Over het algemeen zijn Hagenezen ook zeer tof hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken ook hagenezen, die stonden hier jaren in het mooe brabant op de camping
. Goeie mensen
.
Als nou eens een bus met toffe Hagenezen naar het Plein gestuurd wordt, dan kunnen ze voor die aso's gaan staan. En dan hebben we publiek dat kan gaan staan springen op The Wombats.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:16 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Hagenezen ook zeer tof hoormaar jammer van die paar aso's hier in de stad
Mijn gedachten, Ik wilde ook gaan. Maar toch nog even hangen....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:18 schreef Lauzie het volgende:
Man ze draaien echt alleen maar lekkere nummers. Zo kom ik nooit aan slapen toe...
Ach die heb je overalquote:Op donderdag 20 december 2007 01:16 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn Hagenezen ook zeer tof hoor [afbeelding] maar jammer van die paar aso's hier in de stad [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:21 schreef seriousrequeststar het volgende:
valkenswaard is toch limburg??
Ik heb zin in snertquote:Op donderdag 20 december 2007 01:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb net voor het eerst weer een soep-sms gespot.
Die ijsbaan stelt ook niks voor, er liggen van die plastic puzzelstukken op.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
momenteel 2 (!) mensen op de ijsbaan (daar kijk ik op uit). ook raar: er staat keihard muziek op bij de ijsbaan en het is NIET 3FM :S
Ik kan helaas niet wegens werk en mijn net gekocht appartementquote:Op donderdag 20 december 2007 01:24 schreef Lauzie het volgende:
Gaat er nog iemand naar het Glazen Huis dan komende dagen? Ik woon serieus op loopafstand, ben alleen ziek nu [afbeelding] Maar wil zeker mijn Gerard gaan bewonderen [afbeelding]
Ik woon in de herenstraat.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:24 schreef Lauzie het volgende:
Gaat er nog iemand naar het Glazen Huis dan komende dagen? Ik woon serieus op loopafstand, ben alleen ziek nuMaar wil zeker mijn Gerard gaan bewonderen
Wij hebben een best toffe schaatsbaan hier op de marktquote:Op donderdag 20 december 2007 01:25 schreef Zotheid het volgende:
Gaat behoorlijk snel hier. [afbeelding]
[..]
Die ijsbaan stelt ook niks voor, er liggen van die plastic puzzelstukken op. [afbeelding]
Vorig jaar was het trouwens wel erg romantisch, samen met m'n vriendin op een bankje gezeten terwijl ze bij de ijsbaan kiss me draaiden. [afbeelding]
Naar de politie brengen of terug geven zou ik maar doenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat moet je doen met een buurman die om 12:00 woedend aan belt omdat je teveel herrie maakt en die in zijn woede/gesprek zijn hele portefeuille op de grond smijt en vervolgens woedend en tierend terug gaat.
hij ligt hier nog steeds inclusief beurs met
Die is echt stukken groter dan dat ding op het plein.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij hebben een best toffe schaatsbaan hier op de markt. http://www.valkenswaardonice.nl/
Liever Bianca Ryanquote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef broer het volgende:
Godver! Nee! Niet nóg een keer Last Christmas!
naar den haagquote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Naar de politie brengen of terug geven zou ik maar doen.
Lijk je op Gerard Ekdom dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Helemaal als ik bij jou zou mogen slapen![]()
.
Allereerst: uitloggen van FOK!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat moet je doen met een buurman die om 12:00 woedend aan belt omdat je teveel herrie maakt en die in zijn woede/gesprek zijn hele portefeuille op de grond smijt en vervolgens woedend en tierend terug gaat.
hij ligt hier nog steeds inclusief beurs met
Ik ben er zelf nog niet echt geweest, maar hij is dit jaar echt stukken groter als vorige jaren, wel altijd gezellig dat dingquote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die is echt stukken groter dan dat ding op het plein. [afbeelding]
Omg, die clip... [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Lijk je op Gerard Ekdom dan? [afbeelding]
Is dat dat meisje dat All I Want For Christmas nog een keer heeft gemaakt, maar dan nog slechter dan Mariah Carey?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef DaMook het volgende:
Liever Bianca Ryan, maar deze is ook goed
.
Vorig jaar was hij hier in Den Haag een stuk groter. Nu is het een miezerig dingetje dat nog nep is ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nog niet echt geweest, maar hij is dit jaar echt stukken groter als vorige jaren, wel altijd gezellig dat ding![]()
.
Idd die clip.
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat dat meisje dat All I Want For Christmas nog een keer heeft gemaakt, maar dan nog slechter dan Mariah Carey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |