Ok, dankjewel. Had ik even gemistquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:29 schreef Impry het volgende:
[..]
[Serious Request @ 3FM #368] Alles keer tweend!
Daar heb ik al wat gepost
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel slim
en na afloop ook nog even wat water wegklokken natuurlijk, al moet je dan wel weer de hele nacht pissen
Wat dacht je van www.3fm.nl -> Nieuws -> Uitzending Gemist?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef borisz het volgende:
www.3fm.nl --> Home 3FM website --> uitzending gemist en kies je dag en uur dat hij gedraaid is.
Ik ga weer even leren.
AJuus
+1 herkenbaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]En dan net zo lang in bed blijven liggen tot je nieren en blaas bijna uit elkaar barsten omdat je geen zin hebt om op te staan
Zeeland, vlakbij Brabant.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Kloetinge, waar ligt het toch allemaal
en dan kijk ik naar buiten, en zie ik dit:quote:
Zeelandquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Paaskonijn het volgende:
WAlcheren, Zeeland.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Bellenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ze is er over een half uurtje ook weer.
Helaas geen sneeuw hierquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan kijk ik naar buiten, en zie ik dit:
[ afbeelding ]
ik ruik de dennenaalden niet alleen, ik voel ze zelfs
Mja, het is niet echt een artiest, maar wel fantastische muziek.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, maar ik blijf het gewoon een gast vinden die de naam 'artiest' niet verdiend... beats onder recente hits zetten en dan een beetje goedkoop willen scoren![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk het niet, Coen is gewoon een beetje een schlemiel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het gevoel houden dat die emmer expres is omgevallen om de spanning wat meer op te bouwen
Was hier ook vanmorgen jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik herhaalde gewoon wat die gast zeiquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk het niet, Coen is gewoon een beetje een schlemiel.
Jep!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:34 schreef Marc63 het volgende:
Wow... kreeg ik dat nou goed mee? Alles wordt verdubbeld?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:34 schreef Marc63 het volgende:
Wow... kreeg ik dat nou goed mee? Alles wordt verdubbeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |