denk daar hard over naquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:11 schreef cabain666 het volgende:
Hey iedereen
Enkele pagina's terug las ik over dat het mogelijk was als buitenlander in het amerikaanse leger
te gaan. Wie zou mij daar wat meer info kunnen over geven of een linkje waar ik die info zou
kunnen vinden.
Ben ook van plan om nr LE te gaan mr zou eventueel wel nr amerika willen gaan ook
alvast bedankt
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef arjan37 het volgende:
Royall
mijn neef zit sinds januari in het legioen. Op dit moment maakt hij een hele zware training door en aan het eind van die training zal hij beslissen of hij wel of niet door gaat. Mocht hij terug komen dan zal ik hem vragen contact met je op te nemen. Ik weet dus niet of hij terug komt.......hij was vastbesloten om in elk geval de Kepi Blanc te halen. Binnen nu en een paar weken zal ik het weten.
Ik heb een boek gelezen "kop dicht en doorlopen" of zoiets. Ga dat eens halen op de bibliotheek. Daarin beschrijft iemand zijn tijd in het legioen.
Ik denk niet dat je beschikking hebt over je geld. Mijn neef is laatst een paar dagen met uitzonderlijk verlof even terug geweest en kreeg geen geld mee.
Overigens typ ik nu onder de naam van mijn man.
Alsof die kutfilm realistisch is...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef MLF het volgende:
[..]
denk daar hard over na
kijk eerst naar de film Fahrenheit 9/11
je levenskansen verkorten zeer snel
waar kom je terecht: landen als irak, afghanistan
wie zitten in het amerikaanse leger? losers en werklozen
...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef MLF het volgende:
[..]
denk daar hard over na
Als je in het leger zit heb je een baan en ben je dus per definitie niet werkloos.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef MLF het volgende:
[..]
denk daar hard over na
Daar past het beter inderdaad, alhoewel er hier ook veel over legers wordt gesproken. Voor beide valt wel wat te zeggen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dienstmededeling:
Ik denk dat als dit onderwerp nog een topic verdient, dat geopend kan worden in WGR.
Voor legers hebben we al het (waar ik ook al niet blij mee ben maar wat historisch gegroeid is in C&H) Centrale Defensie Topic.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar past het beter inderdaad, alhoewel er hier ook veel over legers wordt gesproken. Voor beide valt wel wat te zeggen.
alsof dat de enige keus is die je hebtquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:16 schreef smuJJiii het volgende:
Beter in de LE dan in de USA army
quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:53 schreef girl140178 het volgende:
tja dat lig eraan waar je voor staat denk ik toch kijk er loopt altijd wel iemand rond die gekker is dan je zelf dus waar is het eind
je leeft ervoor of niet klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |