Jammer van die oervervelende commentator.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef Joe. het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ca1GssEsDMw&feature=related

Pfff nog minder voetbalquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef patrickt37 het volgende:
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet door
Gepubliceerd op 21-12-07 om 16:59 door Roel Pelders
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet doorHet is nog maar de vraag of het duel tussen Excelsior en Ajax doorgang kan vinden. Het veld van de Kralingers heeft geen veldverwarming en is door de vorst bevroren. De Rotterdammers gaan er echter alles aan doen om het duel door te laten gaan.
"Aan het begin van de week hebben we het veld afgedekt tegen de vorst. Nu is er veel sneeuw op gevallen en ik heb geen idee hoe het veld er nu bij ligt. Het is de eerste keer dat we het veld afdekten, dus we hebben er geen ervaring mee. Het enige dat ik kan doen, is hopen dat er niet meer sneeuw gaat vallen en dat het gaat dooien. Maar het veld zal sowieso hard zijn", aldus Simon Kelder tegen ELFVoetbal.
"Het moet doorgaan, want het moet wel extreem wil een Eredivisiewedstrijd worden afgelast. Het is wel een nadeel dat de wedstrijd om half één wordt gespeeld. Dan heeft het veld zondagochtend maar weinig tijd om te ontdooien. Ik kan alleen maar afwachten."
 .
. 

Tsjah al 6 jaar geblesseerd die gastquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:48 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wist niet dat Mitea pas 22 was.

Toch zonde, het is namelijk als ie fit is een goede voetballer. Hebben zulk soort spelers zelf niet door dat dit nergens heengaat?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah al 6 jaar geblesseerd die gast

Als ik conditie heb en talent ben ik ook een goede voetballer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Toch zonde, het is namelijk als ie fit is een goede voetballer. Hebben zulk soort spelers zelf niet door dat dit nergens heengaat?

Ty-fus. 2 weken geen Ajax.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:12 schreef patrickt37 het volgende:
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet door
Gepubliceerd op 21-12-07 om 16:59 door Roel Pelders
Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet doorHet is nog maar de vraag of het duel tussen Excelsior en Ajax doorgang kan vinden. Het veld van de Kralingers heeft geen veldverwarming en is door de vorst bevroren. De Rotterdammers gaan er echter alles aan doen om het duel door te laten gaan.
"Aan het begin van de week hebben we het veld afgedekt tegen de vorst. Nu is er veel sneeuw op gevallen en ik heb geen idee hoe het veld er nu bij ligt. Het is de eerste keer dat we het veld afdekten, dus we hebben er geen ervaring mee. Het enige dat ik kan doen, is hopen dat er niet meer sneeuw gaat vallen en dat het gaat dooien. Maar het veld zal sowieso hard zijn", aldus Simon Kelder tegen ELFVoetbal.
"Het moet doorgaan, want het moet wel extreem wil een Eredivisiewedstrijd worden afgelast. Het is wel een nadeel dat de wedstrijd om half één wordt gespeeld. Dan heeft het veld zondagochtend maar weinig tijd om te ontdooien. Ik kan alleen maar afwachten."
 Gaan ze dit ook in een 'reglementaire 0-1' stand ombuigen? Tuurlijk niet, kut KNBB.
 Gaan ze dit ook in een 'reglementaire 0-1' stand ombuigen? Tuurlijk niet, kut KNBB.  

quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik conditie heb en talent ben ik ook een goede voetballer.
Er zijn alleen twee kleine problemen. Ik heb geen conditie. En ik heb geen talent.

Nee, echt niet. Nu in ieder geval niet. Maar ik zie ook niemand die een potentiele opvolger voor KJH is.quote:Ik zit even naar Willem II-De Graafschap te kijken. Ziet iemand Poepon bij Ajax in de spits spelen in de toekomst?

quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik conditie heb en talent ben ik ook een goede voetballer.
Er zijn alleen twee kleine problemen. Ik heb geen conditie. En ik heb geen talent.

Zijn we misschien weer eens compleetquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:29 schreef Madine het volgende:
Wedstrijd tegen Twente er nog uit en we hebben wel een erg lange winterstop

Hahaha jij ook alquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:11 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik net in me mailbox
 !
! 

Neequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zit even naar Willem II-De Graafschap te kijken. Ziet iemand Poepon bij Ajax in de spits spelen in de toekomst?

En zijn goal tegen Bayernquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:55 schreef StarGazer het volgende:
Zal nooit vergeten dat we dankzij die kleine Mitea na 9 jaar eindelijk weer eens een competitieduel van psv wisten te winnen. Mede daardoor werd Ajax dat jaar ook kampioen.
 Al was die meer voor de statistieken.
 Al was die meer voor de statistieken.

Ah daar heb je 'm alquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom speelt Ajax en Feyenoord nou dit weekend beide om 12.30, kan ik ze niet beide zien

voor wat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:56 schreef Jasza het volgende:
Toch maar vroeg naar de sigarenboer straks denk ik

Je staat voor lul! Blijf lekker liggen joh, raakt echt niet uitverkocht morgen.quote:

Weet je wel wat ik met vroeg bedoel gast?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je staat voor lul! Blijf lekker liggen joh, raakt echt niet uitverkocht morgen.

!
!

Haha jaja, volgens mij heb je je in twee jaar nu al zes keer verslapen voor kaartjes dus je mag van mij nu best om 10.00 u bij de TB gaan staan hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet je wel wat ik met vroeg bedoel gast?
Uurtje of 1, 2

Hehe heb me dit jaar wel een aantal keren verslapen jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha jaja, volgens mij heb je je in twee jaar nu al zes keer verslapen voor kaartjes dus je mag van mij nu best om 10.00 u bij de TB gaan staan hoor.
Je kunt ze ook volgende week nog wel halen. (Oeh, wat een uitspraken Silenus!)

Ajax gaat naar alle waarschijnlijkheid niet door.. dus heb je zat tijd om naar je Feyenoord te kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom speelt Ajax en Feyenoord nou dit weekend beide om 12.30, kan ik ze niet beide zien

Op een een of andere manier denk ik dat hij nog wel eens terug komt bij Ajax ...quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:27 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vHN1vYdx_8g&feature=related
Toch wel kippenvel als je dit filmpje ziet.

Dat is echt grote bullshit inderdaad. Typisch zo'n item om je goed voor te doen als 1 van de (te) vele voetbalsites.quote:

omg ik wordt GEK! weer geen ajax deze week zoals het er zo uit ziet............ kutzooi.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het veld ligt er prima bij jongens!

Nee nog niet, dat wordt waarschijnlijk pas beslist als ik nét met m'n brakke lichaam in de trein naar Rotterdam zit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:13 schreef MaxC het volgende:
Is het al officeel afgelast?

Inderdaad nep. Ook al zou hij dit vinden, dan nog lijkt hij mij niet het type speler die dat in een interview met een nietszeggende voetbalsite naar buiten zou brengen....quote:Wat vind je ervan dat Marco van Basten na het EK stopt als bondscoach?
Dat is zijn beslissing. Het was natuurlijk een grote voetballer, maar ik denk dat dit het beste is. Oranje is z´n eerste job, wat denk ik te hoog gegerepen is. We hebben natuurlijk weinig wedstrijden verloren, maar we hebben niet bepaald tegen grote landen gespeeld.

en terechtquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee nog niet, dat wordt waarschijnlijk pas beslist als ik nét met m'n brakke lichaam in de trein naar Rotterdam zit.

Wees er blij mee, Ajax zou op dit veld weer punten verspelen wssquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:17 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
omg ik wordt GEK! weer geen ajax deze week zoals het er zo uit ziet............ kutzooi.

Of blessures oplopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wees er blij mee, Ajax zou op dit veld weer punten verspelen wss

niet door laten gaan dus raken alleen maar spelers gebleseerd vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij wilde me ookal een keer meehebben naar Anderlechtquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
Ben ook weer terug, kut computer
Jorien is niet meer zo vaak bij feyenoord, tegenwoordig verkoopt hij zijn kaarten

Het is afgedekt he.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:10 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ja laatste keer was begin novemberquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
Ben ook weer terug, kut computer
Jorien is niet meer zo vaak bij feyenoord, tegenwoordig verkoopt hij zijn kaarten

Bij de KNMI staat dat het 3 graden gaat vriezen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:10 schreef Wooldoor het volgende:
Vandaag heeft ook de hele dag de zon geschenen en redelijk gedooid in de buurt van rotterdam, vanacht blijft het ook boven het vriespunt en morgen rond de 5-6 graden. Lijkt me dus dat het gewoon doorgaat.

Kijk je toch psv-utrecht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver, en echt net een minuut geleden planet gekocht.

Nou weet je wat, laat dat biertje morgen dan maar zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:04 schreef Jasza het volgende:
Sparta ligt eruit, dus wij spelen morgen ook niet, hopelijk gooien ze het er vanavond uit.

Hehe, is beetje debiel om hier heen te komen ja zo vroeg en dan dat het om 12 uur afgelast wordquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou weet je wat, laat dat biertje morgen dan maar zitten.

quote:Ajax oefent op de sneeuw
De verwachting is dat het veld van Excelsior zondag moeilijk bespeelbaar zal zijn door de vorst en sneeuwval. Om zich goed voor te bereiden trainde Ajax niet in een warme Amsterdam Arena, maar op het besneeuwde trainingsveld.
"We zijn bewust naar buiten gegaan om de verwachte weersomstandigheden van zondag na te bootsen", aldus trainer Adri Koster. "We gaan er namelijk vanuit dat de wedstrijd niet afgelast zal worden en iedereen er alles aan zal doen om de duels in het weekeinde te laten doorgaan. Het zou dus kunnen dat we zondag bij Excelsior op een keihard veld spelen. Dan moet je durven voetballen, durven vallen ook; we moeten misschien wel wat opportunistischer spelen, afhankelijk van de staat van het veld. Ik denk dat zondag behalve Excelsior ook de omstandigheden de tegenstander zijn."

Heb je nui wel een kaart gekregen van je sigarenboer?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:47 schreef Noshiba het volgende:
over 20 uur naar kakkerlakkencity ja

Of niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:47 schreef Noshiba het volgende:
over 20 uur naar kakkerlakkencity ja
Godver, nu weet ik nog niet of ik kan gaan comazuipen zo of niet.quote:Nog steeds twijfel over doorgaan Excelsior-Ajax
Bij Excelsior bestaat nog steeds twijfel of Excelsior-Ajax wel doorgang kan vinden. Als de dooi morgenochtend snel inzet, is Woudestein niet bespeelbaar, verwacht Excelsior-directeur Simon Kelder. Hoopte het eerst nog op dooi, nu wordt dat juist gevreesd, het wordt dan te gevaarlijk voor de spelers. "Vorst is waarschijnlijk niet het probleem, maar al te snelle dooi wel. We moeten zondagmorgen maar afwachten."

quote:Medewerkers, vrijwilligers en supporters maken veld van Woudestein sneeuwvrij
22/12/2007 Met tientallen vrijwilligers en supporters waren medewerkers van Excelsior vandaag in de weer om het veld van Stadion Woudestein sneeuwvrij te maken. Inmiddels is flink wat sneeuw van het veld verwijderd. Morgenochtend vroeg wordt het laatste beetje weggehaald, evenals de vorstwerende foley die sinds begin deze week over het veld ligt. Vrijwilligers die een handje willen helpen zijn van harte welkom morgenochtend op Woudestein, waar de werkzaamheden om half negen aanvangen. De aftrap is om 12.30 uur.

Laten we het hopen ouwe!quote:

Whihi ik zal lachen vanuit me bedquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laten we het hopen ouwe!
Als 'ie na 10.30 u wordt afgelast kunnen jullie allemaal zo doen:
Whehe Silenus zit al in de trein

Het gaat wel vriezen iig, denk gewoon dat ze het eruit gooien maargoed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:21 schreef Mindlight het volgende:
Ik hoop het inderdaad, er moet vannacht niets bij vallen, en het moet niet vriezen, dan komt het best goed.

Je zou er maar wonen, k*t Rotterdamquote:Op zondag 23 december 2007 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ik mijn raam uit kijk, op nog geen 200 meter hemelsbreed van Woudestein vriest het niet en geen neerslag.

Lopen lekkere wijven, dat is het enigequote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij de grachten, maar het valt allemaal wel mee hoor.

Mijn ex komt er vandaan, ik weet er van alles van. Maar goed, zuid is het ergstequote:Op zondag 23 december 2007 00:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij de grachten, maar het valt allemaal wel mee hoor.

West represent, jwt!!!!quote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lopen lekkere wijven, dat is het enige
Maargoed Amsterdam
Behalve West dan

Nee man, Amersfoort the place to bequote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef VoreG het volgende:
Om ook even te vloeken in de kerk (is Koningdavid er?!)
Utrecht blijft de mooiste stad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |