quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:20 schreef Eskimo-Joe het volgende:
op welk level zitten jullie eigenlijk (of kleur band)?
Jep. Hoezo? Jullie niet?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:43 schreef Andyy het volgende:
wij hebben ook geen levels.
maar dragen jullie bitjes ?
Ja precies, vandaar dat ik "blij" dat me tong ertussen zatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:37 schreef Andyy het volgende:
of als je tanden op elkaar worden geslagen(gelukkig nooit hard meegemaakt
)
Je kan de uiteinden iets korter knippen, zodat hij minder ver in je mond zit. Edit: oh heb je al gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:57 schreef Andyy het volgende:
ik had eigenlijk nooit echt een bitje gedragen, had het wel aangeschaft enzo.
laatst pas een beetje naar mijn tanden gevormd
maar ik krijg telkens kokhalsneigingen, iemand tips ?
Af en toe een slokje water nemen tijdens de training.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:57 schreef Blackviper het volgende:
Het helpt bij mij ook als je hem in doet met een beetje water. Zodat het niet al te droog wordt. Verder vind ik het kut als je echt gesloopt bent.. Maar dan nog steeds verder moet dan kan je steeds lastiger adem halen met dat ding.. Wordt je mond ook droger en krijg je van die neigingen dat je het bitje uit wilt spugen..
Wij trainen 1,5 uur en hebben bijna altijd hele training dat bitje in. Was wel even wennen dus.
Ja dat doe ik ook wel.. Als is het alleen maar om de liters zweet aan te vullenquote:Op zondag 8 maart 2009 02:08 schreef michail8 het volgende:
[..]
Af en toe een slokje water nemen tijdens de training.
Ik drink isostar dan meestal 1,5 bidon per 1,5 training. Werkt wel aardig volgens mij. Maar het beste blijft toch je conditiequote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef Andyy het volgende:
sportdrank drinken ?
ik merk iig wel een beetje verschil tussen sportdrank en gewoon water qua prestatie
persoonlijk presteer ik met vechtsporten het beste als ik ergens naar toe kan trainen... en dat kan bij krav helemaal niet...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Geen level. Althans ik zou het niet weten. Doen we niet aan. De filosofie is geloof ik dat het er niet toe doet welk level je bent maar wat je inzet is en wat je kan ipv "patsen" met levels. Ergens vind ik het wel weer jammer. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer best.
Tja volgens mij heeft een ieder zijn trainer wel ervaringen met real life situaties gehad.. Zij het in zijn/haar beroep of in het prive leven..quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
persoonlijk presteer ik met vechtsporten het beste als ik ergens naar toe kan trainen... en dat kan bij krav helemaal niet...
krav is meer een techniek dan een sport... ik vraag me af hoe het zich in het echt manifesteert
mja weet je wat ik het een beetje vind... kijk je hebt er zeker wel wat aan.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:03 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Tja volgens mij heeft een ieder zijn trainer wel ervaringen met real life situaties gehad.. Zij het in zijn/haar beroep of in het prive leven..
Verder hoor ik wel eens wat van mede leden die bijvoorbeeld in de beveiliging werken Hoor altijd dezelfde dingen.. De meeste dingen zijn instinctmatig en omdat ze onder stresssituatie getraind (licht aan uit, schreeuwen, meerdere mensen die aan je trekken en duwen, zaklamp in je ogen.., rondjes draaien tot je duizelig bent, etc etc) worden helpt het je, als er iets gebeurd dat je iig niet verstijfd van angst en je dus toch nog redelijkerwijs je technieken uit kan voeren..
Ik heb zelf geen ervaring met dingen in het echt, gelukkig maar. Er zullen hier ongetwijfeld ook zat voorbeelden zijn.
Welke leraar en waar ben je gisteren begonnen ?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef richie12 het volgende:
Afgelopen zaterdag de basis seminar gehad in Zwolle.
Gister dus officieel begonnen![]()
Alleen de blauwe plek van zaterdag is gister wel iets groter geworden, but that's all in the game
Mwah niets is ultiem en er bestaan ook geen goeroe's iedereen kan verslagen worden..quote:Op woensdag 15 april 2009 00:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja weet je wat ik het een beetje vind... kijk je hebt er zeker wel wat aan.
maar veel mensen beschouwen het als de ultime vecht techniek en ik denk dat het niet waar is.
je oefent een aantal vormen zonder druk en mag dan gaan bidden dat je het in stress situaties na doet / na kan doen.
ik heb nu al een aantal jaartjes muay thai achter de rug en daarvoor nog wat taekwondo en judo.
t is net als droogneuken.. t is leuk om te doen maar of je er wat aan hebt als je echt gaat neuken is de vraag
Bo van Velzen van defensivetactics.nlquote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Welke leraar en waar ben je gisteren begonnen ?
het liefst zo luchtig mogeiljkquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Nooduitgang het volgende:
btw wat eten jullie voor zon training? ik heb tijdens de training altijd t gevoel te weinig energie te hebben..
Meestal zo min mogelijk.. Het is niet echt relaxt met volle maag of zwaar eten knietjes en stoten te vangen vind ik altijd..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Nooduitgang het volgende:
btw wat eten jullie voor zon training? ik heb tijdens de training altijd t gevoel te weinig energie te hebben..
Jij deed toch ook krav?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
aikido, beste geest/lichaam sport.
krav opportunistische aanvalsport.
JKD misschien eens proberen ?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja weet je wat ik het een beetje vind... kijk je hebt er zeker wel wat aan.
maar veel mensen beschouwen het als de ultime vecht techniek en ik denk dat het niet waar is.
je oefent een aantal vormen zonder druk en mag dan gaan bidden dat je het in stress situaties na doet / na kan doen.
ik heb nu al een aantal jaartjes muay thai achter de rug en daarvoor nog wat taekwondo en judo.
t is net als droogneuken.. t is leuk om te doen maar of je er wat aan hebt als je echt gaat neuken is de vraag
Wij hanteren levels 1 t/m 5 (yellow, orange, green, blue, brown), net als Itay Gil. Dus daar zou je naartoe kunnen trainen, al hecht ik er niet zoveel waarde aan.. Het is wel handig om bepaalde technieken, zoals ontwapeningen van pistolen, te kunnen oefenen met andere gevorderden. Degenen die dan net zijn begonnen, en nog niet hun 1e level hebben, kunnen zich dan richten op andere oefeningen zoals verwurgingen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
persoonlijk presteer ik met vechtsporten het beste als ik ergens naar toe kan trainen... en dat kan bij krav helemaal niet...
krav is meer een techniek dan een sport... ik vraag me af hoe het zich in het echt manifesteert
Ik eet minimaal een uur van tevoren wat aardappelpuree, dat is licht verteerbaar. Of als dat niet kan omdat ik niet thuis ben een uur van te voren, eet ik 2 boterhammen ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Nooduitgang het volgende:
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef Nosh het volgende:
http://www.ikmf.nl/waar.php!!
Een introductiecursus heeft me altijd al geboeid, vooral door het effectieve ervan. Weinig overbodige poespas, gewoon doelgericht werken. Ben wel benieuwd hoe het zit met conditie-opbouw. Momenteel is het echt benedenmaats, eerst dat verbeteren voordat ik eventueel bij Amersfoort of Utrecht langs ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |