Vakkenvullen met de kerst..quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Stage & vakantie ...
Zelfs ik werk nog door met Kerst
@ Kaheem; dan hoef je geen zogenaamde persoonlijke argumenten te gebruiken
@ Trig; super actie.. maar wel rotte situatie ja. Dat is het nadeel van 2 baantjes. Ik ga niet langer als deze 8 uur werken hoor. Alhowel vakkenvullen ook nog niet zo vermoeiend is.
GMTA... enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:43 schreef Etcetera het volgende:
vakkenvullen is, juist in deze periode, toch best zwaar hoor Loontjah
Ik ben uiteraard meegevraagd..quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:45 schreef Loontjah het volgende:
Peelland, daar zit je toch allang niet meer op.
Of heb je een date?
Als jij je een opmerking over betrouwbaarheid serieus aantrekt, dan moet je eerder bij jezelf te rade gaan dan bij mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:42 schreef Loontjah het volgende:
@ Kaheem; dan hoef je geen zogenaamde persoonlijke argumenten te gebruiken
roept u maar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Morgen eer..
Kun je de TT niet veranderen
Wij hebben geen vakantie..
Roger that.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Vakkenvullen is vrij druk werk zo vlak voor kerst. Niet te geloven hoeveel mensen in die 2 dagen door hun strot heen douwen!
Bah bah bah, waarom is iedereen zo van de kerst. Het kon van mij meteen afgeschaft worden!
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:53 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind dat ze een kerstborrel moeten verplichten
Juistem..quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:52 schreef KaheemSaid het volgende:
Vakkenvullen is vrij druk werk zo vlak voor kerst. Niet te geloven hoeveel mensen in die 2 dagen door hun strot heen douwen!
Bah bah bah, waarom is iedereen zo van de kerst. Het kon van mij meteen afgeschaft worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |