abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2007 @ 22:55:50 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55429247
Van kleuter tot puber deel 18

Kinderen:
01 mei 1995: Priscilla (stief)dochter van Ticootje
14 april 1996: Chavez, zoon van Logician
08 augustus 1996: Bo, dochter van Vamperotica
02 november 1997: Sem, zoon van Vamperotica
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
28 september 1998: Justine, dochter van buzzer
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
22 oktober 1999: Isabel a.k.a. mini-MUUS
30 december 1999: Sabine dochter van buzzer
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
18 maart 2000: Connor, zoon van Five_Horizons & Loena-tik-
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Icaä
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
***29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic ***
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
02 januari 2002: Katja, dochter van Livelink
05 maart 2002: Nick, zoon van babsjuh
20 maart 2002: Twan, zoon van Diaan73
***3mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny ***
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
14 augustus 2003: Fleur, dochter van Chacama
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
26 september 2003: Eleni, dochter van rameijer
26 september 2003: Mick, zoon van Vamperotica
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 24-01-2008 08:23:08 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 20 december 2007 @ 23:06:12 #2
37150 livelink
pi_55429612
Joshua, gefeliciteerd met je verjaardag en welkom bij de kleuters hier! Ik heb je er maar even bijgezet.

Elisa, ik hoop dat je snel opknapt van je operatie. Bright, sterkte ermee. Het zal een slopende dag voor jullie zijn geweest.

Rewimo, heel veel plezier in Portugal de komende weken.

Ik wilde in het vorige deel nog even terugkomen op een opmerking van Lady-wrb over het niet mogen uitdelen van Kerstkaarten bij ons op school. Er mogen om diezelfde reden inderdaad bij ons ook geen uitnodigingen uitgedeeld worden, dus die komen altijd via de post binnen.
Katja kreeg vandaag op school wel een kerstkaartje en Job was best wel verdrietig omdat hij geen kaartje had gekregen. Ze zitten nu ook samen in de klas, maar Katja zit daar al dik 2 jaar en Job nog maar net, dus hij zit nog niet in het kerstkaartencircuit. Logisch, maar toch wel moeilijk voor een kind.
Ik vind het toch wel een begrijpelijke maatregel en het is toch ook wel erg leuk om post gewoon thuis in de brievenbus te krijgen.

Wij zijn bezig met de uitnodigingen voor Katja's verjaardag. Ze moeten morgen de deur uit, maar ze noemt telkens andere namen. Ik heb besloten toch maar een beetje in te grijpen en probeer haar een beetje over te halen tot bepaalde kindjes. Niet dat het me helemaal is gelukt, maar toch..
pi_55433712

Zie nu pas dat ik 'm gister dichtgooide...
Sorry!
En Joshua...Gefeliciteerd!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55434030
livelink, het is 'Elise'
Dank, vannacht is ze enkele keren geweest, maar toch nog redelijk geslapen en gisteravond een klein beetje gegeten.
Alleen huilde ze gisteravond in bed heel zielig met open mondje. Het leek wel of ze niet bereikbaar was in haar zelfmedelijden Maar hopelijk wordt dit een betere dag!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bright op 21-12-2007 10:57:45 ]
pi_55434165
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 07:48 schreef Bright het volgende:
livelink, het is 'Elis[b]e[/be]'
Dank, vannacht is ze enkele keren geweest, maar toch nog redelijk geslapen en gisteravond een klein beetje gegeten.
Alleen huilde ze gisteravond in bed heel zielig met open mondje. Het leek wel of ze niet bereikbaar was in haar zelfmedelijden Maar hopelijk wordt dit een betere dag!
Vaak doet het ook wat meer pijn als ze "plat" liggen
pi_55436425
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 08:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Vaak doet het ook wat meer pijn als ze "plat" liggen
ja, dat klopt wel.
pi_55436523
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:30 schreef Bright het volgende:

[..]

ja, dat klopt wel.
Hoe ging de nacht?
En het wakker worden?
pi_55437033
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:35 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hoe ging de nacht?
En het wakker worden?
vannacht -> zie boven. Vanochtend was ik er niet bij, maar vanaf een uur of 6 lag ze naast m'n vrouw (op mijn plek; 'k moest er toch uit)
pi_55437490
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:57 schreef Bright het volgende:

[..]

vannacht -> zie boven. Vanochtend was ik er niet bij, maar vanaf een uur of 6 lag ze naast m'n vrouw (op mijn plek; 'k moest er toch uit)
Hormonen, hormonen!!
Ik had er zelfs nog op gereageerd....
Hopelijk knapt ze vandaag verder lekker op en wacht er straks een lekker vrolijk, pijnvrij meisje op je!
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:50:04 #10
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55442803
Redelijke nacht dus Bright. Hopelijk knapt ze snel op.

Hier hebben we vakantie. Heerlijk en wat is ze er aan toe. Vanochtend was het ook lekker 'feest' op school. Alle kerstspullen werden al opgeruimd en alle klassen waren gezellige dingen aan het doen. Bij Fleur mochten ze vrij spelen. En wat sta je dan als kleuter raar te kijken als je moeder de klas in komt om te helpen met het aftuigen van de kerstboom. HEEEEEEEEEEE MAMA!!!! Wat doe jij nou weer hier.... op zo'n betweterig kleutertoontje.

En nu is het enige wat ze zegt: nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we naar opa......en dan op vakantie.
pi_55442872
Priscilla was vandaag al vrij!

Gister was mn moeder even langsgekomen om schaatsen te brengen. Dit weekend is Priscil bij dr moeder, en het is het laatste weekend dat het vriest, dus kan ze mooi de schaatsen meenemen. Of ze ooit schaatsen aan heeft gehad betwijfel ik.... "Ik kom er niet in".... Nee schaatsen horen strak te zitten.

Al meer schaatsende kinderen hier??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55443487
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Priscilla was vandaag al vrij!

Gister was mn moeder even langsgekomen om schaatsen te brengen. Dit weekend is Priscil bij dr moeder, en het is het laatste weekend dat het vriest, dus kan ze mooi de schaatsen meenemen. Of ze ooit schaatsen aan heeft gehad betwijfel ik.... "Ik kom er niet in".... Nee schaatsen horen strak te zitten.

Al meer schaatsende kinderen hier??
Hier zijn de oudste twee ook bij hun vader, dit weekeind.... Die woont aan een lange vijver....Hoop maar dat het hard genoeg gevroren heeft!

Pffff..... 't wordt wel weer een heen en weer "gegooi"....ze zijn nu daar tot tweede kerstdag, dan komen ze rond 16.00 hierheen.... Mn zusje komt ook en die neemt ze na tweede kerstdag mee om te logeren...Dan komen ze met oud en nieuw weer hierheen om vervolgens de volgende dag weer naar de papa te gaan!
pi_55443528
Even een "rare" vraag tussendoor....
Ticootje..... Hoe noemt Priscilla jouw ouders?
"Gewoon" opa en oma, of meneer en mevrouw, of, of of....?
pi_55504443
Die kerstkaartjes in de klas, ik had daar helemaal nou nog nooit bij stilgestaan, tot Sven met de eerste thuiskwam. Ik heb het idee dat het bij hem in de klas klassikaal gebeurd, dus voor alle kinderen 1, maar ik vind het eigenlijk onzin.
De moeder van een vriendje van Sven had er ook nog nooit bij nagedacht en stond eigenlijk op het punt om het ook maar te gaan doen.
Mijn argument dat het zo dus gebeurd dat iedereen dat gaat doen, en hij tot nu toe een stuk of 8 kaartjes had en dus nog een stuk of 20 niet, ik er nog niet aan ging beginnen zolang Sven er zelf niet over begint (ben ik nog te volgen). Zij heeft het nu dus ook niet gedaan
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_55504568
ik had daar ook totaal niet over nagedacht vantevoren easy. piet had er begin van vorige week ook al 1 gekregen en wilde er toen ook wel graag een maken voor een paar kinderen uit z'n klas. hij mocht er van mij een paar kiezen, ik had ook geen zin (en tijd) om 't voor de hele klas te doen. het werden er toen een stuk of 6. prima, daar hebben we samen leuke kaartjes voor gefröbeld met een gekke foto van piet binnenin waar hij zeer specifieke eisen aan stelde. die met de kerstmuts mochten absoluut niet, niet stoer genoeg, het moest er een zijn waarop hij als piraat stond. dus een pietpiraatje in een kerstbal geshopt en hij heeft zelf overal z'n naam nog bijgeschreven.
pi_55504655

Sven heb ik er gelukkig dus niet over gehoord, wel zo makkelijk
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_55507994
Ik heb een setje kaartjes bij de action gekocht en de mannen ze zelf laten schrijven. Voor jongste heb ik geholpen met de namen van de kinderen en later bij het op de stoel leggen maar heb er verder weinig moeite voor gedaan
Saartje
pi_55566545
Hier regelen ze het (op het kopen na) zelf...makkelijk he ! Beiden schrijven en lezen dus ideaal.
Timo zit weer midden in een sprong, hij zit zich zelf zo in de weg momenteel, erg lastig voor hem en ons.
Lezen zit hij nu op avi-ik-weet-niet-hoeveel, vandaag is hij begonnen in Joris en de geheimzinnige toverdrank van Roald Dahl. Je moet wat als ouder.
Merijn geniet van alles rondom de vakantie, lekker laat naar bed, genieten van familie om je heen en die leest zich een breuk. Elk boek (van de Bijbel tot HP) wordt gelezen...heerlijk !

Iedereen een goed uiteinde en een spetterend 2008 toegewenst !

Suus
  donderdag 27 december 2007 @ 10:56:53 #19
37150 livelink
pi_55567920
Een bibliotheekabonnement is voor jullie dus geen overbodige luxe, Stout.
Op zich is het wel erg fijn als kinderen graag lezen, ik hoop dat mijn kinderen later ook veel en graag zullen lezen.
  donderdag 27 december 2007 @ 11:10:34 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55568121
Zijn die regels over uitnodigingen en kaarten voor alle klassen? Of alleen bij de kleuters?
Het lijkt me namelijk dat het net zo pijnlijk zou kunnen zijn om nergens van op de hoogte te zijn en dingen dan achteraf te horen. Zeker op een bepaalde leeftijd.
  donderdag 27 december 2007 @ 11:16:30 #21
37150 livelink
pi_55568223
Bij ons werd het in een nieuwsbrief medegedeeld vorig jaar. Het was het jaar daarvoor ineens een enorme hype geworden met die kerstkaarten. Het was een soort rage geworden om de hele klas kerstkaartjes te geven, maar daarbij werden dus een paar kinderen stelselmatig overgeslagen
Om die reden werd die regel van niet op school geven dus het jaar later ingesteld. Bijkomend voordeel was dan dat er meer moeite moet worden gedaan om de kerstkaarten op de bestemming te krijgen waardoor niet meer automatisch de hele klas een kaartje krijgt. Katja heeft er dit jaar ongeveer 8 verstuurd.
  donderdag 27 december 2007 @ 11:24:02 #22
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55568356
Ja dat is natuurlijk wel een voordeel.
Ik vind er verder niet zo veel van. Aan de ene kant is het natuurlijk logisch inderdaad in verband met de kinderen die stelselmatig overgeslagen worden. Aan de andere kant kan het voor kinderen die er soms net wel of net niet bij horen denk ik best pijnlijk zijn om dan achteraf te horen dat er een feestje was of iets. Dat lijkt me ook een naar idee, dan kun misschien beter teleurstelling voelen.
  donderdag 27 december 2007 @ 11:28:32 #23
37150 livelink
pi_55568457
Ja, dat met die uitnodigingen is wat dat betreft een beetje overdreven. Katja had alle kindjes die ze wilde uitnodigen allang verteld dat zij op haar feestje mochten komen. Voordat wij uberhaupt hadden bedacht wat we met haar feestje gingen doen, kwam ze thuis met de mededeling dat Bart niet op haar feestje kwam, want hij vond Ballorig maar eng

Ballorig , dus wij hebben Katja maar uitgelegd dat wij nog niet wisten wat we gingen doen met haar feestje, maar dat het zeker niet Ballorig ging worden, maar gewoon thuis. Oh, toen moest ze weer tegen iedereen vertellen dat ze toch niet naar Ballorig gingen. Voordeel was dat Bart nu toch komt

Ik vind dat hele gedoe met feestjes en kindjes die wel of niet mogen komen altijd maar lastig. Maar op de kleuterleeftijd speelt dat nog niet zo erg, heb ik gemerkt. Katja ligt er in ieder geval nog niet wakker van of ze wel of niet op feestjes wordt uitgenodigd.
pi_55716698
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 16:04 schreef vamperotica het volgende:
Even een "rare" vraag tussendoor....
Ticootje..... Hoe noemt Priscilla jouw ouders?
"Gewoon" opa en oma, of meneer en mevrouw, of, of of....?
Priscilla noemt mijn ouders bij de voornaam. Dat is een beetje zo gegroeit. Ze was "al" 9 toen ze kennis maakte met mijn ouders. Mijn ouders gedragen zich wel echt als opa en oma hoor (maar ze zijn natuurlijk dan wel hele jonge opa en oma, mijn vader is 51 en mijn moeder is 46). Nu logeert ze ook weer daar en heeft ze het echt perfect naar haar zin.
Mijn man noemt mijn ouders ook bij de voornaam. (wat opzich niet heel raar is, mijn man is natuurlijk ietsjes ouder dus hij vind het dan raar om pap en mam te zeggen, en dat begrijp ik ook). Ik zeg wel gewoon papa en mama, maar als ik over mijn ouders praat met Priscil of mijn man dan noem ik ze ook bij de voornaam.

Wat wel leuk is, ze noemt mijn opa en oma wel "opa en oma".
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55716909
Ja, dat bieb abonnement is hier echt nodig, gemiddeld 1x per week gaan we momenteel.
Met Kerst heeft hij weer boekje van de kerstman gekregen, avi 6 (wilde mathilde) en hij leest het zeer vlot..
Ach we zien wel waar hij stopt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')