De reden heeft meer met drinkwater te maken dan met het niet eten, maar dat was je nog niet opgevallen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:35 schreef thloreg het volgende:
Nee, ze gebruiken m.i. een valse reden om geld in te zamelen. Men eet dus wel alleen anders dan normaal.
Ze collecteren toch ook al is dat nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:30 schreef SlimShady het volgende:
het is hypocriet wat je ook doet. ze verzamelen geld met goede bedoelingen voor het Rode Kruis.
is dat fout?
'genoeg'quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze collecteren toch ook al is dat nog niet genoeg?
Ik vergeet nog de acceptgiro's die je ook zomaar in je brievenbus krijgt. Het is heel leuk, maar kom het niet in me strot rammenquote:
jij hebt er duidelijk niets van gesnapt. De reden om geld in te zamelen is niet omdat de 3FM DJ's niet eten. De reden om geld in te zamelen is dat er mensen wereldwijd sterven aan het gebrak aan schoon drinkwater. Lijkt me geen valse reden. Het hele niet eten verhaal is begonnen om te laten zien dat die DJ's in dat huis er echt wel iets voor over hebben om dit ook te doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:35 schreef thloreg het volgende:
Nee, ze gebruiken m.i. een valse reden om geld in te zamelen. Men eet dus wel alleen anders dan normaal. En dat "wij eten niet" verhaal wordt steeds naar buiten gebracht als iets byzonders. Zeg het dan niet of.. doe zoals ik aangaf en verzin een ander verhaal om zo een aktie op te zetten.
idd. als er ergens op deze aardkloot te weinig water is zijn er op die plek teveel mensen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:47 schreef Het_hupt het volgende:collecteren voor Afrika rond deze tijd is net zo zinloos.
in plaats van eten en drinken, kunnen ze beter condooms heen sturen.
Dat de bevolking daar met 500% in de laatste 50 jaar gestegen is zegt mij genoeg
Klopt niet....werd zelfs bij het liedje "No milk today" bedankt voor de zuivel die Campina leverde voor "onze sapjes"quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef RudyCarell het volgende:
Ja maar ze krijgen dus niets van Campina
Wat een kul.. Water genoeg daar, het is aleen vervuild.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
idd. als er ergens op deze aardkloot te weinig water is zijn er op die plek teveel mensen...
Er is ook niemand die dat beweert. De sapjes die ze drinken zijn een standaard terugkerend gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:26 schreef thloreg het volgende:
Kortom ik geloof er niets van dat men echt alleen maar water drinkt om te overleven.
Door het teveel aan mensen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:54 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wat een kul.. Water genoeg daar, het is aleen vervuild.
Ter info: ze krijgen nu water uit de Hofvijver wat gezuiverd wordt met een installatie van het Rode Kruis (die dus ook in Afrika ingezet zou kunnen worden)quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef NED het volgende:
Zou het neit een beter idee zijn om dan een week lang geen schoon drinkwater te drinken?
Ehmz, nee, natuurlijk niet, want dan worden ze ziek! Of ze drogen uit als ze niks drinken!
Misschien moet je zelf een keer proberen om een weekje op alleen vloeibaar eten te leven?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:35 schreef thloreg het volgende:
Nee, ze gebruiken m.i. een valse reden om geld in te zamelen. Men eet dus wel alleen anders dan normaal. En dat "wij eten niet" verhaal wordt steeds naar buiten gebracht als iets byzonders. Zeg het dan niet of.. doe zoals ik aangaf en verzin een ander verhaal om zo een aktie op te zetten.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:09 schreef NED het volgende:
...
welcome to the clubquote:Gelukkig zijn er altijd cynische klapjosti's zoals TS die goede-doelen-acties de grond in boren omdat een paar details volgens hun niet kloppen. Wat is nu eigenlijk je hele punt???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |