Geen vrienden?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:43 schreef Malle_beer het volgende:
tripo
Voor jou effe welquote:Op donderdag 20 december 2007 20:43 schreef Malle_beer het volgende:
lapo
Dat kunnen ze wel, maar dat levert te weinig geld op.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef Verbal het volgende:
WAT DE NEUK??? Kan het tegenwoordig niet meer gewoon normaal? Kunnen die schijtkinderen niet gewoon meer toe met een simpele prak die door de blender is gestierd?
V.
Ja, maar dat was er dus al, en dat heette Olvarit. Ik heb het over de bovenmatig yuppige inhoudquote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef PPL het volgende:
Makkelijk om mee te nemen en in de magnetron en zó klaar.
Kan je de kinderen eenvoudig te eten geven als je ze in de kroeg zakenmannetjes laat lastigvallen.
'simpele prak', moeilijk hè?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:49 schreef Nobu het volgende:
Het IS ook gewoon door de blender geflikkerde groente
Elke dag worteltjes is toch ook maar nietsquote:Op donderdag 20 december 2007 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar dat was er dus al, en dat heette Olvarit. Ik heb het over de bovenmatig yuppige inhoud
V.
quote:Olvarit " à la carte " maaltijdkuipjes
Je baby is van bij de geboorte deze wereld aan het ontdekken, laat hem er nu ook van proeven.
Met Olvarit "à la carte" laat je je kind nieuwe smaken uit alle windstreken ontdekken.
Deze verrassende gerechten uit verschillende keukens, met verse kruiden, fijn gestoomde groentjes en zonder toegevoegd zout, zijn wat hij of zij nodig heeft om zich te ontwikkelen.
* Couscous met mediterrane groenten
* Risotto van tonijn met tonijn en koriander
* Tongfilet met lentegroenten en peterselie
* Ratatouille van groenten met basilicum
* Pasta napolitana met rundergehakt en oregano
* Rund stroganoff met veldgroenten en tijm
* Curry van groenten en kip met koriander
* Tagliatelle met kip en oregano
* Stoofschotel van kip met rozemarijn
Wel onder voorwaarden he, niet baggeren want ik flikker je zo weer weg.quote:
Als je dat op de verpakking zet willen mensen er minder voor betalen.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
'simpele prak', moeilijk hè?
V.
Dat heb je scherp gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Dickbride het volgende:
Als eerste drie dingen:
- TS kan er gewoon niet mee omgaan
Jij gebruikt je TV als aquarium?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef tequi3 het volgende:
Wel vraag ik mij af wat jij in het babyvoedselpad in de supermarkt doet. Ik kom daar nooit.
Neen, ik was een lief klein mannetje.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef tequi3 het volgende:
Verbal, het is dan misschien moeilijk te geloven, maar ooit was ook jij zo'n schijtkind.
Gewoon blijven afvragen.quote:Wel vraag ik mij af wat jij in het babyvoedselpad in de supermarkt doet. Ik kom daar nooit.
Fijn voor je, n00bquote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef flexster het volgende:
ik kan die V. van jou onder iedere post zo niet uitstaan gewoon, daar kan ik niet mee omgaan.
Maaltijdkuipjes?quote:
Nee, die eten meer hertenrug en wild zwijn enzoquote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maaltijdkuipjes?
Weet je zeker dat het geen Sheba is?
Met een takje peterseliequote:Op donderdag 20 december 2007 21:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, die eten meer hertenrug en wild zwijn enzo
Hoe is dat nou, een kind opvoeden?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef PrincePolly het volgende:
LOL, ik zag laatst bij mij op het aanrecht die curry met kip enzo staan. Echt waar.
Mijn dochter krijgt blijkbaar ook deze haute cuisine!
En een driehoekje met een vork losgemaakt van de hoek. Want dat vind de kat mooi.quote:
quote:
Best makkelijk. Gaat vanzelf. Je hoeft alleen maar a la carte voor te schotelen. Je weet wel van die kant en klare brokken die andere mensen niet kunnen betalen, maar wij wel. Ons kind krijgt alleen maar voedsel met thijm, dille en koriander. Dan gaat het vanzelf.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, een kind opvoeden?
Wat is daar stoer aan dan? Ik zou me kapot schamen als ouder als ik deze veel te dure troep aan m'n kinderen zou geven.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verbal heeft gewoon gelijk trouwens, het ziet er ontzettend stoer uit om zoiets je kutkoter voor te schotelen maar het is meer voor de ouders die dan kunnen patsen dan voor het kind zelf.
Dit is voor die yuppenouders die hun kind al hoogbegaafd vinden omdat het zelfstandig kan poepen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan dan? Ik zou me kapot schamen als ouder als ik deze veel te dure troep aan m'n kinderen zou geven.
Wat is er mis met een prakje van je avondeten? Da's pas stoer.
How gay !quote:Op donderdag 20 december 2007 22:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit is voor die yuppenouders die hun kind al hoogbegaafd vinden omdat het zelfstandig kan poepen.
Wij eten laten iedere avond een koerier eten ophalen bij een Michelinsterrenrestaurant. Das pas een duur prakje.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan dan? Ik zou me kapot schamen als ouder als ik deze veel te dure troep aan m'n kinderen zou geven.
Wat is er mis met een prakje van je avondeten? Da's pas stoer.
Wellicht iets voor de AH, excellent voor de kleintjes:quote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
Hebben ze nog geen kerst-editie van de kuipjes?
Wilde gok: jij hebt in je jeugd nooit liefde gekend?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:41 schreef Verbal het volgende:
Die verdomde kolerekinderen
die krengen
zo'n bijna lopende klodder nageslacht
die schijtkinderen
Ik voel me geownedquote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
En een driehoekje met een vork losgemaakt van de hoek. Want dat vind de kat mooi..
ik gaf mijn kind alleen maar zelf geblende kaviaar met eendeborstquote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel onder voorwaarden he, niet baggeren want ik flikker je zo weer weg.
Verbal heeft gewoon gelijk trouwens, het ziet er ontzettend stoer uit om zoiets je kutkoter voor te schotelen maar het is meer voor de ouders die dan kunnen patsen dan voor het kind zelf.
quote:
Met het aanleren van goede voedingsgewoonten kun je niet vroeg genoeg beginnen. Omdat kinderen worden geboren met een voorkeur voor zoet is het belangrijk je kind vooral ook te laten wennen aan smaken die minder zoet zijn.
Danoontje helpt je hierbij, met de introductie van Danoontje Minder Zoet. Dat is lekkere en gezonde zuivel voor jonge kinderen, maar met een minder zoete smaak dan de normale Danoontje. Danoontje Minder Zoet heeft dezelfde stevige structuur als de vertrouwde Danoontje, waardoor je kind het dus al snel zelf kan eten zonder te knoeien.
Nee, ik ben het volledig met je eens. dit is echt de meest onzinnige uitvinding van het jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:08 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben dus niet de enige die dit de meest waardeloze, klinkklare onzin uitvinding van het jaar vind?
Denk dat dat het is!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:43 schreef Biels het volgende:
In de nimmer aflatende zoektocht van ouders naar de manier om zich niet schuldig te voelen wanneer ze hun kind weer ergens dumpen en de opvoeding compleet negeren is dit slechts de logische volgende stap.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wellicht iets voor de AH, excellent voor de kleintjes:
'Tongfile, tongfile, tongfilet met thijm, o dat wordt gegarandeerd een groot knoeifestijn'![]()
immortealsean kan niet lezen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:15 schreef immortalsean het volgende:
TS is zelf nooit verder dan kip, friet en appelmoes gekomen?
Say WHAT?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef PPL het volgende:
Deze verrassende gerechten uit verschillende keukens, met verse kruiden, fijn gestoomde groentjes en zonder toegevoegd zout, zijn wat hij of zij nodig heeft om zich te ontwikkelen.
Groentjes en andere verkleinwoordjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Say WHAT?
Naast verkutting van de jeugd wordt onze taal er ook niet beter op![]()
'Kids' die 'groentjes' eten.
Oh dear.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:18 schreef ThinkTank het volgende:
Kijk, zo kan het ook:
http://www.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74
Dit vind ik dan wel weer oké. Een beetje sturen zodat ze op hun 12e niet nog steeds alles goor vinden is alleen maar handig, me dunkt.quote:
2007 belde, ze willen hun topic terug.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Eens is met TS! Wel een lange en ingewikkelde OP trouwens
Je had er een goed halfjaar voor nodig?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Eens is met TS! Wel een lange en ingewikkelde OP trouwens
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je had er een goed halfjaar voor nodig?
Heb je zelf ook een hapje genomen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:17 schreef yvonne het volgende:
Hé, zelfs na een half jaar een lollig topic, ze stonden het van de week te promoten op het winkelcentrum.
Ik heb nog nooit zoveel mensen gezien die opeens kinderen hadden, op kinderen pasten, het voor de buurkinderen meenamen en voor de kinderen die volgende week kwamen logeren.
Kinderen willen helemaal niet genieten van oosterse invloeden in de Nederlandse keuken ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
1 van mijn oppaskindjes had ook een keer zo'n potje risotto, nou mooi dat mevrouw dat niet op wilde eten hooren stinken dat het deed!
Ik vond het er zo enorm smerig uitzien ( de kleuren) het nodigde nou niet echt uit.quote:
Ja? Je bent een echte Nederlander of je bent het niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond het er zo enorm smerig uitzien ( de kleuren) het nodigde nou niet echt uit.
En ik zou bij God niet weten waarom ik van dat babyvoer moest meenemen, alleen omdat het gratis was?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:40 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wilde gok: jij hebt in je jeugd nooit liefde gekend?! triest ventje
quote:
Sorry maar dat lees ik niet in zijn reactie. Je kunt ook lezen wat je wilt lezen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat schattig... een user die denkt anderen te kunnen 'pwnen' door een snedig-achtige homo-allusie te posten
Hoe beperkt ben je dan...
V.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat schattig... een user die denkt anderen te kunnen 'pwnen' door een snedig-achtige homo-allusie te posten
V.
Ga er dan niet op in. Is de lol er ook vanaf.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry maar dat lees ik niet in zijn reactie. Je kunt ook lezen wat je wilt lezen...
Ja wat ís het nou?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij je gewoon uit voor homo, hoor.
Ik wijs gewoon iemand op zijn beperkingen. Okee, ik heb er ook wel lol om.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga er dan niet op in. Is de lol er ook vanaf.![]()
Klopt.quote:
Maar gelukkig wordt het jou niet gevraagdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:48 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Klopt.
TS is een aandachtsuser als je het mij vraagt.
H.
Waarvoor? Rellen kunnen ze niet meer, Y.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:26 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nú dan op tijd?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |