quote:Op donderdag 20 december 2007 18:16 schreef zarGon het volgende:
Nee, ik ken de [desbetreffende] dame niet.
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:24 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.superdeboer.nl/Video/index.asp?ItemId=5291&AppItemId=5293
Jij.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Kies uw verbinding: modem - breedband. Wie heeft nu nog een modem.
Ik heb een breedbandmodem.. wat moet ik nu kiezenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:24 schreef Viking84 het volgende:
Kies uw verbinding: modem - breedband. Wie heeft nu nog een modem.
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wedden dat ik een snellere internetverbinding heb dan jij?.
Jij bent al net zo'n eng wijf als die van de super de boerquote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Alsof dat wat boeit
Ik own jullie beide
[ link | afbeelding ]
en ik ben er trots opquote:Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent al net zo'n eng wijf als die van de super de boer
Nee jouw kutkop zetten ze op een postzegelquote:Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent al net zo'n eng wijf als die van de super de boer
HAHAHAHAHAH FOK WERKT NET ZO SNEL BIJ JOU ALS BIJ MIJ AHHAHAHAHAquote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Alsof dat wat boeit
Ik own jullie beide
[ link | afbeelding ]
kijk mij nu dikke internettieten hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH FOK WERKT NET ZO SNEL BIJ JOU ALS BIJ MIJ AHHAHAHAHA
Zolang je geen kort en vlot haar hebt, vindt de TS jou om op te vreten.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:55 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kijk mij nu dikke internettieten hebben
Kort haarquote:Op donderdag 20 december 2007 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang je geen kort en vlot haar hebt, vindt de TS jou om op te vreten.
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:55 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik wil ook foto's. remlof kreeg ze wel te zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:55 schreef Elixabete het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil ook foto's. remlof kreeg ze wel te zien..
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:46 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Alsof dat wat boeit
Ik own jullie beide
[ link | afbeelding ]
Ja leuk, jij zit lekker op je universiteit met een snelle verbinding...daar wordt vanuit gegaan dat het snel isquote:Op donderdag 20 december 2007 19:15 schreef Lod het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh, en ik heb verder niet zoveel problemen met de Lesbo
oke, de franse dan:quote:Op donderdag 20 december 2007 19:17 schreef Ravage het volgende:
Eh je hebt een lagere downloadsnelheid dan Elixabete
Dit is mijn privé verbindingquote:Op donderdag 20 december 2007 19:22 schreef RacerDKB het volgende:
Ja leuk, jij zit lekker op je universiteit met een snelle verbinding...daar wordt vanuit gegaan dat het snel is
Elixabite heeft het over haar prive verbinding.
Don't you dare trying to pwn Elixabete
Iets met internettietenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vraag me toch af hoe een vieze lesbo in reclame topic kan veranderen in een ''pats hier met je download en upload snelheid'' topic
Nou en, zij heeft tieten, jij niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Lod het volgende:
[..]
Dit is mijn privé verbinding
Dat die nou toevallig op het Universiteitsnetwerk is aangesloten
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou en, zij heeft tieten, jij niet.
Elixabete > Lod
Goed idee.. er is al een ander topic over die super-de-boer vrouw, dus deze kan aangepast wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:26 schreef Lod het volgende:
Blijkbaar is dat interessanter. Misschien kan een mod de titel aanpassen, naar het juiste forum verplaatsen en alle off topic reacties over die reclame weghalen?
Dus het is niet je eigen verbindingquote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Lod het volgende:
[..]
Dit is mijn privé verbinding
Dat die nou toevallig op het Universiteitsnetwerk is aangesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |