immortealsean kan niet lezen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:15 schreef immortalsean het volgende:
TS is zelf nooit verder dan kip, friet en appelmoes gekomen?
Say WHAT?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef PPL het volgende:
Deze verrassende gerechten uit verschillende keukens, met verse kruiden, fijn gestoomde groentjes en zonder toegevoegd zout, zijn wat hij of zij nodig heeft om zich te ontwikkelen.
Groentjes en andere verkleinwoordjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Say WHAT?
Naast verkutting van de jeugd wordt onze taal er ook niet beter op![]()
'Kids' die 'groentjes' eten.
Oh dear.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:18 schreef ThinkTank het volgende:
Kijk, zo kan het ook:
http://www.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74
Dit vind ik dan wel weer oké. Een beetje sturen zodat ze op hun 12e niet nog steeds alles goor vinden is alleen maar handig, me dunkt.quote:
2007 belde, ze willen hun topic terug.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Eens is met TS! Wel een lange en ingewikkelde OP trouwens
Je had er een goed halfjaar voor nodig?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Eens is met TS! Wel een lange en ingewikkelde OP trouwens
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je had er een goed halfjaar voor nodig?
Heb je zelf ook een hapje genomen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:17 schreef yvonne het volgende:
Hé, zelfs na een half jaar een lollig topic, ze stonden het van de week te promoten op het winkelcentrum.
Ik heb nog nooit zoveel mensen gezien die opeens kinderen hadden, op kinderen pasten, het voor de buurkinderen meenamen en voor de kinderen die volgende week kwamen logeren.
Kinderen willen helemaal niet genieten van oosterse invloeden in de Nederlandse keuken ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
1 van mijn oppaskindjes had ook een keer zo'n potje risotto, nou mooi dat mevrouw dat niet op wilde eten hooren stinken dat het deed!
Ik vond het er zo enorm smerig uitzien ( de kleuren) het nodigde nou niet echt uit.quote:
Ja? Je bent een echte Nederlander of je bent het niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond het er zo enorm smerig uitzien ( de kleuren) het nodigde nou niet echt uit.
En ik zou bij God niet weten waarom ik van dat babyvoer moest meenemen, alleen omdat het gratis was?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:40 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wilde gok: jij hebt in je jeugd nooit liefde gekend?! triest ventje
quote:
Sorry maar dat lees ik niet in zijn reactie. Je kunt ook lezen wat je wilt lezen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat schattig... een user die denkt anderen te kunnen 'pwnen' door een snedig-achtige homo-allusie te posten
Hoe beperkt ben je dan...
V.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat schattig... een user die denkt anderen te kunnen 'pwnen' door een snedig-achtige homo-allusie te posten
V.
Ga er dan niet op in. Is de lol er ook vanaf.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |