Sinds wanneer wonen er Marokkanen in Istanbul?quote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je in Istanboel woont

Naja Rabat danquote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds wanneer wonen er Marokkanen in Istanbul?
60% allochtoon is er hier maar in B&L

Hoe kan dat? zelf ik had een kaart en aangezien het het hele seizoen al mislukt bij mij moet jij wel iets heel fouts gedaan hebben!quote:

Maatjes gingen niet, die halen ze normaal, hier in A'dam probeer ik het niet eens want hier kunnen ze er echt niet mee omgaanquote:Op zondag 23 december 2007 01:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe kan dat? zelf ik had een kaart en aangezien het het hele seizoen al mislukt bij mij moet jij wel iets heel fouts gedaan hebben!

Nee Amsterdam Oost is lekkerquote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je in Istanboel woont

Ik neem je mee naar me buurt en dat is amsterdam o-oost,quote:

En dan die gast met ze AFCA vest in die clipquote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar me buurt en dat is amsterdam o-oost,
Dames zeggen ey-ey,
Mocro’s zeggen wojow

dat 's Janquote:Op zondag 23 december 2007 02:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
En dan die gast met ze AFCA vest in die clip

Ik woonde ook in Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mijn ex komt er vandaan, ik weet er van alles van. Maar goed, zuid is het ergste

Ik kom praktisch uit Utrecht, maar ik heb meer met Amsterdam.quote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef VoreG het volgende:
Om ook even te vloeken in de kerk (is Koningdavid er?!)
Utrecht blijft de mooiste stad.

Kooooning, dan ga ik nu weg!quote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
wedstrijd gaat door vanmiddag.

Mooiquote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
wedstrijd gaat door vanmiddag.

ajax.netwerkquote:Wedstrijd gaat vooralsnog door [wijzig]
Uit de keuring vanmorgen is naar voren gekomen dat het duel vooralsnog doorgang kan vinden. Als er niets veranderd aan de omstandigheden, zal er gespeeld kunnen worden.

Jij stinkende racist jijquote:

Ongeluk van een familielid dacht ik.quote:Op zondag 23 december 2007 11:20 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prive reden zijn van Aissatti dat hij gisteren niet wilde spelen?

Zusje had een ongeluk gehad en van de schrik wou hij niet starten ofsowiets.quote:Op zondag 23 december 2007 11:20 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prive reden zijn van Aissatti dat hij gisteren niet wilde spelen?

Ajax Netwerkquote:Wedstrijd gaat door
De wedstrijd tussen Excelsior en Ajax gaat door. Scheidsrechter Nijhuis heeft het veld om 11.00 uur goedgekeurd.

quote:Op zondag 23 december 2007 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Update
Het duel tussen Excelsior en Ajax gaat door. Zojuist heeft scheidsrechter Bas Nijhuis het veld goedgekeurd.

tis geen TVP
  tis geen TVP   )!!!!
 )!!!!

quote:Op zondag 23 december 2007 11:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zusje had een ongeluk gehad en van de schrik wou hij niet starten ofsowiets.

Oh mennnnnnnnnnnquote:Op zondag 23 december 2007 12:01 schreef Peterchris het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoe ze het er van afbrengen. Een overwinning moet natuurlijk te bewerkstellingen zijn. Hopelijk geen excuusjes over de temperatuur ofzo

Gezellig, eindelijk weer eens ons aller Ajax!quote:Op zondag 23 december 2007 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Update
Het duel tussen Excelsior en Ajax gaat door. Zojuist heeft scheidsrechter Bas Nijhuis het veld goedgekeurd.

"Huub, doe je ding...ik ben er helemaal klaar mee"quote:Op zondag 23 december 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh mennnnnnnnnnn
Kijk jij DGK ???
Dat woord is zo fout

quote:Op zondag 23 december 2007 12:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Huub, doe je ding...ik ben er helemaal klaar mee"
Over DGK-taal gesproken

Dit ook niet !quote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( laat deze staantis geen TVP
)!!!!

We gaan op de counter spelenquote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Kon Luque niet tegen de sneeuw en kou of wat?

Hij ging liever schaatsen.quote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Kon Luque niet tegen de sneeuw en kou of wat?

Oke, bij dezequote:Op zondag 23 december 2007 12:14 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop dat de supporters hem deze keer een hart onder de riem steken.Hup Colin Hup !

Logisch, het is vooral zaak om de zaak achterin dicht te houden en af en toe uit te breken.quote:
 ?
 ?

Hij moet nog beginnen?quote:Op zondag 23 december 2007 12:25 schreef denthemen het volgende:
Ik blijf het een kutwedstrijd vinden..

quote:

Furbyquote:Op zondag 23 december 2007 12:36 schreef Black-Death het volgende:
Auw kut hoe kwam de tegengoal?

Door Urby en Colinquote:Op zondag 23 december 2007 12:36 schreef Black-Death het volgende:
Auw kut hoe kwam de tegengoal?

Alsjeblieft niet zeg, DGKquote:Op zondag 23 december 2007 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh mennnnnnnnnnn
Kijk jij DGK ???
Dat woord is zo fout

Ze moeten Tottenham nog gewoon een paar miljoen meegeven.quote:Op zondag 23 december 2007 12:49 schreef De_Ananas het volgende:
Ja die Urby komt er wel hoor!!!!!!
Dat ze hem in de prullenbak gooien ofzo

Aanvallend is ie ook maar gewoon brak.quote:Op zondag 23 december 2007 12:52 schreef Cheiron het volgende:
Het is best triest, want aanvallend vind ik hem best ok. Het is dan ook jammer dat hij linksachter moet spelen omdat er verder niemand is.

Al moet ik wel toegeven dat Colin kinderlijk de fout ingaat in die 1 tegen 1 situatiequote:Op zondag 23 december 2007 12:32 schreef L_auteur het volgende:
Goede verdedigingsactie van Emanuelson Colin, en we staan 1-0 achter

quote:Op zondag 23 december 2007 13:16 schreef F1Bas het volgende:
Ajax kan je dag weer heerlijk verneuken.

En moet je opletten. Dan krijgen we er straks een, en dan missen we.quote:Op zondag 23 december 2007 13:20 schreef MaxC het volgende:
Is ook weer typisch Ajax.
Ze spelen niet heel slecht, alleen gaan die kutkansen er niet in. Huntelaar moet 3 penalty's krijgen maar het doelpunt valt aan de andere kant

Mja, alle corners van Luque waren gevaarlijk.. Maar Koster speelt liever met Kennedy, blijkbaar..quote:Op zondag 23 december 2007 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
9 corners, 0 (nul) kansen. Het is toch te triest voor woorden dat je niet eens een doelpoging kan creëren uit een corner.

Rommedahl neemt de corners hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, alle corners van Luque waren gevaarlijk.. Maar Koster speelt liever met Kennedy, blijkbaar..

Ja omdat Luque ze dus niet kan nemen, omdat Kennedy speelt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rommedahl neemt de corners hoor.

Ja, die Nijenhuis lijkt wel omgekocht door de gokmaffia.quote:Op zondag 23 december 2007 13:20 schreef MaxC het volgende:
Is ook weer typisch Ajax.
Ze spelen niet heel slecht, alleen gaan die kutkansen er niet in. Huntelaar moet 3 penalty's krijgen maar het doelpunt valt aan de andere kant

Nog een keer lezen....quote:Op zondag 23 december 2007 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rommedahl neemt de corners hoor.
 . Ook al is het een brakke zin..
. Ook al is het een brakke zin.. 

De eerste drie corners van Kennedy kwamen kniehoogte eerste paal.quote:Op zondag 23 december 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
Kennedy heeft wel een goede voorzet en heeft redelijk wat assists op zijn naam.
Rommedahl niet, die moet je geen corners laten nemen.

Zet Luque er idd maar héél snel in.quote:Op zondag 23 december 2007 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kennedy nam de eerste 4 corners echt belachelijk slecht, niet eens voorbij de eerste paal.
Speelt sowieso ook echt dramatisch.

Mja, dat begint echt heel snel achterlijke vormen aan te nemen.quote:Op zondag 23 december 2007 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
De eerste drie corners van Kennedy kwamen kniehoogte eerste paal.
Overigens begint het spelletje van de KNVB om alles tegen Huntelaar te fluiten nu wel saai te worden hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |