Was het ergens in dit verhaal ook nog de bedoeling dat het leuk was voor mij, of mag ik me beperken tot blij zijn voor jou?quote:
Hmm, waarschijnlijk omdat ik het plaatje gecached heb staan dat deze wel bij mij vertoond wordt.quote:
Smerig zeker?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
GADVERDAMMMEEEEEEE
Je vloeibare dieet werkt niet mee?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
GADVERDAMMMEEEEEEE
Ik heb ze al tig keer gesmeekt om het niet meer over te maken aangezien ik er al lang geen recht meer op heb.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Die zorgtoeslag mag wel eens opschieten.
Yuck. Sterktequote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
Eerste 600 ml naar binnen en ik zit nu al echt te kokhalzen. Alsof je vloeibaar cement naar binnen gooit. Ik moet een liter per uur, maar bouw even een voorsprong op. Ik heb nu even pauze van 20 minuten
Neem ontslag, dan klopt je zorgtoeslag in ieder geval weerquote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ze al tig keer gesmeekt om het niet meer over te maken aangezien ik er al lang geen recht meer op heb.
Jij en smeken? Dat vind ik nou helemaal niet passen. Ik zie jou er meer voor aan om op een hautain toontje hen er wederom op te wijzen dat je geen recht hebt op die toeslag...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb ze al tig keer gesmeekt om het niet meer over te maken aangezien ik er al lang geen recht meer op heb.
Drie jaar geleden ha dik er ook geen recht meer op. Toch volledig bedrag gestort gekregen. Daarna verhuisd, van verzekeringsmaatschappij veranderd en mijn bankrekening op gezegd (om andere redenen overigens). Nooit meer wat van gehoord.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En toch zit ik er al uren met veel smart op te wachten.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad geen smeken, meer vragen of ze wel goed bij hun hoofd waren.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en smeken? Dat vind ik nou helemaal niet passen. Ik zie jou er meer voor aan om op een hautain toontje hen er wederom op te wijzen dat je geen recht hebt op die toeslag...
Het is ook leuk voor jou want nu heb ik meer tijd om hier te kletsen!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was het ergens in dit verhaal ook nog de bedoeling dat het leuk was voor mij, of mag ik me beperken tot blij zijn voor jou?
Qua papierwinkel is dat de beste oplossing ben ik bang.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neem ontslag, dan klopt je zorgtoeslag in ieder geval weer.
Dat klinkt meer Platoriaans ja...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
Het was inderdaad geen smeken, meer vragen of ze wel goed bij hun hoofd waren.
Het lijkt me fascinerend om te zien hoe je die twee zou combinerenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad geen smeken, meer vragen of ze wel goed bij hun hoofd waren.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het is ook leuk voor jou want nu heb ik meer tijd om hier te kletsen!
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=The+incredible+expanding+mindfuck&meta=&btnG=Google+zoekenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
Litpho, ben jij bekend met een project/band dat "The incredible expanding mindfuck" heet? En zoja, waar kan ik het vinden?.
Daar loopt al een topic over hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 14:30 schreef liefie_ het volgende:
Zeg kan fok niet iets leuks verzinnen voor die 3 fm mensen?
Tot zover de bijdrage van Phenoquote:
Waarbij pinguins blijkbaar niet gewenst zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar loopt al een topic over hoor
Dat is de slowchat van 3FM, daar gaat het nu niet omquote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij pinguins blijkbaar niet gewenst zijn.
Ow ik daar postenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de slowchat van 3FM, daar gaat het nu niet om
Nee. Geen idee.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
Litpho, ben jij bekend met een project/band dat "The incredible expanding mindfuck" heet? En zoja, waar kan ik het vinden?.
En _A_ dan nog leuk: kun je niet 1 liter in 1x doenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
Laptop mee naar de WC en gaan.
Ik ben bang dat ik ook nog te goed verzekerd ben.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ze staat in je testament zeker?
Gevoel voor humor, die _A_quote:Op donderdag 20 december 2007 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
En _A_ dan nog leuk: kun je niet 1 liter in 1x doen
Ik kan je verzekeren, Pheno heeft hem niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:50 schreef liefie_ het volgende:
Volgens mij ben ik mn haarborstel kwijt
CRAP!
Nee, dat klopt. Dat zou het meest nutteloze item in de badkamer zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, Pheno heeft hem niet.
Daar weet ik wel raad meequote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou echt niks zijn zonder mn haarborstel
Mn haar is al zo lang nu, halverwege mn rug
Daarom laat ik het ook liggenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:58 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou echt niks zijn zonder mn haarborstel
Mn haar is al zo lang nu, halverwege mn rug
Niet proberen op te drinken met Pheno doet wonderen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:18 schreef Q. het volgende:
Gelukkig gaat het vandaag een heel stuk beter dan gisteren.
Ik denk dat hij me toch wel gaat verslaan qua ellendigheid.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet proberen op te drinken met Pheno doet wonderen.
Vandaag zeker. 1,25 liter weg. "We zijn er bijna"quote:Op donderdag 20 december 2007 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me toch wel gaat verslaan qua ellendigheid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |