Waarom, of: wat leverde het op?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef JAM het volgende:
Gisteren heb ik vijf uur naakt geposeerd op de Vrije Academie.
Wat mij betreft wordt het daar inderdaad geen tijd voor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:24 schreef LXIV het volgende:
Wordt het geen tijd om, net als in de andere subfora, een TTK-verkiezing te houden?
Dan doe ik het wel in mijn eentje, of met die mensen die het wél leuk vinden, net als op andere fora!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt het daar inderdaad geen tijd voor.
Dat is wel behoorlijk lullig tov Isabeau hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:22 schreef k_man het volgende:
In TRV zijn ze er dit jaar niet meer. De twee vorige jaren werd er door zo'n drie mensen gestemd. Met name op elkaar.
Maar daardoor hoeven wij ons natuurlijk niet te laten ontmoedigen! Ik wil alvast Lienekien nomineren voor de titel van K&L Babe 2007...
Mij ook. Ben net terug van een wandelingetje in de duinen... 4 uur en zo'n 564 foto's later kwam ik thuisquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze winter bevalt me wel.
Nu nog de mooiste uitkizen voor de wedstrijd dus?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij ook. Ben net terug van een wandelingetje in de duinen... 4 uur en zo'n 564 foto's later kwam ik thuis.
is er een winterfotowedstrijd dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nu nog de mooiste uitkizen voor de wedstrijd dus?
Hmm, da's waar. Maar denk je niet dat er op Lienekien gestemd zou worden. Ik denk minstens één stem.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk lullig tov Isabeau hoor.
Het thema is 'landschap' deze maand.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
is er een winterfotowedstrijd dan?
Aha... eens kijken of ik wat leuks heb liggen (heb al ee.a. in wintertaferelentopic gepost).quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Het thema is 'landschap' deze maand.
Zo werkt dat niet hè.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha... eens kijken of ik wat leuks heb liggen (heb al ee.a. in wintertaferelentopic gepost).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |