Emmermeer ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:14 schreef kikoooooo het volgende:
Het sneeuwt alweerIig bij het ziekenhuis
Mist was redelijk weg op een gegeven moment jah. Toen ik naar huis ging kon ik gewoon goed zien. Maar dat lag ook mede aan het feit dat ik nuchter wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:38 schreef Catch22- het volgende:
ik ben met oud en nieuw naar huis gelopen (rond 6 uur geloof ik) maar kan me niet herinneren dat het mistig was.
kan me sowieso weinig herinneren
Ben jij Novus Novus?quote:Op maandag 31 december 2007 19:25 schreef Novus het volgende:
En gooit u mij maar in het lijstje bij Angelslo
Zal daar overigens wel weer gezellig zijn. Vanuit de wijkvereniging zou er tussen de Slagen en de Ackers een groot vuur worden gemaakt maar de brandweerpage staat weer goed vol =]
Hoewel ik daar weinig van meemaak, ik zit nu vlak bij Den Haag.
Jazeker heer Vladiquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:20 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben jij Novus Novus?
Novus uit mijn oude klas Novus?
Trance Novus?
Ja dat is het ook. Kwam ik pas later achter, maar is wel grappig natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:46 schreef JDx het volgende:
Catch-22 (logica)
Catch-22 is een term, afkomstig uit de roman Catch-22 van Joseph Heller, waarin een algemene situatie wordt beschreven waarin een individu twee acties dient te verwezenlijken die wederzijds afhankelijk zijn van de andere actie, welke als eerste dient te zijn voltooid.
Een bekend voorbeeld van deze situatie komt naar voren bij het zoeken van een baan. Bij het verlaten van de schoolbanken naar een carrière, kan een Catch-22-situatie ontstaan als men zonder werkervaring geen baan kan krijgen, maar men zonder baan geen werkervaring kan opdoen.
zou het doen als 'k jou wasquote:
http://www.voorhetzelfdegeldinemmen.nl/nl/video/uitzendingenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef MaxMark het volgende:
Welke?
Als ze nou een paar uur eerder open gingen. Misschien een leuk voorafje aan een bezoekje aan de Bras/Zwetser.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:20 schreef NrSiX het volgende:
Ziet er leuk uit van de binnenkant die club maar het heeft nog steeds een verkeerd imago en de zatte mensen die hoppen van de zwetser naar de bras en gaan dan niet een heul eind lopen naar de dreams club.
haha ja zag er nog 1 lopen van de Lacrosse club.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:14 schreef don-diablo het volgende:
Mn team was er een avond dat rtl kwam filmen. Je ziet ze aan het einde van de aflevering. Ik heb dubbel gelegen en ik heb gehoord dat het toen helemaal niet zo druk was. Als ons team er niet was geweest dan was de tent leeg geweest zo'n beetje.![]()
Maar ik denk niet dat de Dreams het gaat redden.. (goh verassend)
Het ontbreekt Emmen ook aan mensen in het gemeentebestuur die het zien zitten met een dergelijke voorziening.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
haha ja zag er nog 1 lopen van de Lacrosse club.
(Gare sport trouwens, binnenkort maar een x kijken)
Dreams gaat het idd niet redden, komt mede door de voorgeschiedenis van de Topaz en Qube denk ik.
ik vind dat Emmen wel toe is aan een echte discotheek a la Skopje/Dieka of Bridge/Zak, er is genoeg animo, genoeg ruimte... Het enige wat nog ontbreekt is het geld volgens mij?
laat ze bij het centrum de hoogte maar ingaan, Emmen de big eppel van noord Nederland...quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het ontbreekt Emmen ook aan mensen in het gemeentebestuur die het zien zitten met een dergelijke voorziening.
Man zelfs een hoge toren in het centrum vindt men al "eng".
"Emmen moet plat blijven"![]()
Kut ambtenaren!!
Wat let jequote:Op woensdag 9 januari 2008 10:29 schreef VlaDje het volgende:
En ja, er mag wat mij betreft wel wat meer jonge ziel in de gemeenteraad...
Gebrek aan interesse en geen politieke skills, je bent al 2/3 onderweg om erbij te mogen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mijn interesses, politiek skills en mijn vaak vulgair taalgebruik
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gebrek aan interesse en geen politieke skills, je bent al 2/3 onderweg om erbij te mogen!
Misschien ik later als ik groot en sterk ben ook wel...quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:18 schreef Rekkie het volgende:
Politiek kost tijd en dat heb ik niet.... ik heb anders best interesse om daar in te stappen
Tja ik ben al groot en sterkquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Misschien ik later als ik groot en sterk ben ook wel...
maar voel er nu nog niets voor
Ik ben ook groot en tamelijk sterk...quote:
Zag je "quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ben ook groot en tamelijk sterk...
denk dat de uitdrukking dan ook sarcastisch opgevat mag worden![]()
ik bedoel natuurlijk ouder en wijzer
hihi, sorryquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zag je "" staan?
Daarom zei ik dus dat ik al groot en sterk ben, dus oud en wijs
Nee het waren niet mijn fietsen, die van de achterbuurman.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
hihi, sorry
al wat van je fietsen vernomen?
ik heb vanacht amper geslapen, of iig heel licht, veel te bang dat er wat bij ons nieuwe huis/mijn nieuwe auto gejat word...
ze blijken heel erg actief te zijn afgelopen dagen
Dat bedoel ik....quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:41 schreef Catch22- het volgende:
je krijgt 600 eu in de maand als je in de gemeenteraad zit, kost je 2 uur per week...
Ga je weg of verhuur je zelf?quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:57 schreef kikoooooo het volgende:
Wie zocht er ook al weer een kamer in emmen?
http://link.marktplaats.nl/135613350
Nu nog niet..quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:57 schreef kikoooooo het volgende:
Wie zocht er ook al weer een kamer in emmen?
http://link.marktplaats.nl/135613350
nog steeds kut bedoel je?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:33 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben verhuist btw, had ik dat al verteld?
Emmermeer
en het bevalt me top..
hangt een heel ander sfeertje als Emmerhout
Nai, emmermeer is veel levendiger, slaap er beter met wat van dat lawaai af en toe...quote:
Ik kan de rondweg niet horen, maar de houtweg wel. Alleen 's nachts komt er toch bijna nix voorbij rijden, dus opzich is het lekker rustig wat ik niet erg vind. Alleen dan heb je weer van die terror hangjongeren die bij het winkelcentrum hangen en kabaal maken of vuurwerk afsteken. Das dan weer minder..quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nai, emmermeer is veel levendiger, slaap er beter met wat van dat lawaai af en toe...
emmerhout was het 24/7 zo stil dat je aan de boskant de Rondweg met gemak kon horen
ik hou van kabaal bij het slapen, dan weet ik zeker dat ik niet de enige levende ziel over benquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kan de rondweg niet horen, maar de houtweg wel. Alleen 's nachts komt er toch bijna nix voorbij rijden, dus opzich is het lekker rustig wat ik niet erg vind. Alleen dan heb je weer van die terror hangjongeren die bij het winkelcentrum hangen en kabaal maken of vuurwerk afsteken. Das dan weer minder..
Ga in een grote stad wonen danquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik hou van kabaal bij het slapen, dan weet ik zeker dat ik niet de enige levende ziel over ben
Zuidlaarderbrink... volgens mij woont daar een vriend van me..quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef Catch22- het volgende:
Ik ga 1 februari verhuizen naar de hesselterbrink!
Vanuit de Zuidlaarderbrink... is echt 400 meter ofzo
Ik heb een eigen betonschaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:52 schreef pekel het volgende:
Fietsenmakers die je fietsslot doorknippen waarvan je het sleuteltje kwijt bent!
hoe krijgen ze hem anders los?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:52 schreef pekel het volgende:
Fietsenmakers die je fietsslot doorknippen waarvan je het sleuteltje kwijt bent!
Zuidlaarderbrink.... elke dag Loempiaquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zuidlaarderbrink... volgens mij woont daar een vriend van me..
sowieso toch in Bangladesh?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zuidlaarderbrink.... elke dag Loempia
Om het verhaal wat pikanter te maken: had een reservesleutel in mn portemonnee en mn fietssleutels lagen "gewoon" thuis.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
hoe krijgen ze hem anders los? [afbeelding]
James Bond?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Om het verhaal wat pikanter te maken: had een reservesleutel in mn portemonnee en mn fietssleutels lagen "gewoon" thuis.
[ afbeelding ]
die wonen aan de andere kant. Woon aan de hesselterbrink kan van de zuidlaarderbrinkquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zuidlaarderbrink.... elke dag Loempia
Dat kanquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:35 schreef VlaDje het volgende:
Kikoooooo, jij loopt stage bij t ziekenhuis toch, enige kans dat ik je net zag fietsen tegen 10 over 4?
boermarkeweg, richting de stoplichten naar emmermeerquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat kanWas om 16 uur vrij.
Waar zag je me?
Laten we zeggen dat ik blij ben dat ik NOOIT maar dan ook NOOIT meer in de Zuidlaarderbrink hoef te komenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die wonen aan de andere kant. Woon aan de hesselterbrink kan van de zuidlaarderbrink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |