarom had ik het ook tussen "" gezet. Ging om mijn gevoel bij de situatie, even heel kort neergezet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
...
Er is geen sprake van "jouw topic" of "mijn topic". Iedereen mag overal komen.
...
Klopt. Maar als je het over afvallen hebben, zijn het toch twee verschillende topics. En, hoe leuk ook, uiteindelijk kom ik echt niet alleen voor de gezellige slowchat, maar ook omdat ik nou echt eens een paar kilo's kwijt wil. Jij toch ook? En daarvoor post ik in het dieetclubtopic. Omdat mijn BMI op het moment 27,6 isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb net de hele discussie even gelezen (jaja...).
Er is geen sprake van "jouw topic" of "mijn topic". Iedereen mag overal komen.
Ja, echt een doodnormale vraagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn zelf net zo goed (en naar mijn mening nog meer dan Miss_S) schuldig aan de rel, want zij stelt gewoon een normale vraag en jullie reageren daar achterlijk op.
O jee, zou ze pas nu op dat idee zijn gekomen? Of zou miss_s die kunst helemaal uit zichzelf beheersen? Kom op zeg, dit is laaaaang niet de eerste keer.quote:Gek hè, dat Miss_S dan ook venijnige opmerkingen gaat maken.
Het is de toon die de muziek maakt. Is meerdere malen tegen miss_s gezegd. Het is haast net zo als in het echte leven: vraag je aan een bekende iets op een fatsoenlijke manier, dan krijg je netjes antwoord, vraag je aan een minder bekende iets op een onbeschofte manier, dan heb je kans op een knal voor je hasses. Net echt.quote:Freecell gaf zelf al aan dat iemand als Stormqueen de vraag wel had mogen stellen, dus dat geeft wel weer aan dat het niet ligt aan de vraag, maar aan degene die de vraag stelt.
Dus, dat wilde ik even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |