Hater.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ziet eruit al pleurisweer.
nou je redt het anders best zo zonder mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef Nuno_G het volgende:
Het is rustig hier als Sam en Stroekie er niet zijn
daarom rijden er elke avond hier strooiwagens door de straatquote:Op donderdag 20 december 2007 22:36 schreef wonderer het volgende:
Ik wou dat god beter had nagedacht toen hij sneeuw schiep. Het mag alleen NAAST de weg vallen
ja dat zijn ondingenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
Hier dendert af en toe een sneeuwschuif langs (hoe heten die dingen in het nederlands?) waardoor de oprit weer vol ijsklonten ligt *mopper*
Jaaaaaaaaaaa, maar ik ga d'r toch nie in me upsie heen!quote:
was da eigenlijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het toch een heerlijk ijskoud zwoel verraderlijk verhaal
Les Liaisons Dangereuses
ofwel
Dangerous Liaisons
ofwel
Cruel Intentions
waarover gaat het?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Cruel intentions is een geweldige film
op een of andere manier beeld ik mij in dat ik daardoor wellicht thuis op de bank kan gaan zitten en mijn cariere kan vergeten.... dus nee, geen optiequote:Op vrijdag 21 december 2007 00:42 schreef wonderer het volgende:
Circle jerk?
mijn bewoners oftewel mijn objecten om mijn agogische agressie op bot te vierenquote:
Dan is een circle jerk niet echt geslaagd neequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mijn bewoners oftewel mijn objecten om mijn agogische agressie op bot te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |