quote:Restitutie voor gedupeerde fans
Voetbalsupporters met een kaartje voor de zaterdag afgelaste toppers Kakkerlakken-KAAZ en Ajax-PSgay krijgen volgens de KNVB-regelementen hun geld niet terug. Toch willen Kakkerlakken en Ajax wat regelen voor hun duizenden gedupeerde fans.
Engelse pers spreekt zelfs over tien miljoen Pond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:14 schreef koningdavid het volgende:
Hoor ik dat nou goed, konden wij 10 miljoen voor Urby krijgen?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Engelse pers spreekt zelfs over tien miljoen Pond.
Jawel man.. na de winterstop gaat ie weer goed spelen als Davidus terug is!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:18 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zouden we echt niet moeten weigeren....
Pfoeh, ik wil Urby niet per se weghebben, maar voor dat bedrag (als het klopt) moet je het gewoon doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Engelse pers spreekt zelfs over tien miljoen Pond.
Held.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:47 schreef Nashje het volgende:
Bier hoeren kermis Elsemieke warme chocolademelk kerststol enzo.
Dat spandoek hangt er volgens mij al jaren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:42 schreef Cordoba32 het volgende:
Waar is fuckbuddy?1 ding kunnen ze wel in Alkmaar.... spandoeken maken...... Hadden we eerst bonk bonk...... gister hing er.. Boy=the man...... Zal wel een heel sfeerteam achter hebben gezeten..... Pienaaaaaaaaar....
Laten we hopen dat ze ook echt niet goed genoeg voor Ajax waren. Zou me niet eens verbazen als ze over 2 jaar opeens bij een andere topclub spelenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef devv05 het volgende:
Voor 10 miljoen pond had ik Urby nog wel komen brengen ook.. Voor zo'n bedrag Urby niet verkopen en dan tegelijkertijd het contract van Maduro niet verlengen zodat ie straks gratis de deur uit loopt
En dan zeggen ze dat we krap zitten in de verdedigers.. als je Urby dan toch houdt, zet 'm dan alsjeblieft op het middenveld en niet meer in de verdediging.
Jaja, ze zijn weer lekker bezig... Wel jammer trouwens dat die Brazilianen blijkbaar tegenvielen.
Maduro wil niet verlengen, daar kan Ajax niets aan doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:24 schreef devv05 het volgende:
Voor 10 miljoen pond had ik Urby nog wel komen brengen ook.. Voor zo'n bedrag Urby niet verkopen en dan tegelijkertijd het contract van Maduro niet verlengen zodat ie straks gratis de deur uit loopt
quote:Ajax - PSV op woensdag 30 januari
Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Datum: 21-dec-2007 11:32
De KNVB heeft Ajax – PSV vastgesteld op woensdag 30 januari. De ‘traditional’ werd afgelopen weekeinde afgelast door acties van twee politievakbonden. Het is voor het eerst dat de politie instemt met een risicowedstrijd die midweeks wordt afgewerkt. Duels die door de overheid zijn verboden, in het geval van Ajax – PSV door de Amsterdamse burgemeester Job Cohen, moeten binnen acht weken worden ingehaald.
Er is nog geen nieuwe datum bekend voor Feyenoord – AZ, de andere topper die door de politieacties werd uitgesteld. (SZ)
Mooi. En nu hopen dat hiermee de kous af is.quote:
Juist wel, Ajax heeft gewoon te lang gewacht.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maduro wil niet verlengen, daar kan Ajax niets aan doen
Chill! Dan kom ik weer een weekje naar NL. Ik kom er gezellig bij in 409. Meteen 2 toppers achter elkaar!quote:
Win je die beide, dan ben je toch flink op weg naar het kampioenschap, me dunkt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En moeten we dan de zondag erna tegen Feijenoord? Dat wordt een cruciale week dan...
Want je moest hem een contract aanbieden terwijl hij in die gigantische vormkrater zat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Juist wel, Ajax heeft gewoon te lang gewacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |