Ik zie dat de ware kerstgedachte ook bij jou weer de kop heeft opgestokenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of die mensen die altijd vroeger naar huis moeten om hun kinderen op te halen
Volgens mij de reden dat men kinderen neemt, voor de rest droppen ze die dingen toch bij een creche
Ahh. Okéquote:Op donderdag 20 december 2007 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
Volgens mij doet niemand het hier.![]()
Maar volgens mij is een jaaroverzicht de hoogte- en dieptepunten van een jaar dat lijkt mij verder gaan dan alleen seks.
Maar het is juist zo'n geweldige combinatiequote:Op donderdag 20 december 2007 13:04 schreef liefie_ het volgende:
NeeheejSneeuw
Kinderen doen me niet zo veel
Sneeuw wel
1 brownie is veel?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef liefie_ het volgende:
Hmmmm mn brownie is heerlijk
Wel een beetje veel
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het koud. En honger. Kan de zon weer gaan schijnen please?
Vriendin heeft grote stukken gesnedenquote:
Er is hier geen sneeuw, dus ze hebben weinig te genieten.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee
Laat sneeuwliefhebbers ook ff genieten ja!
In de lente krijg jij je zon weer
Maar hier wel!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is hier geen sneeuw, dus ze hebben weinig te genieten.
Dan mag ik hier toch wel om zon wensen? De sneeuw ligt er al, dus laat die zon maar komen, maakt juist een mooi plaatje: heldere lucht, zon en dan sneeuw.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar hier wel!
En door de zon gaat het weg
En hoe minder zon hoe meer kans op meer sneeuw
Gevolgd door half gesmolten sneeuw die tegen de avond bevriest. Ik wil vandaag graag nog thuiskomen als je het niet erg vindt, dus laten we die zon vandaag eens vetoën.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan mag ik hier toch wel om zon wensen? De sneeuw ligt er al, dus laat die zon maar komen, maakt juist een mooi plaatje: heldere lucht, zon en dan sneeuw.
Jeeeuuuj Go Litpho!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gevolgd door half gesmolten sneeuw die tegen de avond bevriest. Ik wil vandaag graag nog thuiskomen als je het niet erg vindt, dus laten we die zon vandaag eens vetoën.
Aan het F5-en bij internetbankieren.quote:
Dat regelt de overheid al met de strooiwagens, daar heb je geen zon voor nodigquote:Op donderdag 20 december 2007 13:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gevolgd door half gesmolten sneeuw die tegen de avond bevriest. Ik wil vandaag graag nog thuiskomen als je het niet erg vindt, dus laten we die zon vandaag eens vetoën.
Juist bij helder weer blijft het kouder, waarom denk je dat het harder vriest als het helder is?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:29 schreef liefie_ het volgende:
Nee
Hoe meer zon hoe warmer het gaat worden
Hoe warmer hoe minder sneeuw
Wil je iets gaan kopen?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aan het F5-en bij internetbankieren.
Ow nou dan kom maar door met die zonquote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Juist bij helder weer blijft het kouder, waarom denk je dat het harder vriest als het helder is?
ben je zo frigide?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow nou dan kom maar door met die zon
Zolang het maar ik hoef geen warmte hoor
Daarom, laat die zon maar door het raam schijnen? Warmtequote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef liefie_ het volgende:
Buiten!
En het is juist leuker om het binnen warm en knus te maken als het buiten vriest dat het kraakt
Ik zat gisteren in de trein bij een stel vriendinnen waarvan één een uiterst onsamenhangend verhaal vertelde over dat je internetbankieren heel erg snel moet doen, omdat hackers je anders kunnen traceren net zoals je in films ziet met telefoongesprekkenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aan het F5-en bij internetbankieren.
Kniebandages zodat ik weer fijn kan joggen zonder m'n knieën nog eens teveel te belasten.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in de trein bij een stel vriendinnen waarvan één een uiterst onsamenhangend verhaal vertelde over dat je internetbankieren heel erg snel moet doen, omdat hackers je anders kunnen traceren net zoals je in films ziet met telefoongesprekken.
Kun je ze niet terug claimen dan of zo?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kniebandages zodat ik weer fijn kan joggen zonder m'n knieën nog eens teveel te belasten.
Dat joggen is onwijs belangrijk om m'n gezondheid weer op peil te krijgen, toch jammer dat m'n geldgebrek me zelfs daarbij tegenwerkt.
Dat was wel het doel, ja. Nog drie uurtjes.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:32 schreef liefie_ het volgende:
Go Litpho!
Lord of the rings onlinequote:
One Token Ring to Rule them All.quote:
Een gouden kikker?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft er dan ook nog wel 1;
[ afbeelding ]
Weet je lieve Litpho, ik heb vakantie!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was wel het doel, ja. Nog drie uurtjes.
Ja, dat wist ik. Dat wist ik zelfs al de vorige keer dat je het zeiquote:Op donderdag 20 december 2007 13:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Weet je lieve Litpho, ik heb vakantie!
Leuk he!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Dat wist ik zelfs al de vorige keer dat je het zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |