voor de ogen van zijn vrouw en kinderen. Hoe stom kun je zijnquote:His left hand was still with the big cats, which were later seen playing with it.
was t niet later bekend geworden dat dit n Hoax was?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:40 schreef ThinkTank het volgende:
Herinner me een 'faces of death' video: man in safaripark stapt uit de auto om slapende leeuwen in close-up te filmen... tja...
gevondenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:18 schreef marcel-o het volgende:
whehehehe pijnlijk
k heb wel s eerder n filmpje van zoiets gezien, maar dat was een circus tijger..
erg bloederig was dat
mogelijk, veel van die fragmenten waren nep.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:19 schreef marcel-o het volgende:
[..]
was t niet later bekend geworden dat dit n Hoax was?
wil ik daarop klikken?quote:
Het stukje waar de man half wordt aangevreten deed me niks. Het stukje waar ze de leeuw doodschieten daarentegen.quote:
Te triest inderdaad, verdoof dat beest dan tenminste, die vent lag toch al uit mekaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het stukje waar de man half wordt aangevreten deed me niks. Het stukje waar ze de leeuw doodschieten daarentegen.
Inderdaad, bah.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Te triest inderdaad, verdoof dat beest dan tenminste, die vent lag toch al uit mekaar
Daarnaast heb ik bij die vent zoiets van "eigen schuld".quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Te triest inderdaad, verdoof dat beest dan tenminste, die vent lag toch al uit mekaar
Zoals DEZE!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef Taurus het volgende:
[..]
Inderdaad, bah.
Ik vind het trouwens bijna schattig. Op een gegeven moment zie je de leeuw met zijn bek op de schouder van zijn slachtoffer en zijn pootjes om zijn slachtoffer heen geslagenMisschien wilde hij gewoon knuffelen.
mnet gekeken maar iddquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het stukje waar de man half wordt aangevreten deed me niks. Het stukje waar ze de leeuw doodschieten daarentegen.
Inderdaad, triest voor de leeuw in gevangenschapquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Govardhana-proof... hmmm, ik vind Bokito-proof toch lekkerder bekken!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:08 schreef kawotski het volgende:
Hoe heet die tijger? Tijgernaam+proof=nieuw woord voor de Van Dale
En als je rechtstreeks de url http://in.news.yahoo.com/071220/211/6oodp.html pakt, doet ie dan ook niets? Het is overigens niet een heel interessant filmpje, het is een journaallezeresje met een irritant accentje dat vertelt over het ongelukquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:33 schreef NED het volgende:
Hey dat filmpje uit de OP doet het bij mij niet.
Staat die ook nog ergens anders?
Volgens mij schoot hij alle keren raak, maar er is wel meer nodig dan 1 schot uit een flut-revolvertje om een leeuw te stoppen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mnet gekeken maar idd![]()
eerst drie keer moeten schieten voordat ie raak schiet, en dan de leeuw nog laten creperen
Dan doet ie het wel, maar inderdaad, geen interessant filmpjequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je rechtstreeks de url http://in.news.yahoo.com/071220/211/6oodp.html pakt, doet ie dan ook niets? Het is overigens niet een heel interessant filmpje, het is een journaallezeresje met een irritant accentje dat vertelt over het ongeluk
Da's alleen in de film dat het slachtoffer in 1x morsdood neervaltquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:40 schreef Yildiz het volgende:
4 kogels op 2 meter en nog gromt die tijger.
Heeft ie dat pistool bij een pakje boter gekregen, of kunnen ze gewoon allemáál niet schieten?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Had ik ook, kan vrijwel nooit medelijden hebben met mensen die zo dom zijn om te dicht bij zo'n beest te komen, maar om dan meteen het beest, wat in principe niets vreemds doet, zo zijn ze nou eenmaal, af te schieten....quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is wel dom ja Daarom had ik nog wel medelijde met die man En waarom dacht je dat ze die kat kapot schietenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Had ik ook, kan vrijwel nooit medelijden hebben met mensen die zo dom zijn om te dicht bij zo'n beest te komen, maar om dan meteen het beest, wat in principe niets vreemds doet, zo zijn ze nou eenmaal, af te schieten....
Om die man te redden, das logisch, al twijfel ik er aan of hij het heeft overleefd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:43 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Het is wel dom ja Daarom had ik nog wel medelijde met die man En waarom dacht je dat ze die kat kapot schieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |