OK, wit op wit leest namelijk niet echt lekker.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als het plaatje uit lagen bestaat kan ik dat nog wel fiksen, anders niet heb die illustraties niet gemaakt, alleen de foto's opgezocht en tekst erbij geplaatst
edit: is een jpeg, zal 'm niet worden
Eerst koukleumen om vervolgens je weer op te warmen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de stad, warme chocolademelk drinken
Hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
ben ik het mee eens hoormaar ik ga er niks aan veranderen
heb ik ook wel een goede reden voor hoor
toen deze verkiezing is opgezet, stond er in de briefing 'internet moet nog even' en daarna is er minstens 2 maanden niets mee gedaan. er is niks aangeleverd qua ideeen voor teksten/lay-out/foto's en ze verwachten wel even een site. dus wij doen zo min mogelijk, maar met zo veel mogelijk resultaathet gebeurt elke keer weer namelijk, dat ze zeggen: oh er moet 'even' een site worden gemaakt. maar dat 'even' kost dan weer minimaal een dag
leuk is dat hequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar...
'Kan je even deze survey activeren?'
'Kan je even de nieuwste versie van Sharepoint installeren?'
'Kan je even die en die functionaliteit ontwikkelen en binnen 2 weken implementeren?'
Etcetera...
Je wil niet weten hoeveel zaken wij geïmplementeerd hebben (soms na dagen intensief uitzoeken/programmeren) die vervolgens nooit meer zijn gebruikt...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:09 schreef Etcetera het volgende:
leuk is dat heen hier is het dan ook nog zo dat je het dan doet, en dat ze daarna nooit even langskomen/informeren/bellen of het gelukt is en hoe ze het vinden
![]()
we hebben een tijdje terug gewoon iets NIET gedaan om te kijken wanneer ze daarachter kwamen
net een telefoontje: kun je een link eruit slopen? ik link eruit slopen. NET klaar, net weer upgeload. weer telefoon: ja sorry laat die link maar staan
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel zaken wij geïmplementeerd hebben (soms na dagen intensief uitzoeken/programmeren) die vervolgens nooit meer zijn gebruikt...
MAANDAGGGquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:11 schreef Nesle het volgende:
IK WIL DE DR. DENKER PUZZZZELLL
Je had me gewaarschuwd.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh-oh. Ik voel een catch-22 aankomen
Dat zijn echt de smerigste vragen
"Vindt je dit leuk staan?"
*kijkt als een konijn in koplampen
-"Eh, ja?"
"Dat zeg je alleen maar omdat je geen zin in ruzie hebt. Je vindt het niets he?![]()
![]()
![]()
"
EN
"Vindt je dit leuk staan?"
*kijkt als een konijn in koplampen
-"Niet echt" - *duikt weg*
"Klootzak! Waarom niet?![]()
![]()
![]()
"
Valt in dezelfde caterogie als: "vindt je me dik" etc.
tell usquote:
Vquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:28 schreef Etcetera het volgende:
VAKAAAAAANTIEIEIEIIEIEIEIEIEIE
Oh ja, dat ook natuurlijkquote:
Wiebel doet niet aan: 'kijkt als konijn in koplampen'. Hij zegt het gewoon onmiddelijk als hij het niks vindt.quote:
Ik zal aan je denken straks.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word over een klein uurtje opgehaald voor het kerstdiner van m'n werk
ja ook om 7 uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken straks.Begint het ook om 7 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |