het liefst zo luchtig mogeiljkquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Nooduitgang het volgende:
btw wat eten jullie voor zon training? ik heb tijdens de training altijd t gevoel te weinig energie te hebben..
Meestal zo min mogelijk.. Het is niet echt relaxt met volle maag of zwaar eten knietjes en stoten te vangen vind ik altijd..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Nooduitgang het volgende:
btw wat eten jullie voor zon training? ik heb tijdens de training altijd t gevoel te weinig energie te hebben..
Jij deed toch ook krav?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
aikido, beste geest/lichaam sport.
krav opportunistische aanvalsport.
JKD misschien eens proberen ?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja weet je wat ik het een beetje vind... kijk je hebt er zeker wel wat aan.
maar veel mensen beschouwen het als de ultime vecht techniek en ik denk dat het niet waar is.
je oefent een aantal vormen zonder druk en mag dan gaan bidden dat je het in stress situaties na doet / na kan doen.
ik heb nu al een aantal jaartjes muay thai achter de rug en daarvoor nog wat taekwondo en judo.
t is net als droogneuken.. t is leuk om te doen maar of je er wat aan hebt als je echt gaat neuken is de vraag
Wij hanteren levels 1 t/m 5 (yellow, orange, green, blue, brown), net als Itay Gil. Dus daar zou je naartoe kunnen trainen, al hecht ik er niet zoveel waarde aan.. Het is wel handig om bepaalde technieken, zoals ontwapeningen van pistolen, te kunnen oefenen met andere gevorderden. Degenen die dan net zijn begonnen, en nog niet hun 1e level hebben, kunnen zich dan richten op andere oefeningen zoals verwurgingen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
persoonlijk presteer ik met vechtsporten het beste als ik ergens naar toe kan trainen... en dat kan bij krav helemaal niet...
krav is meer een techniek dan een sport... ik vraag me af hoe het zich in het echt manifesteert
Ik eet minimaal een uur van tevoren wat aardappelpuree, dat is licht verteerbaar. Of als dat niet kan omdat ik niet thuis ben een uur van te voren, eet ik 2 boterhammen ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Nooduitgang het volgende:
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:37 schreef Nosh het volgende:
http://www.ikmf.nl/waar.php!!
Een introductiecursus heeft me altijd al geboeid, vooral door het effectieve ervan. Weinig overbodige poespas, gewoon doelgericht werken. Ben wel benieuwd hoe het zit met conditie-opbouw. Momenteel is het echt benedenmaats, eerst dat verbeteren voordat ik eventueel bij Amersfoort of Utrecht langs ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |