abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207475
Misschien is deze topic al wel beantwoord, en zo ja, beschouw deze dan a.u.b. als niet bestaand.

Ik vroeg me af wat er gebeurd als er, door omstandigheden (overlijden familie / vriend -> begravenis / crematie, o.i.d.) een bewoner een paar uur het huis moet verlaten. Moet hij het dan 'definitief' opgeven of ziet Big Brother het eenmalig door de camera? Ik vind, and who da f*ck am I, dat je het als BB niet kunt maken dat iemand het huis zou moeten verlaten als er omstandigheden zijn zoals de bovengenoemde...

pi_207476
Het ziet ernaar uit dat hij/zij het huis dan moet verlaten - tenzij hij/zij de begrafenis of de zieke verwant niet bezoekt. In De Volkskrant stond vandaag dat de dagboekkamer erop is uitgerust om lichte verwondingen te behandelen (er kunnen zelfs gebroken benen worden gespalkt), maar - zo stond er - bij ernstiger letsel zou een ziekenhuis bezocht moeten worden, en in dat geval zou de bewoner niet terug mogen keren.
Blijkbaar is dat de regel: eenmaal buiten de muren van het huis, blijft buiten de muren van het huis.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_207477
Tja, hoe moeilijk is de keuze... Begrafenis van familie of Big Brother? Ik weet het wel.

Maar, als iemand het huis om zo'n reden verlaat, komt er dan iemand - omdat er vrijwillig is weggegaan - voor in de plaats?

pi_207478
Ik weet niet hoor is denk dat Veronica hier ook wel iets voor heeft bedacht. Kijk wat je nu overal leest is dat Martin terug zou komen als er een man uit zou stappen. Dit zou dan volgens mij absoluut niet mogen. Maar dat mona erbij is gekomen daar ben ik het persoonlijk ook lang niet mee eens. Niks tegen de person Mona Maar meer het idee dat ze later erbij is gekomen
verwijderd door fa......
  maandag 25 oktober 1999 @ 01:46:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_207479
Volgens Hummie staan er 8 mensen verspreid door het land stand-by. (Amsterdam e.o. eruit, eentje uit die buurt erin etc. zie:Tara-Mona) Maar hoe lang kun je dit nog doen? Dalijk stapt er eentje 4 weken voor het einde uit? Zou deze persoon nog geaccepteerd worden/gen spelbreker zijn.

Lijkt me trouwens klote als je tot de laatste 3 behoort en je wint niet. Heb je voor nop 108 dagen in dat k***** huis gezeten.

maandag 25 oktober 1999 @ 01:58:00 #6
242 Pinball
Electric Monk
pi_207480
De afspraak is toch "geen info van buiten" ? Is het zeker dat een evt. overlijden door V. gemeld wordt aan een bewoner? En zo ja, is veronica ziek genoeg om dat te filmen en uit te zenden?

Lijkt me lastig, je tante die je nauwlijks kent gaat dood, en jij zit in de dagboekkamer te wikken&wegen of je een kans op 250K belangrijker vind.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_207481
inderdaad als er iemand uit gaat om deze reden vind het het niet juist dat er iemand anders voor in de plaats komt!!!!!

stel dit gebeurd dus inderdaad(zoals eerder vermelt)4 weken van te voren of later!!!!
dan heeft die persoon toch kans op de geldprijs,terwijl de andere er al veel langer inzitten.
dit vind ik niet juist,net zo min als met Mona

er waren 9 personen en iedere persoon die afvalt is er een minder,hou dat dan ook zo

maar ja Veronica he

Lucky 13
pi_207482
Bewoners hebben vantevoren aan kunnen geven waarvoor ze 'gestoord' zouden kunnen worden.

Stel dat ze opgegeven hebben dat ze alleen op de hoogte willen blijven van naaste familie, (ouders en broers, zussen) worden ze niet ingelicht als hun oma overlijdt.

*** I have this condition ***
pi_207483
Bij persoonlijk letsel heeft Rolf X altijd nog wel ergens een snuifje klaar liggen.
en mischien helpt het ook wel bij een groot familie drama.
pi_207484
Wat bedoel je precies, Harry?
pi_207485
vrijdag heeft Romer in een VARA-programma gezegd dat als familieleden absoluut willen dat er bepaalde info aan de deelnemers wordt doorgegeven dat V. dat zal doen. In het Volkskrantmagazine van afgelopen zaterdag staat ook een heel stuk over BB. Hier staat hetzelfde in vermeld. Zaken als overlijden en ziekte van familie zullen niet achter gehouden worden. In dit stuk stond ook dat kleine verwondingen in de dagboekkamer behandelt kunnen worden. Mochten er deelnemrs naar het ziekenhuis moeten dan is dat jammer, ze komen dan niet meer terug in het huis.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')