Ik moest vandaag ook met de bus. Rond 17:30 uur, stampvol dus. Kom je binnen met 2 kinderen die zichzelf opzich wel staande kunnen houden als er plek is om zich goed vast te houden en een kleintje dat eigenlijk niet in een rijdende bus kan staan maar het toch moet omdat jij 8.5 maand zwanger bent en hem dus niet zo lang meer kan tillen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Met de bus? Openbaar Vervoer, jij durft
Ik hoop niet dat je het je te letterlijk voorsteld.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:00 schreef zeemonster het volgende:
Bij de naam schollenkop voor scheveningers kan ik me nog wat bedenken maar bij peenbuiker...
Bij jou? Altijd!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoop niet dat je het je te letterlijk voorsteld.
Jawel, gelukkig wel. We konden nu vrij snel zitten. Maar ik schroom ook niet om luidkeels door de bus te roepen naar de kinderen dat ze een plekje moeten zoeken waar ze zich goed vast kunnen houden. Dat dus iedereen weet dat ik met kinderen binnenkom zeg maarquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:55 schreef zeemonster het volgende:
Irritant is dat in de bus lovechild. Alles wel goed gegaan? Mensen in een bus schromen zich er namelijk ook niet voor om gewoon een kind ondersteboven te lopen..
Ah wat lief!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:56 schreef Elegy het volgende:
Waar moest je heen dan? Ik was thuis, als je het even gezegd had, dan had ik je wel gebrachtKan makkelijk in die Polo.
Helaas begin ik volgende week weer bij een nieuwe opdracht, dus dan kan ik je niet meer taxieën omdat de opdracht in Utrecht isquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah wat lief!![]()
We gingen naar De Schilp want Oudste Zoon had zwemles. Ik kán ook mijn schoonmoeder inschakelen maar dat ligt momenteel niet zo lekker, dus dan ben ik koppig en ga ik het zelf doen.
In de kleedkamer raakte ik trouwens in gesprek met een man die parttime bij Conexxion (of hoe schrijf je dat?!)werkt en die bood ons een lift aan want hij had nog een bus bij zich. Normaalgesproken laat ik dat aan me voorbij gaan maar het was nu wel erg aanlokkelijk. dus ik heb het gedaan. Op de terugweg konden we dus allemaal riant zitten
Drinkze! En have fun!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef RATMEN het volgende:. Het is feest, ik mag weer drinken en dat voelt goed
.
Dat wordt stappen, maar eerst even de tweede fles rose leeg maken. Ok, doei!
Vanuit Den Haag in Utrecht werken is nog best te doen, je moet medelijden hebben met mensen die vanuit Utrecht in Den Haag werken. Je rijdt de hele route naar de file aan de andere kant te kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Helaas begin ik volgende week weer bij een nieuwe opdracht, dus dan kan ik je niet meer taxieën omdat de opdracht in Utrecht isVoor dat ik die A12 af ben...
! Dus jullie waren met zo'n enorme bus thuisgebracht? Da's wel impressive
waarom mag je weer drinken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef RATMEN het volgende:. Het is feest, ik mag weer drinken en dat voelt goed
.
Dat wordt stappen, maar eerst even de tweede fles rose leeg maken. Ok, doei!
Heeft geloof ik met antibiotica te maken. Dat gaat niet zo goed samen met alcoholquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom mag je weer drinken?
dat heb je toch altijd gemogen
Antibiotica kan anders flink bijdragen aan de effecten van alcohol...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:28 schreef m@x het volgende:
Heeft geloof ik met antibiotica te maken. Dat gaat niet zo goed samen met alcohol
Andersom werkt alleen een stuk minder goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Antibiotica kan anders flink bijdragen aan de effecten van alcohol...
Ieder voordeel hèb z'n nadeel...quote:
Je wordt er wel erg lollig vanquote:
En juist als je ziek bent, is een beetje lol wel welkom!quote:
Geeft niks, de intentie was erg lief!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Helaas begin ik volgende week weer bij een nieuwe opdracht, dus dan kan ik je niet meer taxieën omdat de opdracht in Utrecht isVoor dat ik die A12 af ben...
Nee, geen stadsbus hoor. Zo'n Mercedes-bus met 7 zitplaatsen. Niet zo handig geformuleerdquote:[b]! Dus jullie waren met zo'n enorme bus thuisgebracht? Da's wel impressive
Psiesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Heeft geloof ik met antibiotica te maken. Dat gaat niet zo goed samen met alcohol
Dan weet je dat goed te verbergen hier...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef RATMEN het volgende:
Enne ik kan ook best lollig zijn/worden zonder alcohol hoor.
Hihi, precies mijn gedachten! Dat was wel een inkoppertje, Ratmen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet je dat goed te verbergen hier...
Als meerdere mensen dat denken, zal er wel een kern van waarheid inzitten...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:29 schreef Lovechild het volgende:
Hihi, precies mijn gedachten! Dat was wel een inkoppertje, Ratmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |