Streams zijn terug hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Nog steeds geen streams hè.![]()
Misschien hebben ze elkaar inmiddels wel allemaal uitgemoord en is Dylana de laats overgebleven bewoner.
Ochtendgriep, jeweets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
Zo te zien heeft Amanda weer een kater, ze is niet uit bed te rammen.
Ja en? 37 toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:00 schreef Lobasca het volgende:
Mike is 37??? Wat een ouwe kop!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Het cadeau hangt boven het bed. Het lijkt wel een schoolbord met het alfabet.
Ik keek gisteren even op die site en de teksten lezend, vermoed ik dat het een bijbaantje van PoekieWoekie betreftquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Het cadeau hangt boven het bed. Het lijkt wel een schoolbord met het alfabet.
Wat een afknapper voor alle omatjes onder ons die zich zitten te verlekkeren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:00 schreef Lobasca het volgende:
Grasmaaier.......er ligt sneeuwquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft het over een grote stroomstoring. Iemand zou gisteravond met een grasmaaier een dikke stroomkabel hebben meegenomen.
072 heeft weer streamsquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:58 schreef Deisyy het volgende:
Nog steeds geen streams hè.![]()
Misschien hebben ze elkaar inmiddels wel allemaal uitgemoord en is Dylana de laats overgebleven bewoner.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:00 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind dit:quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
Maar stond er nu gisteren een bericht op VV dat Amanda en Selene woorden hadden en is dat bericht later gewist?
quote:23:30 - En daar is de discussie
Helaas is de afleiding van korte duur. De twee vriendinnen krijgen weer een discussie over het feit dat Selène vindt dat Amanda’s afwerking niet goed genoeg is. Wanneer de gastspeelster Amanda en Sabrina samen ziet dansen dan ziet ze duidelijk verschil, vertelt ze. De Amsterdamse vindt dit een rare vergelijking, omdat Sabrina immers haar danslerares is. Ook heeft Selène nog wat opmerkingen over Sabrina’s dansstijl, wat bij Amanda in het verkeerde keelgat schiet. Zal Selène met haar directe aanpak ook de vriendschap met Amanda op het spel zetten?
Vind ik ook, ze weten iig dat er iets mis is met de camera's. Deuren open, deuren dicht......quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
Er hangt een raar sfeertje.
Plausibele verklaring van onze mastermind.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft het over een grote stroomstoring. Iemand zou gisteravond met een grasmaaier een dikke stroomkabel hebben meegenomen.
Wat ik schreef is het verhaal van Huub. Kans is groot dat het zo'n klein tractor-ding is - gebruiken ze ook om karretjes te trekken en spullen te vervoeren. Zoals destijds die kar met alle kadoo's voor Lieke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |