abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55477851
Eerlijk is eerlijk, van techniek hebben de Japanners wel degelijk kaas van gegeten, maar qua design blijft het vrijwel altijd steken op tupperware niveau. Helaas gaat dit laatste ook weer op voor deze GT-R.
  zondag 23 december 2007 @ 08:52:04 #52
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_55484071
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Techno het volgende:
Eerlijk is eerlijk, van techniek hebben de Japanners wel degelijk kaas van gegeten, maar qua design blijft het vrijwel altijd steken op tupperware niveau. Helaas gaat dit laatste ook weer op voor deze GT-R.
En jij bent weer bij af.

Dat design van porsche is geen design maar voortmodderen op een al lang geleden verouderd concept omdat ze bang zijn afscheid te nemen van hun grote melkkoe.

Ik blijf erbij dat als je het niet geweten had, en er had een porsche plakplaatje op die Nissan neus gezeten dat de superlatieven je hier om de oren gevlogen waren en dat er dan vast iemand zou zijn geweest die de 911 de enige echte mooie porsche vind.
Die krijgt dan weer bijval en hoppa, over een tijdje nog meer van die 'exclusieve' sportcoupé's op elke hoek van de straat.
Het enige opzienbarende dat porsche de laatste paar jaar heeft voortgebracht is de cayenne, en dat is een P.C.hoofdstraat gedrocht .
  zondag 23 december 2007 @ 10:12:20 #53
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_55484524
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:01 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Zal best, maar jij hebt ze in je MyAT staan. Met zoekfunctie hier op dit moment kun je die topics niet vinden. En aangezien mijn helderziendheid niet de mate van Jomanda bereikt ging ik er dan maar vanuit dat dit het eerste topic was.
ik vond ze met de zoekfunctie.
  zondag 23 december 2007 @ 12:33:27 #54
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_55486625
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:45 schreef Techno het volgende:
Eerlijk is eerlijk, van techniek hebben de Japanners wel degelijk kaas van gegeten, maar qua design blijft het vrijwel altijd steken op tupperware niveau. Helaas gaat dit laatste ook weer op voor deze GT-R.
Zeker hebben ze wel verstand van techniek (en ook gebruikt!), maar zoals eerder reeds vermeld maakt een paar indrukwekkende cijfertjes nog geen "mooie sportwagen", maar dat zullen verschillende fokkertjes hier wel nooit begrijpen...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 23 december 2007 @ 13:41:42 #55
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_55488493
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:33 schreef Herr.Flick het volgende:
maar dat zullen verschillende fokkertjes hier wel nooit begrijpen...
begrepen verschillende fokkertjes maar eens dat smaak iets persoonlijks is...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_55489255
quote:
Mja, aardig. Maar wat een zouteloos zaaddodend kutcommentaar zeg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_55490855
quote:
Op zondag 23 december 2007 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mja, aardig. Maar wat een zouteloos zaaddodend kutcommentaar zeg
Het gaat toch ook om de auto...
  zondag 23 december 2007 @ 15:11:55 #59
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_55491124
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:33 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Zeker hebben ze wel verstand van techniek (en ook gebruikt!), maar zoals eerder reeds vermeld maakt een paar indrukwekkende cijfertjes nog geen "mooie sportwagen", maar dat zullen verschillende fokkertjes hier wel nooit begrijpen...
Als ik de keuze had tussen een 911 en een GT-R (of 1 van de voorgangers, de skylines), dan ga ik absoluut voor de GT-R (of skylines). Waarom? De 911 ziet er nog steeds uit als een uitgerekte VW Kever. En 911 en design? Houd een 911 uit de jaren 70 ernaast en het is bijna dezelfde auto Hoe bedoel je veranderd design? Het enige opzienbare is de al eerder genoemde Cayenne.

Trouwens wel jammer dat Nissan niet meer de RB26DETT gebruikt. Dat blok kon gemakkelijk hetzelfde vermogen aan als het blok wat ze nu gebruiken, alleen is de RB26 een stuk lichter qua gewicht.
Drugs are good mkay?
  zondag 23 december 2007 @ 15:37:07 #60
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_55491750
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Party_P het volgende:

[..]

Als ik de keuze had tussen een 911 en een GT-R (of 1 van de voorgangers, de skylines), dan ga ik absoluut voor de GT-R (of skylines). Waarom? De 911 ziet er nog steeds uit als een uitgerekte VW Kever. En 911 en design? Houd een 911 uit de jaren 70 ernaast en het is bijna dezelfde auto Hoe bedoel je veranderd design? Het enige opzienbare is de al eerder genoemde Cayenne.

Trouwens wel jammer dat Nissan niet meer de RB26DETT gebruikt. Dat blok kon gemakkelijk hetzelfde vermogen aan als het blok wat ze nu gebruiken, alleen is de RB26 een stuk lichter qua gewicht.
Leg aub geen woorden in mijn mond, dat zijn mijn woorden niet, en ook nooit geweest!

Duitsers kunnen en maken mooie auto's, en de jappen doen niets anders, maar idd, zoals hier eerder beschreven is smaak een persoonlijk iets, en niet iets wat met cijfertjes te maken heeft...



persoonlijk vind ik het "porsche design" monsterlijk, veel mooier dan een andere sportauto, en dat ie "nooit is veranderd" vind ik juist het geniale van dit merk, maar ook dat is persoonlijk, en heeft verder niets met de herkomst te maken van de auto(bouwer).
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_55495012
Nice..

  maandag 24 december 2007 @ 11:59:52 #62
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_55510714
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Leg aub geen woorden in mijn mond, dat zijn mijn woorden niet, en ook nooit geweest!

Duitsers kunnen en maken mooie auto's, en de jappen doen niets anders, maar idd, zoals hier eerder beschreven is smaak een persoonlijk iets, en niet iets wat met cijfertjes te maken heeft...



persoonlijk vind ik het "porsche design" monsterlijk, veel mooier dan een andere sportauto, en dat ie "nooit is veranderd" vind ik juist het geniale van dit merk, maar ook dat is persoonlijk, en heeft verder niets met de herkomst te maken van de auto(bouwer).
Ik snap wat je bedoeld
Het is inderdaad redelijk geniaal dat porsche nog steeds auto's bouwt die gebasseerd zijn op de 60/70 modellen, maar dan in een modern jasje, weinig fabrikanten die ze dat nadoen.

En inderdaad, smaak verschilt
Drugs are good mkay?
  maandag 24 december 2007 @ 20:31:42 #63
31611 Svensson
floeperdefloep :-ž
pi_55519842
Twee onboard video's van de GT-R op natte Duitse wegen:

http://www.youtube.com/watch?v=uRiUGlis4Ng
http://www.youtube.com/watch?v=-3nM2uSyoeY
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  maandag 24 december 2007 @ 21:54:54 #64
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_55521832
Die gek rijdt bijna de vangrail in aan het einde van het eerste filmpje. Hahaha en dat vrouwtje blijft ook gewoon relatief kalm gezien het feit dat ze iemand naast zich heeft die bij een 'beetje' versnelling de hele tijd 'oooooohhhoooohhhh' geluiden loopt te maken.
pi_55529301
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:39 schreef DrDarwin het volgende:

Duitsers maken melkkoetjes voor belachelijke prijzen, maar innovatief kunnen ze niet bij de Japanners in de schaduw staan.
Dat zal dan de reden zijn dat de ontwikkelafdeling van Porsche voor zo goed als alle autoproducenten ontwikkelt, waaronder alle Jappen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55529328
quote:
Op zondag 23 december 2007 08:52 schreef DrDarwin het volgende:

Ik blijf erbij dat als je het niet geweten had, en er had een porsche plakplaatje op die Nissan neus gezeten dat de superlatieven je hier om de oren gevlogen waren
Hallo Stevie! Ik wist niet dat je NL kon...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben overigens benieuwd hoe succesvol een bedrijf als Nissan Design zou kunnen zijn... Dit even ter overdenking.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55529365
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:59 schreef Party_P het volgende:

Het is inderdaad redelijk geniaal dat porsche nog steeds auto's bouwt die gebasseerd zijn op de 60/70 modellen, maar dan in een modern jasje, weinig fabrikanten die ze dat nadoen.
Iemand de aflevering van Top Gear gezien met de Aston DB5 en de E-type? Waarin Jeremy lyrisch was over deze oude auto's zo lang er moderne techniek in was gemikt.

Sixties styling with today's technology... Aldus Jeremy de beste combo, want vanaf de jaren 60 ging het bergafwaarts.

De 911 heeft dat af-fabriek.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55544997
Laatste aflevering gaven ze juist af op jag vanwege het oubollig design .. dat nieuw ding (xf ofzo) werd juist geprezen vanwege het nieuw design ..
pi_55545455
holy shit wat een figuur in die filmpjes haha mag blij zijn dat ie 4wd heeft lol
Wie het laatst lacht, heeft te lang nagedacht.
pi_55554062
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:02 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Duitsers pwnen japanners dus echt wel ff met innovatieve technieken Je kan die duitsers echt niet onderschatten, zij hebben heel wat hoogstandjes de autowereld ingebracht.
Dan hebben die Japanners het goed gedaan, want de gemiddelde Japanse auto is betrouwbaarder dan een Duitse auto.

Ik koop liever een Nissan dan een Porsche, al is het alleen maar om de betrouwbaarheid.

Buiten dat: Nissan heeft wel meer leuk speelgoed gemaakt. De Sunny GTI-R was ook leuk, met 4 wd en 225 pk. (kom ik aan in mijn Sunny met 90 pk )
pi_55555456
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:56 schreef Wimo. het volgende:
Nice..

[ afbeelding ]
Dat vind ik dan weer erg lelijk, maar goed. Deze auto is er ook niet om mooi te zijn, of betrouwbaar, of innovatief, of hip. Deze is er om snel te zijn, en verder niks. En wel: Dat lukt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_55567425
quote:
Op woensdag 26 december 2007 16:20 schreef RealZeus het volgende:

Ik koop liever een Nissan dan een Porsche, al is het alleen maar om de betrouwbaarheid.
Nix-an is vwb betrouwbaarheid niets bijzonders. Mazda is de beste Jap, dan toyota en nix-an komt daar ver achteraan.

Porsche is een van de meest betrouwbare merken.

De reden dat jij een nix-an koopt zal dus niet zoveel met betrouwbaarheid te maken hebben...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55569151
quote:
Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nix-an is vwb betrouwbaarheid niets bijzonders. Mazda is de beste Jap, dan toyota en nix-an komt daar ver achteraan.

Porsche is een van de meest betrouwbare merken.

De reden dat jij een nix-an koopt zal dus niet zoveel met betrouwbaarheid te maken hebben...
quote:
Zij baseren deze lijst op een database met 55.000 auto van hun klanten in Engeland. De top 10 ziet er als volgt uit:
eerste hit met google..

http://www.reliabilityind(...)apc=3128339010848601

Let op plek 7 en 10 ..
pi_55570202
quote:
Op woensdag 26 december 2007 16:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan hebben die Japanners het goed gedaan, want de gemiddelde Japanse auto is betrouwbaarder dan een Duitse auto.

Ik koop liever een Nissan dan een Porsche, al is het alleen maar om de betrouwbaarheid.

Buiten dat: Nissan heeft wel meer leuk speelgoed gemaakt. De Sunny GTI-R was ook leuk, met 4 wd en 225 pk. (kom ik aan in mijn Sunny met 90 pk )
Nou Porsche niet betrouwbaar? Een aantal jaar geleden (rond 2000 was dat ongeveer) dat de porsches van eind jaren 80 zeer betrouwbaar waren.
Drugs are good mkay?
pi_55575242
quote:
Op donderdag 27 december 2007 12:01 schreef Wimo. het volgende:

eerste hit met google..
Ik baseer mij op veel onderzoeken en niet die enkele waar alleen Jappen op voorkomen (en zeker niet als het van het blad is wat begint met "What", aangezien het een feit van algemene bekendheid is dat dit een blad is waar je met geld een goede positie kan kopen).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55576902
de neus heeft wel wat weg van de nieuwe Mitsubishi Lancer..
  donderdag 27 december 2007 @ 17:33:51 #77
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_55576913
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:19 schreef DS4 het volgende:
Ik baseer mij
Baseren is niet wederkerend
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:19 schreef DS4 het volgende:
aangezien het een feit van algemene bekendheid
Leuke semantische drogreden


Die lijst wordt niet gemaakt door het blad Whatcar, maar door een verzekeraar. Whatcar is een van de bladen die de lijst mag publiceren.

[ Bericht 28% gewijzigd door MrTorture op 27-12-2007 17:39:21 ]
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_55577193
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef MrTorture het volgende:

Die lijst wordt niet gemaakt door het blad Whatcar, maar door een verzekeraar.
Leuk. Ik vind het een lijst met resultaten die erg uit de gemiddelde lijn liggen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55577674
quote:
Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nix-an is vwb betrouwbaarheid niets bijzonders. Mazda is de beste Jap, dan toyota en nix-an komt daar ver achteraan.

Porsche is een van de meest betrouwbare merken.

De reden dat jij een nix-an koopt zal dus niet zoveel met betrouwbaarheid te maken hebben...
Nou, ik heb er weinig problemen mee. Hij diet het wanneer ik dat wil. Maar ik moet wel toe geven dat mijn eerste auto een Nissan was en dan blijf je toch hangen. En de Citroėn en de Peugeot bevielen toch minder.

Feit is wel dat je bij Japanners een stuk meer auto voor je geld krijgt.
pi_55577900
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Leuk. Ik vind het een lijst met resultaten die erg uit de gemiddelde lijn liggen.
quote:
Models were ranked according to the frequency of failure and based on a database of over 55,000 vehicles.
Je hebt gelijk. Wat een prutsers daar! Ik snap niet waar ze al die info vandaag halen na het vergelijken van slechts 55000 auto's. Ik ben om Kut auto's die nissan's
pi_55578054
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:09 schreef RealZeus het volgende:

Nou, ik heb er weinig problemen mee. Hij diet het wanneer ik dat wil.
Ik heb weinig tot geen problemen met mijn auto, ondanks dat deze inmiddels ruim 16 jaar oud is en 270.000 km heeft gelopen...

De BMW van mijn vrouw heeft inmiddels al weer vanaf nieuw 110.000 km gereden zonder 1 foutje.

Er zijn geen slechte auto's meer, er zijn nog wel mensen die hun auto slopen. Alleen af en toe gaat er wat mis. Maar als je veel problemen hebt met je auto, dan ligt het meestal aan jezelf. Zeker als het mechanisch is.
quote:
Feit is wel dat je bij Japanners een stuk meer auto voor je geld krijgt.
Ben ik het niet zo mee eens. Op papier misschien. Maar het gevoel in een Jap is er een van droefenis. Althans, verreweg de meeste Jappen ontnemen mij al het plezier in autorijden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55578100
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:19 schreef Wimo. het volgende:

Je hebt gelijk.
Fijn dat je dat wil inzien.
quote:
Wat een prutsers daar! Ik snap niet waar ze al die info vandaag halen na het vergelijken van slechts 55000 auto's.
55.000 Er zijn heel veel onderzoeken waar vele miljoenen auto's aan "meededen".
quote:
Kut auto's die nissan's
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd: niets bijzonders. Dat is nog wel even wat anders.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55586622
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:26 schreef DS4 het volgende:

Er zijn geen slechte auto's meer, er zijn nog wel mensen die hun auto slopen. Alleen af en toe gaat er wat mis. Maar als je veel problemen hebt met je auto, dan ligt het meestal aan jezelf. Zeker als het mechanisch is.
Toch heeft mijn collega zonder raar te doen (is een zeer rustige en serieuse bestuurder) enorm veel problemen gehad met z'n nieuwe C4.
pi_55589931
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Toch heeft mijn collega zonder raar te doen (is een zeer rustige en serieuse bestuurder) enorm veel problemen gehad met z'n nieuwe C4.
Is dat geen nissan? Heb uit betrouwbare bronnen (ds4) gehoord dat ze niet echt betrouwbaar zijn
pi_55591612
DS4 heeft in deze gelijk.
Een Nissan is ook niet bijzonder betrouwbaar (engelse jap ).

Toyota heeft z'n imago te danken aan de jaren 90, waar ze wel echt betrouwbaar waren, tegenwoordig begint dat achterhaald te raken met de modellen die wij hier hebben. Nu heeft Mazda het goed voorelkaar (terwijl die weer slechter waren in de jaren 90) en Nissan heeft eigenlijk altijd op dat imago mee gelift.
pi_55593244
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb weinig tot geen problemen met mijn auto, ondanks dat deze inmiddels ruim 16 jaar oud is en 270.000 km heeft gelopen...

De BMW van mijn vrouw heeft inmiddels al weer vanaf nieuw 110.000 km gereden zonder 1 foutje.

Er zijn geen slechte auto's meer, er zijn nog wel mensen die hun auto slopen. Alleen af en toe gaat er wat mis. Maar als je veel problemen hebt met je auto, dan ligt het meestal aan jezelf. Zeker als het mechanisch is.
[..]

Ben ik het niet zo mee eens. Op papier misschien. Maar het gevoel in een Jap is er een van droefenis. Althans, verreweg de meeste Jappen ontnemen mij al het plezier in autorijden.
Nou, geen slechte auto's? Ik heb voor mijn werk in een Renault gereden en na 100000kilometer kon je er donder op zeggen dat er van alles stuk ging. En ik reed hem netjes warm en zo.

En ik vind een Jap lekker strak sturen, in tegenstelling tot die twee Franse dweilbakken die ik gehad heb.

Maar goed, smaken verschillen evenals persoonlijke voorkeuren.
  vrijdag 28 december 2007 @ 09:59:00 #87
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_55595573
Over Fransen zijn we het wel eens dus
M'n pa is van Toyota naar Renault overgestapt. Een stap van geen onverwachte kosten naar enkele honderden euro's per jaar.
Lampen aan laten bij een stilstaande auto en na 5 minuten al start-ie niet meer. Vervolgens startkabels volgens het onderhoudsboekje aangesloten en daarmee de hele electronica opgeblazen. Kosten over de 1000 euro en Renault wijst iedere verantwoordelijkheid af, want wat betekent nou zo'n boekje...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_55595829
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:07 schreef RealZeus het volgende:

Ik heb voor mijn werk in een Renault gereden
Ja, Renault hangt dan ook wel stijf onderaan...

Uitzonderingen zijn er altijd, maar in de regel zijn moderne auto's gewoon betrouwbaar.

En gebruik speelt een grote rol. Ook al kun je niet je vinger erop leggen. Zo heb ik zelf vroeger toen ik er nog tijd voor had pc's gebouwd. Ik bouwde dan meestal in een bepaalde periode meerdere pc's en de afnemers waren bekenden. De pc's waren door de bank genomen redelijk identiek en ook altijd met gebruikmaking van a-merken.

En toch... waren het altijd dezelfde die problemen hadden met de pc. Sowieso met de software, maar ook met de hardware. En dan meerdere pc's achter elkaar, dus ofwel de afnemers had NOOIT een probleem, ofwel de afnemer had met iedere pc meerdere problemen.

Ik geloof niet dat ze met de toetsenborden aan het smijten waren (die gingen ook niet stuk), maar op de een of andere manier was de combi niet goed. Sommigen noemen het aantrekken van ongeluk, ik denk dat het toch een bepaalde vorm van gebruik is. En verklaren kan ik het niet. Van afstand was het gebruik nl. normaal.

En zo zie ik het ook met auto's. Mijn vrouw die kan in Citroėns rijden met ruim 300.000 km achter de rug, of met Alfa's en er gaat zo goed als niets mis. En dat is statistisch gezien een "wonder" (vooral bij die Citroėn). Maar ik weet ook wel waarom het zo is. Ze heeft gevoel voor techniek. Rijdt b.v. niet in de 6 met 80 km/u omdat ze voelt dat de motor dan net iets boven de krachten moet werken. Een ander doet dat vrolijk wel en heet dan een rustige rijder... maar goed voor de techniek is anders.

Zo zul je ook zien dat Verstappen er in zal slagen om de Porsche RS Spyder in recordtijd naar de klote te helpen op Le Mans. Maar nu geraak ik off-topic.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55596734
Maar wat is de topsnelheid van deze blijkbaar enorm betrouwbare launch control kliko nou?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_55597143
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is de topsnelheid van deze blijkbaar enorm betrouwbare launch control kliko nou?
Officiėle cijfers die ik onder ogen kreeg: 0-100 4,7 sec. (conservatief gelet op pk/gewicht, maar de meting uit de OP is zonder meer bizar snel gelet op pk/gewicht verhouding, verwacht dus een waarheid in het midden) en top 309 km/u.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55597160
Oh okee, ook hard genoeg iig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_55618366
Lelijke grafbak.

Maar ik verheug me er nu al op dat die 'Japanse tupperware' alle peperdure Italianen en Duitsers alle hoeken van de ring laat zien (no pun intended). Ach, gelukkig kunnen de eigenaren van die exoten het hoofd ferm omhoog houden, want ze hebben een lederen interieur en een echt Zwitsers klokje in hun dashboard.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 29 december 2007 @ 10:07:28 #93
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55619195
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 04:20 schreef StefanP het volgende:
Lelijke grafbak.

Maar ik verheug me er nu al op dat die 'Japanse tupperware' alle peperdure Italianen en Duitsers alle hoeken van de ring laat zien (no pun intended). Ach, gelukkig kunnen de eigenaren van die exoten het hoofd ferm omhoog houden, want ze hebben een lederen interieur en een echt Zwitsers klokje in hun dashboard.
Je kunt het echt niet laten he..
Signature.
pi_55619529
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 04:20 schreef StefanP het volgende:
Ach, gelukkig kunnen de eigenaren van die exoten het hoofd ferm omhoog houden, want ze hebben een lederen interieur en een echt Zwitsers klokje in hun dashboard. smaak.


En zo is het maar net.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:04:22 #95
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55639591
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:37 schreef DS4 het volgende:

[..]



En zo is het maar net.
U heeft ook een exoot ?
  zondag 30 december 2007 @ 00:15:13 #97
26788 SilentRimmer
Geniet in stilte ..
pi_55639967
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef Wimo. het volgende:

[..]

U heeft ook een exoot ?
Nee, hij heeft een porsche.....
pi_55640215
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef SilentRimmer het volgende:

[..]

Nee, hij heeft een porsche.....
Ah, een GTx?
pi_55640424
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 04:20 schreef StefanP het volgende:
Maar ik verheug me er nu al op dat die 'Japanse tupperware' alle peperdure Italianen en Duitsers alle hoeken van de ring laat zien (no pun intended).
Nog meer Japanse rijst op de Ring, ook Toyota/Lexus gaat de Porkers voorbij:

Lexus LF-A unofficially smashes lap record to become King of the 'Ring



The king is dead, long live the king! Lexus' long-awaited LF-A has unofficially smashed the lap record at Germany’s Nürburgring, with a time of seven minutes, 24 seconds. That beats Porsche’s new GT2 by a second and makes the Lexus the King of the 'Ring. Company insiders have revealed that a 4.8-litre V10 – co-developed with Yamaha – powered the record-breaking test mule. It revs to 9,000rpm and pumps out 552bhp. Combined with a highly aerodynamic body, it should enable the LF-A to hit 210mph.

(bron)
  zondag 30 december 2007 @ 11:49:21 #100
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55647590
Sinds de Jappen van die 280hp gentlemen's agreement af zijn gaat het de goede kant op.
De Europese merken kunnen hun borsten nat gaan maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')