abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55716983
De bieb doet het hier ook heel goed!! Priscil gaat echt regelmatig boeken halen. Ze heeft er ook echt plezier in om wat te lezen 's avonds.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55717408
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 08:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Priscilla noemt mijn ouders bij de voornaam. Dat is een beetje zo gegroeit. Ze was "al" 9 toen ze kennis maakte met mijn ouders. Mijn ouders gedragen zich wel echt als opa en oma hoor (maar ze zijn natuurlijk dan wel hele jonge opa en oma, mijn vader is 51 en mijn moeder is 46). Nu logeert ze ook weer daar en heeft ze het echt perfect naar haar zin.
Mijn man noemt mijn ouders ook bij de voornaam. (wat opzich niet heel raar is, mijn man is natuurlijk ietsjes ouder dus hij vind het dan raar om pap en mam te zeggen, en dat begrijp ik ook). Ik zeg wel gewoon papa en mama, maar als ik over mijn ouders praat met Priscil of mijn man dan noem ik ze ook bij de voornaam.

Wat wel leuk is, ze noemt mijn opa en oma wel "opa en oma".
Ik vroeg het omdat wij een beetje onze weg aan het zoeken zijn... Zus van lief heeft kids in dezelfde leeftijd als mijn oudste en die noemen zijn ouders natuurlijk opa en oma... Vind het zo raar overkomen als die van mij ze dan "gewoon" bij de voornaam noemen...

De ouders van de vriendin van mn ex worden "nep" opa en oma genoemd.....
Dat vind ik persoonlijk zo naar klinken!!

(Toen het miniminimonster geboren werd werd ie ook eerst "nep"broertje genoemd... Dat deed zo ongelovelijk veel pijn!!!

Heb de kids ook wel gevraagd of ze er nu een "nep"zusje bij hebben gekregen!!

Maar gelukkig zijn we het er allemaal over eens dat het allemaal super echte broertjes en zusjes zijn!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55717497
Oei, vamp. Dat nep klinkt wel erg naar... Maar ik denk wel dat de kinderen er iets heel anders bij denken dan wij. Het is alleen niet zo handig gekozen.. (het woord)

Ik noemde mijn overgrootoma altijd "oude oma". Dat soort dingen groeien wel een beetje.

Ik merk wel dat mijn opa en oma meer moeite hebben met wat Priscil nu eigenlijk is. Ze is geen kleinkind van ze, maar eigenlijk een achterkleinkind (stief). Ik denk dat dat een beetje de leeftijd is. Mijn oma blijft nu zeggen dat ze overgrootoma wordt, dus ze ziet Priscil niet echt als achterkleinkind.

Ook heeft ze een keer de fout gemaakt om te zeggen dat Priscil een "aangenomen" kleinkind is. Toen iemand Priscil toen vroeg wat ze daarvan vond dat ze dat zei, heeft ze heel wijs geantwoord dat het haar niet uitmaakt omdat die oma toch maar "aangenomen" was. (De boodschap kwam heel duidelijk over)

Toch moeten mijn opa en oma echt wennen aan de stiefkinderen in de familie. Mijn oom ligt momenteel in scheiding (al heel lang) en het kan er best van komen dat hij een vriendin krijg met kinderen. Dus dan moeten mijn opa en oma ook weer wennen. Ik hoop dan maar dat ze genoeg hebben geleerd met Priscil, zodat ze eerst nadenken voordat ze iets zeggen.

Verder moet ik wel zeggen dat Priscil wel gewoon als kleinkind wordt behandeld.
pi_55722728
Pff.. moeilijke familieverhoudingen zeg.. Dan raken die kids ook wel in de war

Trouwens, Elise is al veel beter met tekenen. Ze plaatst de armen nog wel aan het hoofd, mar er zit duidelijk vooruitgang in
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:47:10 #30
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55724751
ja dat gaat ineens snel he Bright?

Wilyan kon toen ie net naar de basisschool ging ook nog niks tekenen, ik heb hem één keer een poppetje voor getekend en nu tekent hij al van alles! Gisteren had hij een monstertruck-dag, dan tekent hij alleen maar grote auto's met grote wielen en die heten dan ook allemaal Madman..
Het zal wel.

Maar we zijn soms zo trots op onze kleine grote vent, wat hij allemaal al kan en doet..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55727468
waar de appelflappen al niet goed voor zijn

Tijdens het bakken van de oliebollen en appelflappen (op oudjaarsdag) moet er ook geproefd worden, alicia heeft dat veelvuldig gedaan; en de opbrengst: D'r eerste tandje is er uit nummer 2 (en 3) zitten ook al wiebelig)

woensdag 2 januari 2008 @ 18:44:17 #32
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55727963
Hee, dat ziet er eigenlijk best pijnlijk uit. Maar wel gefeliciteerd hoor, Alicia!
Katja is nog niet aan het wisselen en ze wil eigenlijk wel heel graag. Maar tot nog toe zit er nog geen tand los.

Poeh, vandaag Katja's verjaardagsfeestje achter de rug. Wat is dat toch vermoeiend. Er hadden 2 kindjes afgezegd en één kindje was door Katja vervolgens eergisteren alsnog uitgenodigd, dus uiteindelijk zat ik met 8 kindjes. We hadden zo'n themakoffer gehuurd met verkleedkleren, knutsels en spelletjes, maar het allergrootste succes was de chocoladefontein die in mijn kerstpakket zat. Alle kinderen zaten bovenop de eettafel en ze vonden het supercool Maar ik ben wel heel erg blij dat het achter de rug is.

Katja wil overigens niet op school trakteren. Ze wil het echt, echt, echt niet en ik heb haar moeten beloven dat ze niet op school haar verjaardag hoeft te vieren. Op de BSO wil ze wel trakteren. Ik weet niet helemaal wat ik er van moet denken, eigenlijk.

Wat goed dat Wilyan ineens is gaan tekenen. Ik ben benieuwd of school ook voor elkaar krijgt dat Job eens wil gaan tekenen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55728421
ze heb er totaal geen last en pijn aangehad hoor, ik had met poetsen al door dat het niet lang meer kon duren, maar mijn mond er over dicht gehouden (ik wordt erg naar in de buik altijd van kindjes die spelen met loszittende tanden etc ) en ze heb het zelf dus ook niet geweten dat het eraan kwam (eindelijk, want ze wilde al wel net als katja heel erg graag wisselen) toen het gebeurde had ze het ook niet door, het is dat ik op eens bloed op haar lip zag en dacht dat ze weer velletjes had lopen trekken..

kinderfeestjes... kan me voorstellen dat je weer blij bent dat het achter de rug is (zeker zo net na de feestdagen extra vermoeiend en druk. Gefeliciteerd trouwens) Hier doen we nog (?) niet aan feestjes tenminste niet dat ik weet, hoor er nooit wat over hier en alicia is er ook nog nooit over begonnen rond haar verjaardag dat ze een feestje wil geven.
  Jubileum moderator woensdag 2 januari 2008 @ 20:52:29 #34
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55730562
Wat grappig, Alicia al aan het wisselen. Wat gaat dat dan ineens snel zeg

Livelink wat ontzettend leuk, zo'n themakoffer! Geweldig ook zo'n chocoladefontein. Ik kreeg er ook 1 in mijn pakket en Iris zag dat ook helemaal zitten om dat te doen met haar vriendinnetjes. Helaas deed die van mij het niet goed, maar ik heb beloofd dat ze met haar verjaardag (over 9 maanden pas) iets regel met chocolade. Ze is er soms zo mee bezig, met jarig zijn en feestjes geven, het zal wel door school komen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55732109
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:17 schreef Ticootje het volgende:
Oei, vamp. Dat nep klinkt wel erg naar... Maar ik denk wel dat de kinderen er iets heel anders bij denken dan wij. Het is alleen niet zo handig gekozen.. (het woord)

Ik noemde mijn overgrootoma altijd "oude oma". Dat soort dingen groeien wel een beetje.

Ik merk wel dat mijn opa en oma meer moeite hebben met wat Priscil nu eigenlijk is. Ze is geen kleinkind van ze, maar eigenlijk een achterkleinkind (stief). Ik denk dat dat een beetje de leeftijd is. Mijn oma blijft nu zeggen dat ze overgrootoma wordt, dus ze ziet Priscil niet echt als achterkleinkind.

Ook heeft ze een keer de fout gemaakt om te zeggen dat Priscil een "aangenomen" kleinkind is. Toen iemand Priscil toen vroeg wat ze daarvan vond dat ze dat zei, heeft ze heel wijs geantwoord dat het haar niet uitmaakt omdat die oma toch maar "aangenomen" was. (De boodschap kwam heel duidelijk over)

Toch moeten mijn opa en oma echt wennen aan de stiefkinderen in de familie. Mijn oom ligt momenteel in scheiding (al heel lang) en het kan er best van komen dat hij een vriendin krijg met kinderen. Dus dan moeten mijn opa en oma ook weer wennen. Ik hoop dan maar dat ze genoeg hebben geleerd met Priscil, zodat ze eerst nadenken voordat ze iets zeggen.

Verder moet ik wel zeggen dat Priscil wel gewoon als kleinkind wordt behandeld.
Ik merk hier ook wel wat moeite bij mijn oma... Kids horen bij hun moeder enzo... Zijn veel te veel bij hun vader enz enz enz..

Wel een goeie opmerking van Priscil!!

Ik ben er zelf heel makkelijk in... Kinderen zijn kinderen, en bij wie ze nou pcies horen doet er nie zo heel veel toe!!

Was ook oprecht ontroerd toen ik dat kleine frummeltje van mn ex bij zn vriendin in de armen zag liggen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55735480
livelink, die katja toch, ze vond trakteren vorig jaar ook al niet zo leuk geloof ik he. nou ja, 't moet toch ook eigenlijk geen verplichting zijn. fijn dat 't feestje goed verlopen is, klinkt erg leuk die koffer. wat was 't thema?
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:41:18 #37
37150 livelink
pi_55754306
Prinsessenfeest natuurlijk

En de jongetjes waren ridders

pi_55756122
Super zeg !!
Ziet er gezellig uit.
pi_55764521
Ik was vorige week in Parijs. Even de disney store in geweest. Daar heb je dus jurken van elke princes die je maar wilt zijn. Echt heel erg leuk. Ook mooie elven kleertjes. Maar ook verkleedkleding zoals, nemo, aristocats enz. Ik vond het echt zo vreselijk leuk!!

Ik hoop echt dat mijn kleine een kindje wordt die gek is op verkleden. Ik was dat vroeger wel! Mijn moeder had /heeft nog steeds haar trouwjurk. Hoevaak ik die wel niet heb aangehad.

Ik wil denk ik later echt zo'n mand met allerlei verkleedkleding. Ik vond het echt prachtig!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:03:03 #40
37150 livelink
pi_55777870
Ja, verkleedkleertjes zijn erg leuk. Ik heb inmiddels ook al een kast vol. Ik kan de kleren van Artoek niet weerstaan. In de disneywinkel heb ik ook hele mooie prinsessenjurken gezien, maar die vond ik dan toch weer te duur.

Als Job zich gaat verkleden pakt hij overigens altijd weer zijn C1000 zwarte pietenpak of hij trekt Katja's jurken aan met een maillot. Dat vindt hij echt het ultieme verkleden
pi_55783440
haha die job. piet is ook wel dol op jurken. en wil zooo graag een keer lippenstift op. dus dat moet binnenkort maar es gebeuren. heeft iemand trouwens een tip waar je goede schminck kunt kopen? livelink, ik heb artoek ook al bijna leeggeshopt. (en anna wil alleen maar haar bumba-pak aan. nou ja, sinds kort soms ook haar muizenpakje. en sinterklaas zijn vond ze trouwens ook wel leuk. maar zwarte piet willen ze hier allebei niet meer zijn. een spiderman pak zou meneer ook wel érg graag willen trouwens. hij is zooo bezig met superhelden.
pi_55786225
oja, over verkleden gesproken, zo kan 't ook: spookmonster!
je hebt er allen maar een plastic ikea (dacht ik) krukje voor nodig.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 07:45:37 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_55789738
wat grappig om te lezen over het verkleden. toevallig is Liam daar ook erg mee bezig de laatste tijd En ook hij wil het liefste rokjes aan, mijn laarzen en lippenstift sta ik momenteel meer op zijn lippen te smeren dan op die van mezelf
stormy waters...
sailin'
pi_55789747
Onze eigen professor staat niet in de OP
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_55789904
bix, ik zag dat de C&A spiderman pakken verkoopt.
Geen idee wat ze kosten, maar zal vast beter te betalen zijn als een verkleedklerenwinkel.
pi_55789957
bedankt voor de tip, zal es kijken!
pi_55789980
hier is verkleden ook al tijden een hit, uiteenlopend met de meest mooie pakken van spiderman, sultans tot jurken van jonkvrouwen en princessen (mega mindy doet het nu ook goed, ze hebben beiden van sinterklaas een 'mega alicia' en een 'mega jayden' pak gekregen) maar ze vermaken zich ook met oude hoeden en tassen van de kringloop, die veel te grote schoenen en andere afzichtelijke troepjes die we op de kop tikken.

ow livelink jayden trekt ook regelmatig een jurk aan tijdens het verkleden (en vraagt smorgen ook wel eens gewoon om staartjes omdat ie dan net zo mooi als een meisje is )

ik weet dat er een leukere moet zijn (maar uiteraard kan ik die niet zo snel vinden, dus dan maar even deze van jayden)
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:11:38 #48
37150 livelink
pi_55790046
Wat een geweldige foto's van Jayden en Piet
Verkleden is ook gewoon hardstikke leuk!
pi_55790570
Verkleden ? Hier allen in sint en piet, ridder en dan houdt het heel erg op. Nee hier geen verkleedkinderen
Ze legoën, schaken en lezen vooral veel....
  maandag 7 januari 2008 @ 23:06:03 #50
37150 livelink
pi_55861539
Als mijn kinderen willen gaan schaken, zal ik het eerst zelf moeten gaan leren. Nooit echt gekund, schaken.

Job begon vandaag spontaan een aantal keer te huilen bij het idee dat hij morgen weer naar school moest. En hij vroeg me heel verdrietig hoe lang het duurde voordat hij weer 3 werd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')