Ja, op zich heb je daar best wel een punt. Alwetende.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef Litpho het volgende:
Als je verliefd wordt op vrouwen en niet op mannen is dat nogal makkelijk. Dat staat uiteraard los van hoe je vervolgens lichamelijk gestimuleerd wil worden. Lijkt me. Ik kwalificeer niet echt als lesbiënne natuurlijk.
Nee? Jij valt niet op vrouwen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef Litpho het volgende:
Ik kwalificeer niet echt als lesbiënne natuurlijk.
Jij bent ook niet zo van de electro he?quote:
Het is niet echt mijn ding neequote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo van de electro he?
Anders had je morgen ook meegekunt.
Ik weet niet of 3FM Serious Request bij de Belastingdienst kwalificeert als een goed doel.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef liefie_ het volgende:
Donaties aan een goed doel kun je van de belasting dingesen he?
Dan denk ik dat ik bij papa eens ga zeuren om zo'n huiskamer concert van die 3fm actie en zo
Als er iets leuks in de aanbieding is zaterdag
Dan mag ze mij wel gezelschap houden.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo van de electro he?
Anders had je morgen ook meegekunt.
Ik heb bij de H&M een briljant vestje gekocht ook 9,90euro en dat was tquote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Briljante truitjes bij de H&Mtien euro
Het is voor het rode kruis hequote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet of 3FM Serious Request bij de Belastingdienst kwalificeert als een goed doel.
Echt zo on-hip van je.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn ding nee.
Minor detailquote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet of 3FM Serious Request bij de Belastingdienst kwalificeert als een goed doel.
H&M is gewoon briljant! En cheap!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb bij de H&M een briljant vestje gekocht ook 9,90euro en dat was tstaat alleen niet op de site
Wat niet is, kan nog komen...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Het is niet echt mijn ding nee.
Ik ben die vergelijking eigenlijk best wel moe ondertussen. Als ik een biertje had gehad voor iedere keer dat ik belegen grappen als "ik ben een lesbienne in een mannenlichaam" had gehoord...quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef liefie_ het volgende:
Het is voor het rode kruis he
Fijn, is die reputatie voor vandaag ook weer op peilquote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, op zich heb je daar best wel een punt. Alwetende.
OB ftw mèhn.quote:
Dus een huiskamerconcert als tegenprestatie wordt lastig uitleggen.quote:Voor deze giften bestaat een ‘drempel’. Ook is de aftrek aan een maximum gebonden. In het algemeen zijn giften vrijwillige (dus niet verplichte) uitgaven waarvoor geen recht op een tegenprestatie ontstaat.
take that?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik luister naar goede muziek.
Teh horror.quote:
Maar bij zo'n benefiet gebeuren krijg je toch ook tegenprestatie dingenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus een huiskamerconcert als tegenprestatie wordt lastig uitleggen.
Als je Take That op heb staan dan hou je je oren dicht?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik luister naar goede muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |