Wat ik zeg: Double tap?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat mens heeft inderdaad de gewoonte ontwikkeld om de aandacht van haar naar haar kuthond te verplaatsen.sowieso verschrikkelijk natuurlijk die volwassen wijven die zogenaamd zo gek op hun viervoeter zijn.
braak braak, daar heb ik iig niets mee.
Zo, dat is er uit.
Je hebt het ook niet zo op Bridget?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ha.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
Kom ik bij de controle: "Sorry, 1 tas. Je moet de éne tas in de andere stoppen"
Ik: "Huh? Sinds wanneer?"
Hij(jonge kutknaap): "Sinds altijd"
Nog spannende dingen gebeurd?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, zeg het maar. De borrel is afgelopen....
van je collega's moet je het hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:55 schreef Soempie het volgende:
Morgen ben ik zoooo brak.Ik moet dit even posten. Het was een diner met show, behoorlijk tacky, maar met drank op érg grappig.
Op een gegeven ogenblik moesten ze mensen uit het publiek hebben en 49 man (hele bedrijf) wijst in een beweging naar Wiebel.![]()
Hij moest een stukje zingen en een paard nadoen.
![]()
Ik kwam echt niet meer bij.
Echt superstoer van hem dat hij ook nog dat podium opging.
![]()
![]()
@ Nem. Jij zult je knap lullig gevoeld hebben.![]()
Nogmaals, daar was eerder nog geen sprake van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik zei het nog
Engelse luchthavens
Ik denk eigenlijk dat ik me minder lullig voelde dan Wiebelquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:55 schreef Soempie het volgende:
Morgen ben ik zoooo brak.Ik moet dit even posten. Het was een diner met show, behoorlijk tacky, maar met drank op érg grappig.
Op een gegeven ogenblik moesten ze mensen uit het publiek hebben en 49 man (hele bedrijf) wijst in een beweging naar Wiebel.![]()
Hij moest een stukje zingen en een paard nadoen.
![]()
Ik kwam echt niet meer bij.
Echt superstoer van hem dat hij ook nog dat podium opging.
![]()
![]()
@ Nem. Jij zult je knap lullig gevoeld hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |