Nee ikke.. Maar ik maak me zorgen om de burenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is dat gebiedende wijs of ga jíj het proberen?
Hoezo? Ga je helemaal naakt dan? Denk dat de buren dat wel op prijs zouden stellenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ikke.. Maar ik maak me zorgen om de buren
Ja hallo zie ik zo bleek !! Tis volgens Veulen een ultieme ervaring om blootvoets door de sneeuw te lopen. Gut wat ben ik blij dat er zelden sneeuw valtquote:Op donderdag 20 december 2007 20:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je helemaal naakt dan? Denk dat de buren dat wel op prijs zouden stellen
Het lijkt mij een marteling, krijg het al koud bij het idee, maar volgens Veulen gaan je voeten er heel lekker van gloeien. Heb een voorstel, als jij het nu uitprobeert, hoor ik van jou of het lekker was, goed?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo zie ik zo bleek !! Tis volgens Veulen een ultieme ervaring om blootvoets door de sneeuw te lopen. Gut wat ben ik blij dat er zelden sneeuw valt
Huuhhhh... Ja o.k.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het lijkt mij een marteling, krijg het al koud bij het idee, maar volgens Veulen gaan je voeten er heel lekker van gloeien. Heb een voorstel, als jij het nu uitprobeert, hoor ik van jou of het lekker was, goed?
Je bent stoerquote:Op donderdag 20 december 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Huuhhhh... Ja o.k.Proefmuis in aktie..
Ja da's heel mooi. En nu ff lekker met je blote voeten door de sneeuw.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
Nee hoor .. Dit is stoer !!! Heb wat met boten oceanen en alles wat er leeft ..
http://nl.youtube.com/watch?v=7erjOFT2490
Er is geen sneeuw hier (A'dam)quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's heel mooi. En nu ff lekker met je blote voeten door de sneeuw.
Damn.quote:
Maar belofte maakt schuld.. Neem mijn camera mee als er sneeuw ligt. Stuur de ziekenkosten rekening naar veulen.quote:
Oii we lachen hierquote:
Ech niequote:
Wat heb je dan te zeiken, zeuren, neuselen ofzo danquote:
Me Moederquote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
raad 's wie er klaar met de kerstmarkt is?!
Jou overbuurvrouw?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
eeehhh.....jij? Helemaal klaar nu?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah als dat alles isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |