quote:Hertog Jan was een gulle en goedlachse vorst die graag in het gezelschap van eenvoudige lieden genoot van spijs en drank. Na de Slag bij Woeringen zou hij een groot overwinningsfeest voor zijn leger hebben gehouden, met heel veel bier. Om zijn soldaten toe te spreken ging hij zitten boven op een stapel biervaten.
Oh, ben jij er zóéén.quote:
Ik weet niet wat je probeert te zeggen maar je hebt gelijk.quote:
Duh. Ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik weet niet wat je probeert te zeggen maar je hebt gelijk.
Ja, het staat zo geschreven, vrouwen hebben altijd gelijk.quote:
Het staat ook geschreven dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben. Toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ja, het staat zo geschreven, vrouwen hebben altijd gelijk.
Dat is weer relatief Blight. algemeen bekend is dat je vrouwen grappiger vindt naarmate je alcoholpercentage in je bloed hoger wordtquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Het staat ook geschreven dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben. Toch?
totdat jij wakker wordt met je eigen schoonmoeder naast jequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:58 schreef Blight het volgende:
Nee, dan vind ik ze knapper en word ik wat minder kieskeurig.
Ziekeling.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
totdat jij wakker wordt met je eigen schoonmoeder naast je
Sorry, i had gisteren een heel spannende avond.quote:
Mja. Dat werkt meestal niet. En dan zeggen ze dat mannen geen hints begrijpen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Welnee, zeg gewoon dat je nog een hoop moet doen.
Wegduwen, buitenschuiven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:08 schreef Blight het volgende:
Mja. Dat werkt meestal niet. En dan zeggen ze dat mannen geen hints begrijpen.
"Wat moet je doen dan? Kan ik helpen? Doe ik graag hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Welnee, zeg gewoon dat je nog een hoop moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |