Ik vroeg me af wat er gebeurd als er, door omstandigheden (overlijden familie / vriend -> begravenis / crematie, o.i.d.) een bewoner een paar uur het huis moet verlaten. Moet hij het dan 'definitief' opgeven of ziet Big Brother het eenmalig door de camera? Ik vind, and who da f*ck am I, dat je het als BB niet kunt maken dat iemand het huis zou moeten verlaten als er omstandigheden zijn zoals de bovengenoemde...
Maar, als iemand het huis om zo'n reden verlaat, komt er dan iemand - omdat er vrijwillig is weggegaan - voor in de plaats?
Lijkt me trouwens klote als je tot de laatste 3 behoort en je wint niet. Heb je voor nop 108 dagen in dat k***** huis gezeten.
Lijkt me lastig, je tante die je nauwlijks kent gaat dood, en jij zit in de dagboekkamer te wikken&wegen of je een kans op 250K belangrijker vind.
stel dit gebeurd dus inderdaad(zoals eerder vermelt)4 weken van te voren of later!!!!
dan heeft die persoon toch kans op de geldprijs,terwijl de andere er al veel langer inzitten.
dit vind ik niet juist,net zo min als met Mona
er waren 9 personen en iedere persoon die afvalt is er een minder,hou dat dan ook zo
maar ja Veronica he
Stel dat ze opgegeven hebben dat ze alleen op de hoogte willen blijven van naaste familie, (ouders en broers, zussen) worden ze niet ingelicht als hun oma overlijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |