blackberry is de shit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:58 schreef Godspeed. het volgende:
Blackberry is gay.
Is'ie echt kut? Ik overweeg 'm ook al volgende toestelquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:35 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb een n95,jeweettoch![]()
(wat een verschrikkelijke kuttelefoon is die ik nooit meer opnieuw zou kopen,maar dat terzijde)
gast, de bb is multiculti functioneel. dat je het even weet. kruip nu maar weer of tussen de tetten van lupa en anders wellicht op die bureaustoel van tele2.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:34 schreef heiden6 het volgende:
Blackberry is duur, onhandig, en de enige functie van die meuk is om mee te patsen. Zeer dom topic dus.
En de Blackberry is ook niet een telefoon, maar in eerste instantie een emailapparaat. Dat je het even weet, voor je volgende domme kuttopic.
Dat weet ik Sjakie, daarom zeg ik ook in eerste instantie. Met jouw logica kun je het ook een wekker noemen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gast, de bb is multiculti functioneel. dat je het even weet.
ja zo ken ik er nog wel een paar eerste instanties.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat weet ik Sjakie, daarom zeg ik ook in eerste instantie. Met jouw logica kun je het ook een wekker noemen.
Enne, Tele2?
Krijg kanker, trouwens.
Vooral in het dagelijks gebruikquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:51 schreef Curri het volgende:
Blackberry is anders best onhandig af en toe
quote:maar je hebt dus van die mensen die lopen te patsen met hun telefoon. kijk mij eens met die 8mp camera in mijn telefoon of mijn 4gb kaartje erin
en ik kan wel 500 nummers opslaan
het is verdomme maar een telefoon,
quote:gast, de bb is multiculti functioneel. dat je het even weet.
Primair doel van de topicstarter is patsen met zijn Blackberry.quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:45 schreef S1nn3rz het volgende:
kijk, er is maar 1 echte telefoon en dat is een blackberry. de rest is een goedkope aanfluiting. zelfs de iphone is een slap aftreksel van de blackberry.
maar je hebt dus van die mensen die lopen te patsen met hun telefoon. kijk mij eens met die 8mp camera in mijn telefoonof mijn 4gb kaartje erin
en ik kan wel 500 nummers opslaan![]()
![]()
het is verdomme maar een telefoon, 15 jaar geleden had geen mens zo'n ding. of zaten mensen thuis ook zo te patsen? kijk, deze heeft nummerherhaling voor wel 10 nummerskijk wij hebben een display in de telefoon
![]()
mijn klacht: patsende telefoonwhores
quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:58 schreef Godspeed. het volgende:
Blackberry is gay.
Verkapt kijk-ik-heb-een-blackberry-kijk-eens-hoe-stoer-ik-ben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:45 schreef S1nn3rz het volgende:
kijk, er is maar 1 echte telefoon en dat is een blackberry. de rest is een goedkope aanfluiting. zelfs de iphone is een slap aftreksel van de blackberry.
maar je hebt dus van die mensen die lopen te patsen met hun telefoon. kijk mij eens met die 8mp camera in mijn telefoonof mijn 4gb kaartje erin
en ik kan wel 500 nummers opslaan![]()
![]()
het is verdomme maar een telefoon, 15 jaar geleden had geen mens zo'n ding. of zaten mensen thuis ook zo te patsen? kijk, deze heeft nummerherhaling voor wel 10 nummerskijk wij hebben een display in de telefoon
![]()
mijn klacht: patsende telefoonwhores
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |