abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59535593
Peter Fröjdfeldt liet lekker veel doorgaan vanavond, daar zit dan wel een keer een foutje bij, dat moet dan maar.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59535818
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Heero87 het volgende:
Vassaras kan ook wel inpakken na vanavond...
Fröjdfeldt bedoelde ik uiteraard. .
pi_59608419
Topfavoriet Lubos Michel kan het ook wel vergeten normaal gezien. Morgen om 14u maakt de UEFA de refs voor de halve finales én de finale bekend.

Herbert Fandel (Duitsland) en Roberto Rosetti (Italië) of Manuel Mejuto Gonzáles (Spanje) kunnen het sowieso vergeten.

Lubos Michel en Peter Fröjdfeldt gingen allebei in de fout in hun kwartfinale. Als de logica gerespecteerd wordt (het blijft de UEFA natuurlijk), mogen ook zij naar huis.

Blijven over:
- Kyros Vassaras (Griekenland)
- Massimo Busacca (Zwitserland)
- Franck De Bleeckere (België)
- Roberto Rosetti (Italië) OF Manuel Mejuto Gonzáles (Spanje)

Ik gok toch op Busacca. Die floot goed en het zou een mooie geste zijn naar het gastland toe om het hem te laten doen.
  zondag 22 juni 2008 @ 19:19:58 #179
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59608512
- Roberto Rosetti mits vanavond bla bla
of de Bleeckere denk ik
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_59625895
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:19 schreef Dos37 het volgende:
- Roberto Rosetti mits vanavond bla bla
of de Bleeckere denk ik
Juist, het wordt dus Roberto Rosetti. .

Rosetti fluit de finale, met als vierde ref Fröjdfeldt.

Busacca fluit de halve finale tussen Duitsland en Turkije.
De Bleeckere die tussen Rusland en Spanje.

Topfavoriet Lubos Michel mag dus inpakken na zijn fout van zaterdag.
pi_59628100
Rosetti openingsduel en finale, tja dat kan alleen met Italianen, rinkelderinkel. De Bleeckere zag er wat bleek uit in zijn wedstrijden, maar de lobby betaalt zich dan toch uit.
pi_59629562
Welke wedstrijden heeft Rosetti gefloten?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59632319
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Welke wedstrijden heeft Rosetti gefloten?
De opener Zwitserland - Tsjechië in Basel en de kwartfinale Turkije - Kroatië in Wenen. Nu komt de finale in Wenen daarbij. Duitsland was zeer over hem te spreken.
  maandag 23 juni 2008 @ 19:10:24 #184
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59632583
Italië had nooit meer een scheidsrechter mogen leveren na dat omkopingsschandaal. Engeland werd voor 5 jaar uitgesloten na het Heyseldrama ofzo en dit wordt weer door de vingers gezien. Er wordt zelfs gezegd dat Collina bij het omkopingsdrama betrokken was. Italië had in ieder geval voor een jaar of 5 geen scheidsen meer mogen leveren en het liefst voor een jaartje of 20.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59635862
Ik ben wel benieuwd wie de halve finale had gefloten, moest Italië gisteren gewonnen hebben. Dat moet dan De Bleeckere of Busacca zijn?
pi_59638550
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:12 schreef Heero87 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de halve finale had gefloten, moest Italië gisteren gewonnen hebben. Dat moet dan De Bleeckere of Busacca zijn?
Naar het schijnt heeft de UEFA Lubos Michel goedkoop af kunnen kopen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 08:13:32 #187
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59643782
Ik zag Vink gisteren bij Sportzomer. Lieten ze dat fragment zien waar hij een Pogatetz spaarde door geen tweede gele kaart te geven. Zegt hij "ja de UEFA zei dat dit eigenlijk geel was maar in de geest van het toernooi en de wedstrijd vonden ze dit een goede beslissing" Met andere woorden: hij mocht thuisland Oostenrijk ook weer niet te hard aanpakken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')