Aartiquote:Op donderdag 20 december 2007 16:36 schreef Aarti het volgende:
hey
Dat is saai.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:48 schreef AirwiN het volgende:
Net beoordelingsgesprek gehad. Goed / Zeer goed beoordeling!
Klopt, maar de harde euro's die ik daarvoor terug krijg, maakt dat mijn leven vanzelf wel minder saai wordt!quote:
Ik heb geen beoordeling, ze moeten die nog inplannenquote:
Euro's zijn toch overrated.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar de harde euro's die ik daarvoor terug krijg, maakt dat mijn leven vanzelf wel minder saai wordt!
Dat boeit mij dan weer helemaal niks!quote:
Beter dan dollars. Oink oink!!quote:
http://iswallow.com/quote:Op donderdag 20 december 2007 16:59 schreef Pheno het volgende:
3 liter down the throat!
Ik zal ze een zakje opsturenquote:
Of een filmpje waarin je drie liter naar binnen werkt!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:07 schreef Pheno het volgende:
Ik zal ze een zakje opsturen
Dat zal best. Wanneer mag je naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben misselijk, niet zo'n beetje ook niet.
Als het eruit komt, zal het vast niet lekkerder smaken.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben misselijk, niet zo'n beetje ook niet.
Ik heb denk ik al twee liter naar buiten gegooid. Alsof je door je anus pist.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het eruit komt, zal het vast niet lekkerder smaken.
http://1pinguin3cups.comquote:Op donderdag 20 december 2007 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Als het eruit komt, zal het vast niet lekkerder smaken.
Vrijdag 11.00 gaan ze eens kijken naar die als nieuw uitziende, blinkschone darmen.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal best. Wanneer mag je naar het ziekenhuis?
Dat is al de tweede keer deze week dat ik aan Steve-O moet denkenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al twee liter naar buiten gegooid. Alsof je door je anus pist.
Wat verwachten ze te gaan vinden?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag 11.00 gaan ze eens kijken naar die als nieuw uitziende, blinkschone darmen.
En dat voor z'n smeerpijperij liefhebber als jijzelf!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dat aanklik he.
Ze verwachten iets in mijn darm. En anders erom heen. Kan dus nog een abces zijn. Of uitgroeiend littekenweefsel. Of iets wat al voor de operatie er zat, maar nu zich pas laat zien. Alles kan dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat verwachten ze te gaan vinden?
Die meevaller is omgezet naar een tegenvaller?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:15 schreef liefie_ het volgende:
Het is een slecht idee om te gaan winkelen als je net een finaciele meevaller hebt gehad
Klinkt heftig. Zenuwachtig?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:17 schreef Pheno het volgende:
Ze verwachten iets in mijn darm. En anders erom heen. Kan dus nog een abces zijn. Of uitgroeiend littekenweefsel. Of iets wat al voor de operatie er zat, maar nu zich pas laat zien. Alles kan dus.
Neuh maar mn familie vind me vast enorm aardig deze kerstquote:Op donderdag 20 december 2007 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die meevaller is omgezet naar een tegenvaller?
This is the worst day of my life. Morgen boeit me niet zo. De aanloop (quote:
Leuk voor de mensen die visueel ingesteld zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De huisarts is al eens met een kleine versie van die camera naar binnen geweest.
Dat went. Tenminste, ik ben eraan gewend. Zo enorm veel onderzoeken al gehad in mijn leven, dat het me niets meer doet.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
This is the worst day of my life. Morgen boeit me niet zo. De aanloop () er naar toe met deze crap is tig keer erger. De huisarts is al eens met een kleine versie van die camera naar binnen geweest, het is even pijn hebben, maar daarna voel je niets meer. Geen zenuwen in je darmen, dus veel meer pijn kan het niet doen tov de kleine handycam. En of ze wat gaan vinden? Als ik me daar nu al druk om ga maken....met mijn geluk vinden ze juist niets, zodat ik nog meer leuke onderzoeken mag gaan doen
De meesten zien bij mij een pinguin op hun netvlies, dus het zal best grappig zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 17:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die visueel ingesteld zijn.
Ach, zie mij als CL2, de mannelijke variantquote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef liefie_ het volgende:
Pheno suc6 en zo, ik zal straks wat uitgebreider symphatiek reageren, maar eerlijk gezegd lees ik je posts nu even nietWant ik zit te eten
Ik zie je gewoon als Pheno, een van de zeer gewaardeerde R&P SC'ers.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zie mij als CL2, de mannelijke variant
De onderzoeken boeien me ook niet, vorige medisch probleem ("astma, yeah right") heeft ook maar 20 onderzoeken geduurd om erachter te komen dat het wat anders wasquote:Op donderdag 20 december 2007 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat went. Tenminste, ik ben eraan gewend. Zo enorm veel onderzoeken al gehad in mijn leven, dat het me niets meer doet.
In elk geval sterkte Pheno.
*visualiseer*quote:Op donderdag 20 december 2007 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zie mij als CL2, de mannelijke variant
Ja, tell me about it.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:30 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk kunnen al die onderzoeken niet op dezelfde dag, nee, je mag 20 vrije dagen opofferen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |