En?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:50 schreef popolon het volgende:
Ja maar goed, bij Prins Bernard was 'ie ook bijna een maand te vroeg.
Gastslotje dan? Omdat het bijna kerst is?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan moet je bij de NWS mods zijn, ik haal niks weg hier.
I know, maar het feit dat er nu dus op andere sites bevestigd wordt dat er rumours zijn zegt toch dat SCH dit niet uit zijn duim zuigt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:50 schreef popolon het volgende:
Ja maar goed BE, bij Prins Bernard was 'ie ook bijna een maand te vroeg.
Toen zijn SCH en ik nog op 't SBS6 nieuws geweest.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:50 schreef popolon het volgende:
Ja maar goed BE, bij Prins Bernard was 'ie ook bijna een maand te vroeg.
Toen zijn SCH en ik nog op 't SBS6 nieuws geweest.
Wat waren we goed toen he?quote:
Ik heb een hekel aan zaakwaarnemers die geloof ik nooit zo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat waren we goed toen he?
Maar het wordt dus ontkent door z'n waarnemer.
Ik ben het Nederlandse woord voor 'spokesperson' kwijt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zaakwaarnemers die geloof ik nooit zo.
Leugenaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben het Nederlandse woord voor 'spokesperson' kwijt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
woordvoerder.
Weet ik popo. Het is ook nog niet zo in het nieuws. Het kan ook nog wel een tijdje duren wellicht. We kunnen dit topic ook sluiten totdat er meer nieuws is als sommigen er jeuk van krijgen. Wat ik zeg klopt, er is melding gemaakt van zijn kritieke situatie en bij ons is de organisatie in werk gesteld voor op het moment dat het gaat gebeuren. Maar ik heb geen idee hoe kritiek het is en hoe lang het eventueel nog gaat duren: hij schijnt niet echt een ziekte te hebben maar gewoon op te zijn, zal wel moeilijk in te schatten zijn dan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar dit is dus al het nieuws over Mandela de laatste dagen.
Waarom is hier dan niks over terug te vinden?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik popo. Het is ook nog niet zo in het nieuws. Het kan ook nog wel een tijdje duren wellicht. We kunnen dit topic ook sluiten totdat er meer nieuws is als sommigen er jeuk van krijgen. Wat ik zeg klopt, er is melding gemaakt van zijn kritieke situatie en bij ons is de organisatie in werk gesteld voor op het moment dat het gaat gebeuren. Maar ik heb geen idee hoe kritiek het is en hoe lang het eventueel nog gaat duren: hij schijnt niet echt een ziekte te hebben maar gewoon op te zijn, zal wel moeilijk in te schatten zijn dan.
Ja ok, die beste man is gewoon oud natuurlijk. Maar met de term 'op sterven liggen' denk ik aan iets wat vrij snel over kan zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik popo. Het is ook nog niet zo in het nieuws. Het kan ook nog wel een tijdje duren wellicht. We kunnen dit topic ook sluiten totdat er meer nieuws is als sommigen er jeuk van krijgen. Wat ik zeg klopt, er is melding gemaakt van zijn kritieke situatie en bij ons is de organisatie in werk gesteld voor op het moment dat het gaat gebeuren. Maar ik heb geen idee hoe kritiek het is en hoe lang het eventueel nog gaat duren: hij schijnt niet echt een ziekte te hebben maar gewoon op te zijn, zal wel moeilijk in te schatten zijn dan.
p.s. heb je die jurk nog?
omdat hij niet op sterven ligt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom is hier dan niks over terug te vinden?
Hoe weet je dat?quote:
Ja, die indruk kreeg ik ook, vandaar dit topic.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ok, die beste man is gewoon oud natuurlijk. Maar met de term 'op sterven liggen' denk ik aan iets wat vrij snel over kan zijn.
Maar goed SCh had dus gewoon gelijk met de mededeling dat er geruchten gaan over het op sterven liggen van Mandela.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarheid?
Nelson Mandela ligt op sterven
Rumours that former president Nelson Mandela's health has taken a turn for the worse are completely unfounded, according to his spokesperson.
Dat gaat erg ver inderdaad. Maar voor Zuid Afrika en misschien wel heel Afrika komt hij flink in de buurt denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef Dementor het volgende:
Om hem nou direct de man van de eeuw te noemen gaat wel erg ver.
Da's wel erg scherp duke, daar kan ik niet tegen op.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar goed SCh had dus gewoon gelijk met de mededeling dat er geruchten gaan over het op sterven liggen van Mandela.
je wil te graag de fokscoop hebben, SCH, en dat is weinig professioneel, ook al is het maar op Fok...quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Wat duurde het lang voor je hier was. Daar doe ik het niet voor hoor![]()
Maar je gelooft niet dat er een memo is met als titel 'Mandela ligt op sterven'? Want dat lieg ik echt niet.
Juist niet, ik twijfel er juist erg over omdat ik weet dat ik dit soort geleuter over me heen krijg. Heb er ook alweer spijt van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
je wil te graag de fokscoop hebben, SCH, en dat is weinig professioneel, ook al is het maar op Fok...
Het is bevestigd.quote:die man ligt pas op sterven zodra het BEVESTIGD is, niet omdat je zegt een memo te hebben waarop staat dat het gerucht gaat dat Mandela op sterven zou liggen, ombevestigd.
Alsof het mij verder wat boeit om daar eer mee in te leggen.quote:en om dan later terug te krabbelen door met slagen om de arm te komen, is weer zo typisch SCH...
gaat hij over 2 weken dood, kan jij altijd zeggen "ik zei het toch???"
ik er een punt van makenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Juist niet, ik twijfel er juist erg over omdat ik weet dat ik dit soort geleuter over me heen krijg. Heb er ook alweer spijt van.
[..]
Het is bevestigd.
[..]
Alsof het mij verder wat boeit om daar eer mee in te leggen.
Het leek mij gewoon aardig om het te melden maar als jij er verder zo'n punt van wil maken dan doen we het toch lekker niet.
Je wilt het dus liever niet weten? Mij best hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ik er een punt van maken
het hele topic staat er vol mee, mafkeesje, met gemaakte punten![]()
je komt er gewoon te vroeg mee, en ms wel onterecht... het zijn hele hele vage geruchten, via een memo dat jij toevallig niet mag laten zien hier, nou, zeg dan gewoon niets, simpel
oh en sterkte Nelson, hou vol, hè, al was het maar om SCH te pesten![]()
(oe, schande!)
Ik wil het weten als het officieel bekend is. Niet van SCH die niets aan te voeren heeft en terwijl het complete internet stil is rondom dit verhaal.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt het dus liever niet weten? Mij best hoor.
Prima, dan wacht je daar toch op en volg je dit topic nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil het weten als het officieel bekend is.
ach jee, de bekende "teleurstelling"... nu nog de gespeelde verontwaardiging, de gefakete gekwetstheid en we zijn er weerquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wilt het dus liever niet weten? Mij best hoor.
Dagonet en NJ vonden het wel boeiend. Jammer dat je altijd weer op deze toer gaat
Ga koken menschquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ach jee, de bekende "teleurstelling"... nu nog de gespeelde verontwaardiging, de gefakete gekwetstheid en we zijn er weer![]()
succes, SCH , moge hij maar gauw sterven dan, dan kun je je gelijk halen
Ik volgde dit topic in eerste instantie omdat jij, kneus van het jaar, het wederom presteerde om het als officieel te brengen. Heb je het nou al door of niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima, dan wacht je daar toch op en volg je dit topic niet![]()
Oh, we gaan scheldenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik volgde dit topic in eerste instantie omdat jij, kneus van het jaar, het wederom presteerde om het als officieel te brengen. Heb je het nou al door of niet?
Voorspelbaar +5quote:
Jawel. Dat heb je wel.quote:Ik heb het niet anders gemeld dan het is!
Het is geen gerucht en ik mag niet liegen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je bracht: [NWS] Nelson Mandela ligt op sterven.
Je TT had moeten vermelden dat het een GERUCHT was.
Wat doe je dan op een internetforum om aan nieuws te komen? Niet echt een plek waar enkel officieel bevestigd nieuws te vinden is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil het weten als het officieel bekend is.
Post dan gewoon een (paar) bron(nen). Dergelijk nieuws zou al snel de aandacht krijgen wereldwijd. Misschien is het interessanter om een topic te openen over wat er gaat gebeuren na Mandela's overlijden. Gaat het ANC uiteenvallen, komt er misschien zelfs een burgeroorlog.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen gerucht en ik mag niet liegen.
Niet zolang er geen communique is uitgegaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Post dan gewoon een (paar) bron(nen). Dergelijk nieuws zou al snel de aandacht krijgen wereldwijd.
Dat kan hier toch ook?quote:Misschien is het interessanter om een topic te openen over wat er gaat gebeuren na Mandela's overlijden. Gaat het ANC uiteenvallen, komt er misschien zelfs een burgeroorlog.
Hij zegt het toch al in z'n eerste zin dat het van de tamtam afkomt. Dat het dus geen officieel nieuws is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Post dan gewoon een (paar) bron(nen).
Ik kom niet speciaal op Fok om aan nieuws te komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een internetforum om aan nieuws te komen? Niet echt een plek waar enkel officieel bevestigd nieuws te vinden is.
Dan moet je het niet als nieuws brengen en in SHO gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij zegt het toch al in z'n eerste zin dat het van de tamtam afkomt. Dat het dus geen officieel nieuws is.
Dat je niet MAG liegen betekent nog niet dat je het niet doet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen gerucht en ik mag niet liegen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
SCH heeft een geschiedenis van het openen van topics met daarin een bewering zonder BRON.
Nee, inderdaad. Die correspondenten zullen dat melden omdat ze om aandacht verlegen zitten ofzo?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je niet MAG liegen betekent nog niet dat je het niet doet.
Het is wel een gerucht. Er is geen officiele bevestiging.
Tja nogmaals als je enkel bevestigd nieuws zoekt zit je op het fokforum verkeerdquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kom niet speciaal op Fok om aan nieuws te komen.
Maar de truuk van een NWS artikel is dat je er een BRON bij leverd.
SCH heeft een geschiedenis van het openen van topics met daarin een bewering zonder BRON.
Heb je z'n eerste zin gelezen?quote:De bronvermelding kun je als bevestiging zien.
Nu bracht SCH het als nieuws, zonder bron en met een TT die misleidend is.
Daarmee alleen maar het gerucht verder verpreidend. Dat is niet de bedoeling.
Wat heeft Mandela met SHO te makenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je het niet als nieuws brengen en in SHO gaan zitten.
Serieus nieuws is altijd nieuws en nieuws wordt zo snel als mogelijk is gebracht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij zegt het toch al in z'n eerste zin dat het van de tamtam afkomt. Dat het dus geen officieel nieuws is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |