Ik kan je verzekeren dat je in dit geval toch echt voor jezelf spreekt, en niet voor lesbiënnes in het algemeen. Ik heb er van meer dan genoeg gehoord dat ze weliswaar de man die eraan vast zat graag buiten hun bed wilden houden, maar de vorm an sich wel konden waarderen. Mits er een leuke vrouw bijkwam natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 21:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou ik heb tijdens de lesbosex nog nooit een "banaan" gemist of zo hoor
Dat hoort gewoon niet bij lesbosex
Briljante truitjes bij de H&Mquote:Op donderdag 20 december 2007 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Kreeg ik zomaar allemaal centjes vandaag dus ik shoppen kan ik niks vindendas toch stom
Hallo. Wie ben jij?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:18 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Alweer wat meer in je hum?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom weer op het goede moment binnenvallen, zie ik.
Niks mis met vrouwen die vrouwen prefereren. Maar, waarom geen man, als je wel de piemel wil? Vrouwen zijn toch veul zeikeriger.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef Litpho het volgende:
Ik kan je verzekeren dat je in dit geval toch echt voor jezelf spreekt, en niet voor lesbiënnes in het algemeen. Ik heb er van meer dan genoeg gehoord dat ze weliswaar de man die eraan vast zat graag buiten hun bed wilden houden, maar de vorm an sich wel konden waarderen. Mits er een leuke vrouw bijkwam natuurlijk.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef Litpho het volgende:
Ik kan je verzekeren dat je in dit geval toch echt voor jezelf spreekt, en niet voor lesbiënnes in het algemeen. Ik heb er van meer dan genoeg gehoord dat ze weliswaar de man die eraan vast zat graag buiten hun bed wilden houden, maar de vorm an sich wel konden waarderen. Mits er een leuke vrouw bijkwam natuurlijk.
Ja dat weet ik ook welquote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
OH NOES!!!EINS!!!!1!!quote:
Om de tietjesquote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen die vrouwen prefereren. Maar, waarom geen man, als je wel de piemel wil? Vrouwen zijn toch veul zeikeriger.
Jij leest voor het gemak even over het stukje heen waarin ze de man niet in hun bed willen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Ik rust mijn zaakje, om maar in de terminologie te blijven...
Een man die genoeg bier drinkt heeft die ook.quote:
Q.? Kun je hier commentaar op geven?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een man die genoeg bier drinkt heeft die ook.
Ik had gister een triootje in de pub.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, vertel eens over al je lesbische sexavontuurtjes...
Ik probeer mijn vrouwelijke kant wat meer te ontwikkelen en doe dus aan selectief luisteren / lezen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:21 schreef liefie_ het volgende:
Jij leest voor het gemak even over het stukje heen waarin ze de man niet in hun bed willen?
Het verschil is dat dat vieze tietjes zijn en vrouwen 9 van de 10 keer lekkere tietjes hebben (ik ben niet zo kieskeurig als het op vrouwentietjes aan komtquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een man die genoeg bier drinkt heeft die ook.
CL.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom weer op het goede moment binnenvallen, zie ik.
Als je verliefd wordt op vrouwen en niet op mannen is dat nogal makkelijk. Dat staat uiteraard los van hoe je vervolgens lichamelijk gestimuleerd wil worden. Lijkt me. Ik kwalificeer niet echt als lesbiënne natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen die vrouwen prefereren. Maar, waarom geen man, als je wel de piemel wil? Vrouwen zijn toch veul zeikeriger.
Nog een extraquote:
Kijk, dat zijn de verhalenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister een triootje in de pub.
Het valt tegen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q.? Kun je hier commentaar op geven?
Oké.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Het verschil is dat dat vieze tietjes zijn en vrouwen 9 van de 10 keer lekkere tietjes hebben (ik ben niet zo kieskeurig als het op vrouwentietjes aan komt)
Woei!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis echt teveel.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |