Winnen? Ik stel dat we af moeten wachten... Ik ben niet degene die een conclusie wenst te trekken. Nog afgezien van het feit dat autootjes iha een subjectief verhaal vormen.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:56 schreef Stellendam het volgende:
In elk topic probeert hij continu ieder discussie te winnen, dat het op den duur zelfs vervelend wordt...
Ik lig er wakker van. Echt waar!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef ThinAir het volgende:
Deze keiharde waarheid zal DS4 niet zo leuk vinden
Mijn standpunt heb ik al lang uitgelegd. Dat sommigen dat niet wensen te begrijpen... jammer dan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:21 schreef ThinAir het volgende:
Erken je nu dan dat de GT-R op rondes sneller is dan 911 Turbo
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn standpunt heb ik al lang uitgelegd. Dat sommigen dat niet wensen te begrijpen... jammer dan.
Ik snap sowieso niet dat er niemand zich achter de oren krabt ten aanzien van het verschil van 6 seconden. Dat is enorm!
Even afgezien van de vraag welke van de twee op die baan de snelste tijd neer zou zetten... het is natuurlijk wel bijzonder dat de auto met de minste pk per kg niet alleen het snelste is, maar zo veel sneller. Nou zit je natuurlijk wel even met 4wd vs 2wd als je het over de Vette hebt, maar dat even terzijde.
Als je nu weet dat de test is gedaan in Californië, een staat die niet bekend staat om de lage temperaturen, en de GT-R standaard op r-compound staat... En als je dan weet dat bij hoge temperaturen straatbanden veel minder gaan presteren en gripproblemen krijgen, zeker als je de spanning laat staan op het standaard niveau... En je leest vervolgens dat de 911 turbo veel onderstuur had en de Z06 ook gripproblemen kende (waarbij ik je kan vertellen dat de 911 turbo helemaal niet zoveel problemen heeft met onderstuur en ik niet beter weet dan dat de Z06 echt verdomd goed rijdt)...
Mijn idee: het verschil zit iig voor een groot deel in de banden bij die test.
Het grappige is dat er alleen middels ridiculisering op kan worden gereageerd, maar inhoudelijke argumenten ver te zoeken zijn...quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:00 schreef ThinAir het volgende:
Ah, hier ligt het dus ook aan de banden volgens jou. Oke.
Ga maar eens best motoring kijken, daaruit blijkt dat de 911 Turbo op het circuit (ook onder niet al te hoge temperaturen) echt niet zo mega stabiel op de weg ligt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef DS4 het volgende:
En je leest vervolgens dat de 911 turbo veel onderstuur had
Ik heb er mee gereden op snelheid, dus ik weet precies hoe de 911 turbo rijdt. En je bent het snelst door er strak mee te rijden, hetgeen ook zonder meer kan: het is nl. voor een sportauto juist een lievertje (te lief misschien wel). Dat de GT-R nog minder van de bestuurder vraagt dan de 911 heb ik inmiddels begrepen. Ik vind dat alleen geen kwaliteit voor een sportauto. Als ik snel en makkelijk wil, dan ga ik wel een Mercedes AMG halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:37 schreef Party_P het volgende:
Ga maar eens best motoring kijken, daaruit blijkt dat de 911 Turbo op het circuit (ook onder niet al te hoge temperaturen) echt niet zo mega stabiel op de weg ligt.
Snel rijden doe je idd door strak te rijden, driften is leuk, maar kost tijd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb er mee gereden op snelheid, dus ik weet precies hoe de 911 turbo rijdt. En je bent het snelst door er strak mee te rijden, hetgeen ook zonder meer kan: het is nl. voor een sportauto juist een lievertje (te lief misschien wel). Dat de GT-R nog minder van de bestuurder vraagt dan de 911 heb ik inmiddels begrepen. Ik vind dat alleen geen kwaliteit voor een sportauto. Als ik snel en makkelijk wil, dan ga ik wel een Mercedes AMG halen.
True, en ik val voor deze auto omdat ik 'm er gewoon enorm tof uit vind zien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:01 schreef Stefan740 het volgende:
Om overigens niet te spreken van het feit dat waarschijnlijk meer dan de helft van de mensen zou kiezen op design ipv de rondetijd op de ring bij aanschaf.
Ik weet niet wie deze onzin op durft te schrijven... Iedereen met een beetje verstand van zaken weet dat rollenbanktests allesbehalve nauwkeurig zijn. Het enige waar ze goed voor zijn is een voor-na meting om te kijken of aanpassingen een gewenst effect hebben.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:13 schreef Supra_Turbo het volgende:
GT-R blijkt heftiger dan Nissan beweert
Dat kan zeker. Sowieso moet je rekening houden met het feit dat niet iedere motor exact hetzelfde aantal pk heeft. Zeker in de VS moet je zorgen dat je iig het vermogen levert welke je claimt (vraag maar eens na bij Mazda...).quote:Op woensdag 9 april 2008 17:49 schreef Supra_Turbo het volgende:
Dat de GT-R meer levert dan de door Nissan opgegeven waarde zou goed kunnen.
fuck it.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
In CAR staat trouwens een wat beter stukje over de GT-R (lees: niet overladen met petjesforumpraat). Het zal je deugd doen dat de GT-R daar ook sneller is dan de 911 Turbo (een seconde), maar ze zetten er wel eerlijk bij dat ze zelf ook twijfelen of ze wel het maximale uit de 911 hebben gehaald.
O well...
Als het niet meer is dan een momentopname, dan is iedere conclusie voorbarig...quote:
zolang je blijft beweren dat elk exemplaar anders is wel jaquote:Op woensdag 9 april 2008 19:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het niet meer is dan een momentopname, dan is iedere conclusie voorbarig...
Kennelijk weet jij niet wat "momentopname" betekent en voorts heb ik niet gesteld dat elk exemplaar anders is, maar dat het vermogen altijd een beetje zal fluctueren (en dat is gewoon een feit).quote:Op woensdag 9 april 2008 19:23 schreef Tjabbo het volgende:
zolang je blijft beweren dat elk exemplaar anders is wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |