k ben nog wakker, maar ga geloof ik maar eens verstandig mijn nestje in. Ik mag dan wel niet werken morgen van mijn baas, maar wil er toch wel bijtijds uit en zulks.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Peterchris het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wakker?
'Navond!quote:
waarschijnlijk pit je al, maar toch: welterusten!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben nog even wakker. Maar ga bijna slapen
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:35 schreef BrandX het volgende:
En zoals gezegd, ik ga verstandig doen en mijn mandje opzoeken! Ciaoo!!![]()
hey blauwe BXquote:Op donderdag 20 december 2007 01:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
k ben nog wakker, maar ga geloof ik maar eens verstandig mijn nestje in. Ik mag dan wel niet werken morgen van mijn baas, maar wil er toch wel bijtijds uit en zulks. [afbeelding]
[..]
'Navond! [afbeelding]
[..]
waarschijnlijk pit je al, maar toch: welterusten! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En zoals gezegd, ik ga verstandig doen en mijn mandje opzoeken! Ciaoo!! [afbeelding] [afbeelding]
Zie onder mijn usernamequote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef Peterchris het volgende:
Waar zit je dan?
Jeps, prima te hebben inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef Peterchris het volgende:
Lekker warm daar zeker [afbeelding]
Hoi Sebasserquote:Op donderdag 20 december 2007 07:46 schreef Wisvijfje het volgende:
Hihi wat een kut TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |