hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef maedel het volgende:
Bovennatuurlijk.com ben ik nog effe mee bezig zie ik, bedankt voor de tip
Die persoon droomt echter niet hetzelfde.
Gevraagdquote:
Dat is ook mijn idee van droomuitleg inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 16:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb er geen bronnen voor, maar het lijkt me dat de persoon symbool staat voor datgene waar jij die persoon ook mee symboliseert. Dus een goede vriend kan bv. betrekking hebben op vrienschap en gezellige ontmoetingen. Iemand waarmee je vaak ruzie hebt kan staan voor strijd. Iemand uit het verleden kan betrekking hebben op die periode uit je verleden, etc. Wat me ook belangrijk lijkt is hoe jij je voelt als je in het dagelijks leven met die persoon contact hebt: zijn het positieve ontmoetingen of juist negatieve. En op welke manier positief/negatief.
Ik heb zelf voor zover ik weet nog nooit op deze manier over iemand gedroomd. Bij mij is vaak van belang wat die persoon allemaal doet in mijn droom en wat voor relatie dat heeft tot mijzelf.
Waarom niet hier? Interessante vraag.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef maedel het volgende:
Ik zou ook nog wel wat willen weten over de verhouding "indruk maken/blijven hangen van een droom" en "importantie", maar misschien is dat meer iets voor een ander topic.
Ja zeker hoor, die persoon staat me erg na.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:52 schreef Burner82 het volgende:
en voor TS, als het iemand is, die je wel persoonlijk kent zal het toch betekenen dat je diegene wel leuk en aardig vind
Tot een tijd geleden voor mij ook hoor, en vaak gaat dat nog zo op. Maar bij die ene persoon is het dus dat diegene veelvuldig terugkomt (zeker wekelijks) en soort rol heeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee van droomuitleg inderdaad
Voor wat een tijdje terug heb gelezen is daar niet per se een verband tussen, maar zijn de belangrijke dromen vooral die een logisch verloop hebben, die dus niet van de hak op de tak gaanquote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef maedel het volgende:
Ik zou ook nog wel wat willen weten over de verhouding "indruk maken/blijven hangen van een droom" en "importantie", maar misschien is dat meer iets voor een ander topic.
ik schrik er niet zo erg van gelukkigquote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat met dat gezicht en die schreeuw heb ik trouwens ook wel eens gehad. Dat was schrikken
Wat bedoel je met "logisch verloopt"?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:28 schreef voskat het volgende:
[..]
Voor wat een tijdje terug heb gelezen is daar niet per se een verband tussen, maar zijn de belangrijke dromen vooral die een logisch verloop hebben, die dus niet van de hak op de tak gaan
Dromen die als een verhaal lopen zijn eigenlijk altijd belangrijk, dromen waarvan je geen touw aan vast kunt knopen zijn in de regel onbelangrijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "logisch verloopt"?
Ik droom eigenlijk nooit onnozele dingen (zo van, "wat moet ik daar dan weer mee).
Het is altijd een verhaal.
Ik schrijf het eigenlijk nooit op omdat ik ze jaren later nog helder af kan spelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:53 schreef voskat het volgende:
Schrijf je eigenlijk ook altijd op wat er gebeurt? Want dan kun je er op een later moment nog helder op terug denken en proberen te bedenken wat het zou kunnen betekenen
Als je erg schrikt in je droom, schrik je dan niet altijd wakker? Als ik wakker schrik, durf ik meestal niet meer te slapen.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat met dat gezicht en die schreeuw heb ik trouwens ook wel eens gehad. Dat was schrikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |