quote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet het "bijna over je gier gaan" niet
Zal wel het nieuwe jaar worden, niet?
oeooeoeoehquote:Op donderdag 20 december 2007 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een van mijn mede-theatersporters, Susanne. Zelf zegt ze ook "dat het weer tijd wordt voor een scharrel", maar ik wil niet al te wanhopig overkomen, vandaar
en Truus is vooral een afwasmachinequote:Op donderdag 20 december 2007 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was nog geen naam bekend. Dus ik kon kiezen tussen Miepie of Truus. En met Miepie loopt het lekkerder.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een halfjaar lang constant het verenigingsforum platspammen
Ohja, en tijdens de wekelijkse borrel extra in zijn ogen kijken bij het proosten. Hij vertelde laatst dat dat op een gegeven moment echt niet meer te ontkennen was
neuh, hier ook niks gepland behalve de standaard bezoekjesaanoudersschoonouders enzoquote:Op donderdag 20 december 2007 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben ik nou dan gewoon saai dat ik de komen dagen niks heb geplaned (behalve kerst)
ik was lompquote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan heeft ze het wat te subtiel aangepakt. Lastig dat je net die balans moet vinden tussen subtiel en ronduit lomp.
quote:
Had je maar naar de Groningen-meet moeten komenquote:
quote:en Truus is vooral een afwasmachine
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je maar naar de Groningen-meet moeten komen
bij ons heet de afwasmachine Truusquote:wadah
truequote:Op vrijdag 21 december 2007 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
There's no place like home, zeggen ze wel eens
ik heb op je gestemdquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:57 schreef B.ertha het volgende:
vakantie
wel veel werken, maar 't gaat om het idee
Ja nu even welquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
en dan ish et meteen een kutcomputer
Waarom een cafébaas ertussen zettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
ah zo
ja dat ken ik
http://oplage.dvhn.nl/stadjervanhetjaar/ tataaa
Heb je de illustraties/teksten daar ook gemaakt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
ah zo
ja dat ken ik
http://oplage.dvhn.nl/stadjervanhetjaar/ tataaa
ik ga niet over nominatiesquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom een cafébaas ertussen zettenEn dan ook nog van de Wolthoorn
decadente tent.
als het plaatje uit lagen bestaat kan ik dat nog wel fiksen, anders niet heb die illustraties niet gemaakt, alleen de foto's opgezocht en tekst erbij geplaatstquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de illustraties/teksten daar ook gemaakt?
Zet dan een kleine slagschaduw achter de letters in de kop (met die luchtforo op de achtergrond), leest wat makkelijker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |