En gratis.quote:Op maandag 24 december 2007 18:42 schreef DJJoris het volgende:
Volgens mij kan je hem ook bij Apple bestellen, voor $8,95 aan verzendkosten.
Maar naar de winkel gaan is hoogstwaarschijnlijk sneller.

Thanx Q.quote:

Ik ben erin getrapt. In zo'n marketingtruc van Apple. Ik heb na het luisteren van de single van de week het hele album gekocht.
 Ik ben erin getrapt. In zo'n marketingtruc van Apple. Ik heb na het luisteren van de single van de week het hele album gekocht.  

En andere optie is http://www.paragon-software.com/home/ntfs-mac/quote:Op maandag 24 december 2007 10:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zou met Crossover of Wine kunnen gaan stunten, maar als je VMWare Fusion of Parallels Desktop installeert en daarin Windows installeert, werkt het sowieso. Ervan uitgaande dat je een Intel Mac hebt natuurlijk.

Waar vind je die eigenlijk? Heb al gekeken maar - huh?!quote:Op maandag 24 december 2007 21:20 schreef Maravilla het volgende:
Nee.Ik ben erin getrapt. In zo'n marketingtruc van Apple. Ik heb na het luisteren van de single van de week het hele album gekocht.

Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef elcastel het volgende:
Zo opeens staat hier ook een iMac. In het kader wachten is kut, heb ik hem gelijk meegenomen, levertijd : een kwartiertje. Ik heb de 2,4Ghz 24" met 4Gb intern erin genomen. Nu nog even wachten op de externe HD.
Eerste minpunt : Leopard zou erop staan, niet dus. En het ergste : ik heb hem ook niet in de doos gevonden, alleen de 10.4 schijfjes ... Dus donderdag maar weer terug.

Nee. Forum schaalt. Gigantisch verschil.quote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef Maidenfan het volgende:
Sorry voor layout maar forum resized toch automatisch neem ik aan?

Wat denk je, dat ik zo'n piske ben die die woordjes niet aankan ofzoquote:Op maandag 24 december 2007 23:03 schreef Anthraxx het volgende:
Niet te technisch worden he Nietzie?

Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik zo'n piske ben die die woordjes niet aankan ofzo [ afbeelding ]

In het hoofdscherm van de iTunes music store staat in het midden een blokje met daarop een plaatje van een negroïde persoon met eronder "single van de week." En een geel schuin uitgesneden stukje met gratis.quote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Waar vind je die eigenlijk? Heb al gekeken maar - huh?!

Thanx man. Ik weet nu alleen effe niet of ik van alles zal gaan installeren, of dat ik effe wacht tot na de upgrade. Ik denk maar gewoon het laatste.quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Gefeliciteerd

Gewoon van alles installeren, daarna rustig updaten en daarna weer doorgaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Thanx man. Ik weet nu alleen effe niet of ik van alles zal gaan installeren, of dat ik effe wacht tot na de upgrade. Ik denk maar gewoon het laatste.
Voor de rest gaat alles zo ontzettend vies makkelijk tot nu toe .. netwerk, internet, spullen overkotsen, allemaal Appletje eitje.

Waarom zou je tot na een update wachten met installeren? Gewoon installerenquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Thanx man. Ik weet nu alleen effe niet of ik van alles zal gaan installeren, of dat ik effe wacht tot na de upgrade. Ik denk maar gewoon het laatste.
Voor de rest gaat alles zo ontzettend vies makkelijk tot nu toe .. netwerk, internet, spullen overkotsen, allemaal Appletje eitje.
 . Upgraden is geen strijd he bij OSX.
 . Upgraden is geen strijd he bij OSX.

Tiger - Leopard gaat het altijd 100% lekker. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 07:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je tot na een update wachten met installeren? Gewoon installeren. Upgraden is geen strijd he bij OSX.

Jij zo van je vrije dagen, wat doe ik? Nu hou je tijd over voor echte dingen. Huuuu!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef elcastel het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |