Ja, want ik heb -3,5 en ik draag een bril met +6.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja maar ik lees in je fobo dat jij wel een bril draagt, dus je woord telt minder mee!
Ik zou psycholoog worden als ik jou was.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:46 schreef JohnDope het volgende:
Jammer dat dit topic nar BNW is verhuisd, want daar hoort het niet.
Die vader is sowieso betrokken bij deze zaak. En een paar maanden geleden sloot ik ook niet uit dat die vader van Joran ook fap gedaan heeft met Holloway (heb even geen zin om die post terug te zoeken).
Dit omdat:
Dat verrotte karakter (liegen, bedriegen, escapades, etc) van Joran komt van zijn ouders, de appel valt namelijk niet ver van de boom.
Zijn vader zit in een midlifecrise.
En op het moment dat dit speelde was moeders des huizes van der Sloot in het buitenland, dus hadden vader en zoon vrij spel.
Vind je?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:15 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm interesting. TVP.
Nou en, zelfs gossip is interessanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vind je?
Vooral vage, onobjectieve insinuaties en meer geouwehoer.
Het punt is alleen, dat een blanke letterlijk geen leven heeft in een Arubaanse bajes en dat weet zijn vader.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:21 schreef Toeps het volgende:
Ik denk dat de meeste ouders echt niet aan zo iets meewerken, maar eerder hun kind eigenhandig bij de politie zouden afleveren.
Sinds wanneer kun jij geen rechter meer worden als je zoon betrokken is bij een dodelijk ongeluk?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:34 schreef Saphia het volgende:
En papa van der Sloot wilde toch ook rechter worden ofzo? dat feestje ging dan niet doorals men er achter zou komen dat zoon van der Sloot een meisje heeft vermoord of betrokken was bij een dodelijk ongeluk.
Die naam die heeft hij toch omdat hij zichzelf zo verdacht maakt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun jij geen rechter meer worden als je zoon betrokken is bij een dodelijk ongeluk?Ik bedoel, nee, nú heeft ie een goeie naam...
Dikke onzin. Dat is dat andere eiland.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het punt is alleen, dat een blanke letterlijk geen leven heeft in een Arubaanse bajes en dat weet zijn vader.
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dikke onzin. Dat is dat andere eiland.
Ik weet nu al met wie dat interview is, zonder het te kijken, gaat dat niet over die privé detectives? Heb dat verhaal al vaker gelezen, hele irritante mannetjes als je de plaatselijke politie mag gelovenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef renegade808 het volgende:
[..]
misschien moet je de video even kijken vriend.
Held!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Snakey het volgende:
Oeps.
Dit is allemaal niet te bewijzen en sowieso geen direct bewijs.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:37 schreef renegade808 het volgende:
hier een interview met twee mensen die claimen dat Joran van der Sloot onschuldig is:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6192575384273936337&q=natalee+holloway&total=391&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=7
beetje vreemd verhaal! Volgens deze twee hebben Beth en haar stiefvader er mee te maken. (misbruik??)
Update: Ze zeggen dat Natalee zwanger was van haar stiefvader...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |