Ik heb hier nog een reserve. Alleen is hier geen sneeuwquote:Op donderdag 20 december 2007 15:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Het dunne laagje sneeuw hier is trouwens mooi, alleen wat minder als de sneeuw steeds in je ogen waait. Had ik maar een duikbril ofzo, dat lijkt me handig.
Kom gezellig weer naar Utrechtquote:
wLzquote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kom gezellig weer naar Utrecht.
Timing is allesquote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef Pheno het volgende:
Goh, post. Salarisstrook en een blauwe enveloppe. Die graaiers zijn er snel bij
Wordt 't automatisch toegestuurd?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef Pheno het volgende:
Goh, post. Salarisstrook en een blauwe enveloppe. Die graaiers zijn er snel bij
nou ja, als het goed is krijg ik een flinke som terug, lees ik netquote:
Fill the mead cup, drain the barrel. Falalalala, falalalaquote:Op donderdag 20 december 2007 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Zo, het is kerstvakantie en hoog tijd om naar de kroeg te gaan.
Veel plezier Platomanquote:Op donderdag 20 december 2007 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Dat klopt.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Enjoy mèhn. Enjoy.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, ik verwacht morgen dan ook een lichte kater te hebben.
Zuip zequote:Op donderdag 20 december 2007 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Ik woon hier al bijna 2 jaar, maar ik ga nu pas voor het eerst naar Tivoli de Helling.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Da's hendig sjiek Twist. Morgen heeft JD ook bier. Ik water. As usual.
Op 10 minuten fietsafstand.
Joh, ideaal! Dan ben ik in 2006 voorbij gelopenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik woon hier al bijna 2 jaar, maar ik ga nu pas voor het eerst naar Tivoli de Helling.
Ik las het net, ja. Disney Channel is niet blijquote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef TwistedDarling het volgende:
16-jarig zusje van Britney Spears is zwanger. Nice happy family.
Zouden ze van de Veluwe komen?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:52 schreef TwistedDarling het volgende:
16-jarig zusje van Britney Spears is zwanger. Nice happy family.
Te beginnen bij het heuglijke clichébevallen in een hoekje van het Prom en de baby achterlaten in een dumpster zodat je weer kan gaan dansenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Tijd voor een Celebrity trailer trash reality show.
Nee. Op de Veluwe werkt abstinence onlyquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 20 december 2007 15:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Ze hebben er wel regelmatig toffe dingen, maar ik had daar nooit eerder de energie voor. Nu wel.![]()
Mooie opening (haha openingquote:Op donderdag 20 december 2007 15:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Te beginnen bij het heuglijke clichébevallen in een hoekje van het Prom en de baby achterlaten in een dumpster zodat je weer kan gaan dansen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mooie opening (haha opening, he bah, deze doordenker gaat me veel te ver
).
Niet te hard lachen he, denk om je hechtingen.quote:
Je wil niet nog een opening?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet te hard lachen he, denk om je hechtingen.
Ongetwijfeld, maar niet in Q.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:09 schreef TwistedDarling het volgende:
Nee ik heb zo al genoeg openingen Litpho.
Hij is er gewoon nog niet aan gewend.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik denk niet dat Q zelf zo blij is met zijn extra opening.
Dat voel ik vanzelf wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet te hard lachen he, denk om je hechtingen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik denk niet dat Q zelf zo blij is met zijn extra opening.
Goedzo! Nog even volhouden ouwe. Je kunt hetquote:
Jeej!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef TwistedDarling het volgende:
oké Qtie, ik moet eerst even langs het winkelcentrum, maar daarna kom ik weer to the rescue.
Ik zal wel moeten. Met die ijzeren discipline die ik heb. het moet eigenlijk in 4-8 uur, dus we gaan voor de 4quote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Goedzo! Nog even volhouden ouwe. Je kunt het
Dat doe ik al vanaf gisteravond niet meer. Om 22.00 nog even wat finse rondos naar binnen gewerkt, maar die heb ik al weer mogen zien vertrekkenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
En dan dus niets meer eten tot het onderzoek geweest is?
Volgende week pas weer verplichtingen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:23 schreef Vork het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Tijd voor een paar daagjes zonder verplichtingen (nouja, alleen leuke).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |