Vind dat nog steeds maf.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tot een halfjaar daarvoor had ik iets met een andere jongenen was hij mij nooit (zo) opgevallen
![]()
Dan heeft ze het wat te subtiel aangepakt. Lastig dat je net die balans moet vinden tussen subtiel en ronduit lomp.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal meegemaakt met een vriendin, en die jongen is een vriend van ons allebei. Maar die arme stumper had niks doorMaar hij weet het nu nog niet volgens mij
Jij welquote:Op donderdag 20 december 2007 18:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind dat nog steeds maf.![]()
Vrij, vrij, vrij! Vanavond al naar Wiebel.![]()
Hier:quote:Op donderdag 20 december 2007 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij wel. Ik moet vanavond nog een hoop doen en (ondanks dat ik best aardig geslapen heb afgelopen nacht) ik ben nu al moe. Morgen ook de hele dag druk, en daarna pas vakantie... ik zal blij zijn als ik morgen in de trein zit
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier:![]()
om je een beetje op te vrolijken.
Dank jullie welquote:Op donderdag 20 december 2007 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ervandoor, eten
Fijn weekend Soempie, en sterkte Tim
Ik heb voor het eerst in 12 jaar 2 weken echt vrij met kerst en oud&nieuwquote:
Zeker omdat ik de laatste 2 maanden, na het langdurig wegvallen van een collega, nogal hard heb moeten werken om de boel draaiende te houden, dus ik ben wel blij dat ik alles voor de kerst weer op orde heb gekregenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat kan ik me wel weer voorstellen dan
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben net gemailed voor een avondje Belgisch bieren(ww) met kokkerellen erbij
Ja echt welquote:
Supersheep: 10quote:Op donderdag 20 december 2007 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan prima![]()
wie gaan we becijferen![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien moet je es naar een dikkere man kijken, die hebben meer innerlijk
Kerst doet rare dingen met jequote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Hebben jullie ook dat melige kerstgevoel?
Sinds hier een kerstboom staat (hoogte 30 centimeter) is het meligheid troef hier op het werk.
Dames zijn ineens heel anders en de heren weten met hun hormonen geen raad.
En ik ben getrouwd...
Ik niet, ben eenzaam vannachtquote:Op donderdag 20 december 2007 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
NoujaJij weet in elk geval zeker dat je vanavond naast/ op/ onder iemand ligt.
Moet de rest nog maar afwachten.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan niet wachten tot het morgenavond is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |