Nooit gedacht dat jij het speeltjes type wasquote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik dan m'n eigen piemel meenemen?
Liefie is vegetarisch.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij, uiteindelijk wil iedere vrouw gewoon een warm stuk vlees...
Er zit een hele man aan vast.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:09 schreef liefie_ het volgende:
Nooit gedacht dat jij het speeltjes type was
banaan danquote:
Dat is wel lastig mee te nemen. Hak die man er maar van af.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zit een hele man aan vast.. Ideaal.
Stomme liefie_quote:
Of een komkommer. Of eh.. nouja, ik .. laat maar.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Pheno het volgende:
banaan dan
Veuls te veel gedoe. Hoop bloed erbij. Dat vlekt zo.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef Q. het volgende:
Dat is wel lastig mee te nemen. Hak die man er maar van af.
Nou ik heb tijdens de lesbosex nog nooit een "banaan" gemist of zo hoorquote:
Het gaat over SEXquote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
Geef mij maar een heerlijke biefstuk.
Whehehe.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het gaat over SEX
Dat heb je vast nog nooit gehad dus vandaar dat die biefstuk een beetje een vreemde opmerking is maar probeer iets beter op te letten oke?
http://1guy1steak.comquote:Op donderdag 20 december 2007 21:13 schreef liefie_ het volgende:
Het gaat over SEX
Dat heb je vast nog nooit gehad dus vandaar dat die biefstuk een beetje een vreemde opmerking is maar probeer iets beter op te letten oke?
Lesbische poepsex. Ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom weer op het goede moment binnenvallen, zie ik.
We zijn duidelijk geen lesboquote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Of een komkommer. Of eh.. nouja, ik .. laat maar.
Ja, vertel eens over al je lesbische sexavontuurtjes...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom weer op het goede moment binnenvallen, zie ik.
quote:
Jij valt wel op vrouwen. Ik doorgaans niet echt.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:17 schreef Pheno het volgende:
We zijn duidelijk geen lesbo
Hallo.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Kuukske het volgende:
Er zit een hele man aan vast.. Ideaal.
Sparen is ook een optie!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Kreeg ik zomaar allemaal centjes vandaag dus ik shoppen kan ik niks vindendas toch stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |