Helaas net niet..moet van Gertmans altijd om 11 uur afhaken..hij vind dat ik anders te lollig word.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je wordt er wel blauw van??
Foei foei Soury....languagequote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Verdomme ............
Vloeken alleen in het Duits aub..quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Verdomme ............
word zonder tquote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas net niet..moet van Gertmans altijd om 11 uur afhaken..hij vind dat ik anders te lollig word.
Whehehe...denk je wel aan je relverbod jegens de allerliefste Jappiequote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
And I'm proud of it, ouwe slappe lul!
Nope..opgedronken..maar ik pak er nog een als je het niet erg vind..ik mag nog 40 minuten van Gert.quote:
UND JEDER SOLL DIE EVA GEHORSAMEN!!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vloeken alleen in het Duits aub..
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
Verdomme ............
Das best langquote:Op woensdag 19 december 2007 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..opgedronken..maar ik pak er nog een als je het niet erg vind..ik mag nog 40 minuten van Gert.
Had geen keusquote:Op woensdag 19 december 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Je hebt m deze keer wel lekker snel gevonden
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas net niet..moet van Gertmans altijd om 11 uur afhaken..hij vind dat ik anders te lollig word.
"Word" moest daar ook zonder t.... alleen "vind" had wel met een t gemoetenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
word zonder t![]()
Nog een minuut of 40, Jappert.
Niet verder vertellen maar mocht ie straks weer ff zijn aandacht op die hete Cali hebben gericht..pik ik er mooi een paar minuten bijquote:
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
"Word" moest daar ook zonder t.... alleen "vind" had wel met een t gemoeten
Mooie kompensasiequote:Op woensdag 19 december 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Gelijk heb jequote:Op woensdag 19 december 2007 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet verder vertellen maar mocht ie straks weer ff zijn aandacht op die hete Cali hebben gericht..pik ik er mooi een paar minuten bij
Doe dat maar, vind het leuk als je wat langer blijft, heb je nog een klein makkelijk raadseltje?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet verder vertellen maar mocht ie straks weer ff zijn aandacht op die hete Cali hebben gericht..pik ik er mooi een paar minuten bij
I already didquote:Op woensdag 19 december 2007 22:20 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ik kom juist onwijs vaak.![]()
Vraag maar aan Gert
Sorry Japquote:Op woensdag 19 december 2007 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...denk je wel aan je relverbod jegens de allerliefste Jappie
Oh joh.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
KURT!!! LIEBLING!!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
UND JEDER SOLL DIE EVA GEHORSAMEN!! [ afbeelding ]
Zo kort na Sinterklaas en nu al weer in de stress van een "daar wordt op het raam geklopt, hard geklopt, zacht geklopt... "quote:Op woensdag 19 december 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
sodeknetter! willen alle semibejaarden die hier iets willen brengen dat net als normale mensen in de brievenbus doen!![]()
ik schrik me de tering van dat keihard op m'n raam kloppen om kwart over tien!
WLM ?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
sodeknetter! willen alle semibejaarden die hier iets willen brengen dat net als normale mensen in de brievenbus doen!![]()
Gewoon afschietenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Meer stress van de : wie zou dat zijn??quote:Op woensdag 19 december 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kort na Sinterklaas en nu al weer in de stress van een "daar wordt op het raam geklopt, hard geklopt, zacht geklopt... "
Ja, de discussie werd me te vaag dus ik heb ff 100 posts overgeslagen, forgive mequote:
quote:
Jij bent helemaal in de ban van Skippy22?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, de discussie werd me te vaag dus ik heb ff 100 posts overgeslagen, forgive me.
Yep alles onder de 25 en alles boven de 50 .. Latersquote:
Een heel klein ander klassiekertje dan....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Doe dat maar, vind het leuk als je wat langer blijft, heb je nog een klein makkelijk raadseltje?
Daarom doe ik dat ook niet met jou.quote:
Dag Soury!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep alles onder de 25 en alles boven de 50 .. Laters
The A- team?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een heel klein ander klassiekertje dan....
What starts with a T ends with a T and has T in it?
Engels woord dus?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een heel klein ander klassiekertje dan....
What starts with a T ends with a T and has T in it?
Dan wat?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Als je dat geil vindt...........dan............nou ja, laat maar.
Laat maar ja...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Als je dat geil vindt...........dan............nou ja, laat maar.
Hoiquote:
ow ja soddy...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
MSN ?
Windows live messenger ?
knock knock...who's there ?
Nee, ik heb de onderschrift tenniscompetitie gewonnen vandaagquote:Op woensdag 19 december 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Jij bent helemaal in de ban van Skippy22?
Blijf er toch niet in hangen, move on!!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook niet met jou.![]()
Toch?
Twil maar niet lukken héquote:
Jeuzus..wordt tijd dat ik mijn gezicht daar weer 'ns laat zienquote:Op woensdag 19 december 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ik heb de onderschrift tenniscompetitie gewonnen vandaag![]()
![]()
.
Yupzz...ik heb de afgelopen jaren eik uitsluitend op Engelse Puzzleforums rondgehangen en vind ze eik leuker (qua woordspelingen) dan Nederlandse.quote:
Najaaaa, das ist doch nicht normal jaaaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef Calimero_31 het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat als een vent Duits gaat praten om mij op te geilen hij toch wel zo'n tyfus knal voor zijn harses krijgt en gelijk op mag hoeren.
O, het kan mij niet Duits genoeg zijn..anfangen!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef Calimero_31 het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat als een vent Duits gaat praten om mij op te geilen hij toch wel zo'n tyfus knal voor zijn harses krijgt en gelijk op mag hoeren.
Neem aan dat je eerst wel een gesprek aangaat voor de daad ?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef Calimero_31 het volgende:
Es ist so lecker !quote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Blijf er toch niet in hangen, move on!!
Cali en ik zijn eik al jaren verliefd maar ze houd zich groot.quote:
Kurt.........quote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Es ist so lecker ! [ afbeelding ]
Ik heb nou eenmaal duistere hobbies, honey.
Lijkt me niet altijd noodzakelijk, en soms zelfs geheel overbodig.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem aan dat je eerst wel een gesprek aangaat voor de daad ?
Gert is nu eenmaal een betere minnaar, deal with it Jap!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Cali en ik zijn eik al jaren verliefd maar ze houd zich groot.![]()
al zal dat ook wel weer met een t moeten waarschijnlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |