Hmm... jij zit er niet bij, want jij rookt niet meer en deze twee zo te zien wel. En, zien we hier een tweeling?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Vandaag was ik op een screening enz heel interessant. Niemand mocht foto's nemen maar mijn dochter van 5 met camera werd geen strobreed in dennen wegen gebarricadeerdmans. Aldus... presenteer ik u enkele mogelijkheden hieronder.....
[ afbeelding ]
Uitbuiter ! Kinderarbeider ! We pikken je er straks zo uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
(mochten jullie deze fotós willen gebruiken voor het een of het ander, prima, maar neem dan wel even contact op met mijn dochter. Zij is sinds kort zelfstandig spotfotograaf en wil er ook graag iets aan verdienen. Ze heeft een eigen 06
Dr uit huis plaatsen en op kamers laten gaan of zoquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
He, ik moest dat posten van haar. Ik ben haar niet meer de baas OK. Wat kan ik doen?
[ afbeelding ]
Dan moet je ook geen geld vragen ! Maar wel mooie fotos.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ze is gvd 3 weken geleden 5 geworden
[ afbeelding ]
Zei de 200.000+ usert alsof ze de eigenaar van het subforum is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:54 schreef 64-Bitch het volgende:
Hou alsjeblieft op met die HOAX "nieuwe kandidaten voor DGK".....
Fapfapfapfap!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mooie foto's? Echt genomen door haar hoor, geen grappigheden.
Zal ook een foto van mij plaatsen (maar dan geen boeheooeoeoeoe gaan roepen he, ok? afgesproken, bij wijzen van spreken dan, maar wel serieus he, goed?)
Deze is nog van mijn dochter
[ afbeelding ]
Welke draai geef jij er in Jezusnaam nu weer aan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zei de 200.000+ usert alsof ze de eigenaar van het subforum is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |