Was je gisteren bezopen danquote:Op donderdag 27 december 2007 15:08 schreef mordradead het volgende:
Ik ben afgevallen denk ik want ik zit lekker de hele dag te kotsen, lekker man gvd kutzooi
idd, bloedquote:Op donderdag 27 december 2007 15:11 schreef mordradead het volgende:
Nee man, gister en eergister in totaal 4 biertjes ofzo gehad en 2 glaasjes wijn... er zal wel teveel bloed in m'n alcohol systeem zitten
Milkachocoladequote:Op donderdag 27 december 2007 15:35 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben verslaafd aan Kerstboomballen van Milka-chocolade.![]()
![]()
Ik heb nog steeds een chocoladeletter van sint Nicolaas hier liggenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb zo'n zeebanket van chocola gekregen en natuurlijk die dingen van Milka. Beneden liggen nog kerstkransjes en kersenbonbons. Nam nam!
Ik ben misselijk van het eten geworden.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
Kutzooi, stond ik net op de weegschaal, ben ik niks aangekomenWat is dat nou dan, ik las vandaag wel een derde kerstdag in ofzo
die gaat ik morgen weer makenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:42 schreef Laniboekje het volgende:
Appelbeignets.
Daar heb ik nou echt zin in.
Ja drukte he met de kerstdagen, maar het geeft wel een extra sfeertjequote:Op donderdag 27 december 2007 17:49 schreef Laniboekje het volgende:
Je bent goed bezig als bakkertje he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |