dat is het eerste waar ik aan dacht toen ik de TT zagquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:26 schreef MASD het volgende:
TS is jaloers dat hij niet de groenters in de loller1000 mag pwnen.
ik ook niet...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef Biancavia het volgende:
Een groentje associeer ik in eerste instantie niet met groente.
Nee, met iets wat je neus uit komt of zoiets of van de menthol-eucalyptussnoepjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef Biancavia het volgende:
Een groentje associeer ik in eerste instantie niet met groente.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:21 schreef James1988 het volgende:
Mag ik even weten welke achterlijke idioot heeft bedacht dat het "leuk" is om groenten voortaan "groentjes" te noemen?Wat is er mis met de term "groente"? Lusten kinderen het niet als er geen "je" in zit?
Sowieso... waarom overal een verkleinwoordje achter zetten? Dat maakt alles veel zoetsappiger...
"Schat, wil je een frisje voor me pakken?" -> "Hey slet, geef me cola. bier Nu!"
"Chantal, heb je je sapje al op, lieverd?" -> "Chantal, vuil kutkind, drink je sinaasappelsap op!"
"Pieter, wil je nog een appelmoesje bij je friet?" -> "Pieter, rotjoch, friet of appelmoes?"
"Jeroentje, wil je groentjes bij je vleesje?" -> "Jeroen, hoerenjong, je moet groente bij je vlees eten of anders ga je maar naar bed!"
De laatste versie is veel krachtiger en leuker om te zeggen, als het aan mij ligt...
Klinkt dolletjes!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:24 schreef sambuca_18 het volgende:
We zijn gisteren toch naar een leuk hottelletje geweest, mooi balkonnetje, leuk badkamertje helemaal top. De eerste dag hebben we lekker een cappucinotje gedronken, toen hebben we het stadje bezocht. Uiteindelijk hebben we op een gezellig terrasje een rosétje gedronken. Toen zijn we naar het hottelletje terug gelopen wat nog best een stukje bleek te zijn. Toen we in het hottelletje terugkwamen zagen we dat er een gezellig feestje bezig was, leuk bandje gezellig sfeertje niks mis mee. De volgende dag waren we best een beetje moe, toen zijn we met een rustig gangetje terug naar huis gereden, we hebbn even een worstenbroodje in een wegrestaurantje gegeten, uiteindelijk waren we thuis toen waren we zo moe dat we meteen in ons bedje zijn gedoken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:00 schreef Lyzio het volgende:
Onglofelijk dat Maikuuul nog niet hier geweest is met z'n lollergroenters.
eens...met..de....psv'er?(belt 112)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |