Ah daar heb je 'm alquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom speelt Ajax en Feyenoord nou dit weekend beide om 12.30, kan ik ze niet beide zien
voor wat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef Jasza het volgende:
Toch maar vroeg naar de sigarenboer straks denk ik
Je staat voor lul! Blijf lekker liggen joh, raakt echt niet uitverkocht morgen.quote:
Weet je wel wat ik met vroeg bedoel gast?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je staat voor lul! Blijf lekker liggen joh, raakt echt niet uitverkocht morgen.
Haha jaja, volgens mij heb je je in twee jaar nu al zes keer verslapen voor kaartjes dus je mag van mij nu best om 10.00 u bij de TB gaan staan hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet je wel wat ik met vroeg bedoel gast?
Uurtje of 1, 2
Hehe heb me dit jaar wel een aantal keren verslapen jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha jaja, volgens mij heb je je in twee jaar nu al zes keer verslapen voor kaartjes dus je mag van mij nu best om 10.00 u bij de TB gaan staan hoor.
Je kunt ze ook volgende week nog wel halen. (Oeh, wat een uitspraken Silenus!)
Ajax gaat naar alle waarschijnlijkheid niet door.. dus heb je zat tijd om naar je Feyenoord te kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom speelt Ajax en Feyenoord nou dit weekend beide om 12.30, kan ik ze niet beide zien
Op een een of andere manier denk ik dat hij nog wel eens terug komt bij Ajax ...quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:27 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vHN1vYdx_8g&feature=related
Toch wel kippenvel als je dit filmpje ziet.
Dat is echt grote bullshit inderdaad. Typisch zo'n item om je goed voor te doen als 1 van de (te) vele voetbalsites.quote:
omg ik wordt GEK! weer geen ajax deze week zoals het er zo uit ziet............ kutzooi.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het veld ligt er prima bij jongens!
Nee nog niet, dat wordt waarschijnlijk pas beslist als ik nét met m'n brakke lichaam in de trein naar Rotterdam zit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:13 schreef MaxC het volgende:
Is het al officeel afgelast?
Inderdaad nep. Ook al zou hij dit vinden, dan nog lijkt hij mij niet het type speler die dat in een interview met een nietszeggende voetbalsite naar buiten zou brengen....quote:Wat vind je ervan dat Marco van Basten na het EK stopt als bondscoach?
Dat is zijn beslissing. Het was natuurlijk een grote voetballer, maar ik denk dat dit het beste is. Oranje is z´n eerste job, wat denk ik te hoog gegerepen is. We hebben natuurlijk weinig wedstrijden verloren, maar we hebben niet bepaald tegen grote landen gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |